Wat je even kwijt wilt #22

Veilige map ahhaha had dit probleem ook toen ik mn foto niet meer kon vinden.

Btw pistasche milkshake van de smullers is lekker. Niet heel pistascherig tho

Dit is het wwjek topic. Dit topic is niet bedoelt om te biechten

9 likes

Mijn vader wil dat ik rekening houdt met zijn gevoelens, omdat ik geen kinderen wil. Want dat doet wat met hem. Ik zit hier compleet flabbergasted dat hij mijn beslissing om hem weet te laten draaien.

13 likes

ik voel me niet rot erom, maar ik ben compleet verbaasd en eigenlijk ook wel een beetje boos. Heb hem duidelijk gemaakt dat hij hier geen rol in heeft en zich erbuiten moet houden. Maar daar was hij het niet mee eens.

8 likes

Of jij even heel je leven wilt om gooien en even snel een kind eruit plopt dan ben ik blij oke :slightly_smiling_face:

Eh nee pleur op!

3 likes

Nou echt hoor. Ik zei ook tegen hem dat ik geen kind ga baren zodat hij dat kind op de leuke momenten heeft en ik er voor de rest mee zit. Hij wil gewoon een kleinkind om cadeautjes te geven en naar Eurodisney te gaan (wat lief was geweest als ik een kind had gewild), maar hij denkt niet na hoe het voor mij zou zijn voor de rest.

1 like

Wow ik vind dit best heftig dat hij het zo zegt? Ben jij zijn enige kind?

Leuk hoor sweet potato fries bij de McDonalds maar daar wil je toch gewoon echt McDonalds friet??? Met McDonalds frietsaus hmm heerlijk don’t argue me

15 likes

Het regent echt zo ziek hard buiten. Maar ik ben brak en wil snacks halen :slightly_frowning_face: en buienradar zegt dat het hier nog niet regent.

Als hij dat soort dingen extra wil doen kan hij ook gewoon pleegouder worden voor in het weekend of zo en die lekker vertroetelen. (Waar volgens mij ook nog veel vraag naar is.)

Maar hij hoort zich niet bezig te houden met jouw keuze om geen kind(eren) te krijgen. Jouw lichaam jouw toekomst.

1 like

Ik word echt een beetje gek van m’n haar.
Ik heb veel last van witte schilfers/roos en m’n haar wordt snel vet. Ik probeer om de 3 dagen te wassen. Ik gebruik nu al 2 maand een shampoo tegen roos voor vet haar, maar het helpt niet. Head&shoulders helpt ook niet. De kapper zei ook gewoon anti-roos shampoo gebruiken.
Mijn hoofdhuid jeukt ook licht (is al altijd zo). Nu weet ik niet goed wat ik nog kan doen…
Iemand gouden tips?

Ik heb een hoofdhuid scrub van ouai. Helpt tegen mn droge hoofdhuid. Maar met big van lush kun je ook je hoofd scrubben.

O ik wist zelf niet dat hoofdhuid scrubben een ding was lol! Merk je echt het verschil daardoor?

1 like

Ik had die laatst want zoete aardappel patat vind ik heerlijk. Maar het was echt een deceptie, zo slap en ongekruid. Voortaan maak ik deze fout niet meer en neem ik wel gewoon die normale McDonald’s patat.

Jaa haha het is vgm ook spulletje voor als je veel producten in je haar hebt dat je dan dat eruit scrubt haha.
Maar ik heb zelf geen roos maar als ik bet lang niet was wel jeuk en opgehoopt dode huidcellen. Als ik het dan gebruik dan is het weg.

1 like

niet head&shoulders gebruiken, is niet zo goed voor je hoofdhuid (erg hardnekkig)

body shop gember shampoo
louis widmer anti roos en jeuk shampoo < lief en fijn voor je haren

2 likes

Ik had als baby seborroisch eczeem en later ook nog super veel last van schilfers. Wat bij mij heel erg helpt is haren wassen met Selsun 1 keer in de week (als het erg is) en anders 1 keer in de 2 weken. Ook een andere shampoo voor normaal je haar wassen (ik gebruik Jean Paul Myne). Met stress en bepaalde periodes heb ik er alsnog last van maar Selsun is echt m’n redding.

Dat moment dat je vrijwillig naar de Snollebollekes luistert in de trein en zit te grinniken, terwijl er een zuur oud stel tegenover je zit :rofl:

5 likes

Wilde gaan hardlopen, maar nu regent het. Wat jammer nou. :smirk:

3 likes

Gewoon gaan. Je bent niet van suiker!

2 likes