Ik wil in bad maar het begint hier te onweren
Vriendin en ik zijn opzoek naar vakantie bestemming. Zoekt ze op jongeren vakantie hahaha. Gaat helemaal mis dit. Wr zijn 25/26 ik zie ons nog eindigen op lloret.
Douchen word in ieder geval afgeraden tijdens onweer!
Hahaha wat @Blush zegt inderdaad. Douchen en in bad gaan kan gevaarlijk zijn met onweer! https://www.ad.nl/binnenland/waarom-je-bij-bliksem-nooit-mag-douchen-en-4-andere-brandweertips-bij-onweer~ad46c33e/
Lol 27 jaar later. Douche vaak als het onweert, Maargoed alles is gevaarlijk
Ineens lof ik Peter r de vries. Olcay vind de sport kleding poppen van maatje 48/50 raar. Want ja dit is een heel groot verschil en dat merk is voor hele sportieve mensen en bla blaa. En Peter zei ja maar volle mensen moeten toch ook kunnen sporten als ze dat willen en dan hebben ze toch kleren nodig.
Oh shit hoop dat het hier niet onweert want ik lig in bad totaal niet aan gedacht haha
Update: oké moet er dan over ongeveer een half uur wel echt uit.
Als de kraan al dicht is kan het volgens mij wel!
Ik moet een mail sturen naar mijn baas over iets persoonlijks en ik kijk er al een week tegenop. Ik zou het eigenlijk uiterlijk vrijdag doen, maar toen heb ik het natuurlijk niet gedaan, dus nu vind ik dat ik het vandaag moet doen, maar het lukt me niet en ik wil het weer uitstellen, maar dat mag niet.
Als Olcay misschien gewoon een sportcollectie had gemaakt met Supertrash en/of ook gewoon in plussize maten, dan was haar bedrijf misschien niet over de kop gegaan.
Toen ik ze donderdag haalde wisten ze bij de McDonald’s ook niet zo goed wat ze ermee aan moesten geloof ik, er zat nog normale friet tussen
Had ze wel lekkerder gevonden met wat kruiden denk ik.
Die discussie sloeg echt helemaal nergens op
Mag je niet in bad als het onweert? Heb ik nog nooit gehoord…
En ook niet douchen! Maar zoals @Zemraluani al aangeeft zal de kans dat je getroffen wordt wel klein zijn, hoor. Maar goed, ik ga met onweer ook niet in een open veld lopen (sowieso niet haha) dus als ‘t ff kan zou ik het ook niet gaan opzoeken, zeker niet met de hevige buien van de afgelopen tijd.
Inmiddels is het van een beetje regen naar onweer geüpgraded, dus ben wel blij dat ik niet ben gegaan.
Thanks iedereen voor de antwoorden op mijn stoppen met roken vraag.
Juist de kut antwoorden had ik even nodig!
Nu sinds 15:00 uur niet meer gerookt en ben het ook niet meer van plan, heb de knop om kunnen zetten.
En voor de mensen die zich afvroegen waarom ik dit zo nodig op FF moest knallen… juist omdat ik even een schop onder Mn hol nodig had, en waar krijg je meer recht voor zijn raap kutopmerkingen?
Sommige mensen zijn raar. Ik kwam een vent tegen in alleen een lendendoek. Dacht ie dat ie Tarzan was ofzo?
Nou, daar ben ik al helemaal niet goed in haha. Ik ben slecht in confrontatie en het over mezelf hebben en ik moet nu allebei doen (sorry, beetje vaag). Maar mijn plan is om in een mail op een rij te zetten wat ik wil bespreken en dan een afspraak te plannen, dan kan ik in ieder geval bij die afspraak mezelf er niet makkelijk vanaf maken door het gesprek af te kappen voor ik alles gezegd heb. Ik moet mezelf vooral gewoon even een schop onder mijn kont geven.
Ik vind alle kleuren van k3 eigenlijk best wel een mooi liedje.
Oke ik zit een beetje met het volgende: Ik woon samen met een huisgenoot die van haar vriend paar maanden geleden een puppy heeft gekregen. Allemaal leuk en aardig, maar er mochten normaal gesproken geen huisdieren komen. Uiteindelijk heeft de huisbaas het goed gekeurd, maar die huisbaas is haar stiefvader… Nu zou ik zelf eigenlijk graag een kat willen en mijn therapeut vindt dat ook een goed idee. Maar ik weet gewoon niet zo goed hoe ik dit het beste kan bespreken, want ik vind het gewoon oneerlijk dat ik dan geen huisdier mag.