Wat je even kwijt wilt #22

Ik had die laatst want zoete aardappel patat vind ik heerlijk. Maar het was echt een deceptie, zo slap en ongekruid. Voortaan maak ik deze fout niet meer en neem ik wel gewoon die normale McDonald’s patat.

Jaa haha het is vgm ook spulletje voor als je veel producten in je haar hebt dat je dan dat eruit scrubt haha.
Maar ik heb zelf geen roos maar als ik bet lang niet was wel jeuk en opgehoopt dode huidcellen. Als ik het dan gebruik dan is het weg.

1 like

niet head&shoulders gebruiken, is niet zo goed voor je hoofdhuid (erg hardnekkig)

body shop gember shampoo
louis widmer anti roos en jeuk shampoo < lief en fijn voor je haren

2 likes

Ik had als baby seborroisch eczeem en later ook nog super veel last van schilfers. Wat bij mij heel erg helpt is haren wassen met Selsun 1 keer in de week (als het erg is) en anders 1 keer in de 2 weken. Ook een andere shampoo voor normaal je haar wassen (ik gebruik Jean Paul Myne). Met stress en bepaalde periodes heb ik er alsnog last van maar Selsun is echt m’n redding.

Dat moment dat je vrijwillig naar de Snollebollekes luistert in de trein en zit te grinniken, terwijl er een zuur oud stel tegenover je zit :rofl:

5 likes

Wilde gaan hardlopen, maar nu regent het. Wat jammer nou. :smirk:

3 likes

Gewoon gaan. Je bent niet van suiker!

2 likes

Ik wil in bad maar het begint hier te onweren :mad:

Vriendin en ik zijn opzoek naar vakantie bestemming. Zoekt ze op jongeren vakantie hahaha. Gaat helemaal mis dit. Wr zijn 25/26 ik zie ons nog eindigen op lloret.

8 likes

Douchen word in ieder geval afgeraden tijdens onweer!

1 like

Hahaha wat @Blush zegt inderdaad. Douchen en in bad gaan kan gevaarlijk zijn met onweer! https://www.ad.nl/binnenland/waarom-je-bij-bliksem-nooit-mag-douchen-en-4-andere-brandweertips-bij-onweer~ad46c33e/

Lol 27 jaar later. Douche vaak als het onweert, Maargoed alles is gevaarlijk

3 likes

Ineens lof ik Peter r de vries. Olcay vind de sport kleding poppen van maatje 48/50 raar. Want ja dit is een heel groot verschil en dat merk is voor hele sportieve mensen en bla blaa. En Peter zei ja maar volle mensen moeten toch ook kunnen sporten als ze dat willen en dan hebben ze toch kleren nodig.

45 likes

Oh shit hoop dat het hier niet onweert want ik lig in bad totaal niet aan gedacht haha

Update: oké moet er dan over ongeveer een half uur wel echt uit.

1 like

Als de kraan al dicht is kan het volgens mij wel!

1 like

Ik moet een mail sturen naar mijn baas over iets persoonlijks en ik kijk er al een week tegenop. Ik zou het eigenlijk uiterlijk vrijdag doen, maar toen heb ik het natuurlijk niet gedaan, dus nu vind ik dat ik het vandaag moet doen, maar het lukt me niet en ik wil het weer uitstellen, maar dat mag niet.

Als Olcay misschien gewoon een sportcollectie had gemaakt met Supertrash en/of ook gewoon in plussize maten, dan was haar bedrijf misschien niet over de kop gegaan.

20 likes

Toen ik ze donderdag haalde wisten ze bij de McDonald’s ook niet zo goed wat ze ermee aan moesten geloof ik, er zat nog normale friet tussen :stuck_out_tongue:

Had ze wel lekkerder gevonden met wat kruiden denk ik.

Die discussie sloeg echt helemaal nergens op :joy:

1 like

Mag je niet in bad als het onweert? Heb ik nog nooit gehoord…