Wat je even kwijt wilt #22

De jongen met wie ik date heeft echt zo’n chille kledingstijl (of nouja, echt gewoon goals. Gekke sokken, met mooie pantalons, clarks), word er helemaal blij van haha (m’n ex had echt een stomme kledingstijl dus ik vind dit gewoon gaaf zo)

16 likes

Ik denk haast dat het psychisch moet zijn (geworden)? Dat je daar ooit een keer heel misselijk van iets bent geworden en daardoor iets in dat huis (een geur, een beeld, oid) associeert met braken. Mijn vader heeft een nieuw paar schoenen dat hij niet meer aankan, omdat hij zijn eerste chemo-misselijkheid kreeg toen hij die schoenen aan het aantrekken was, het aanzicht van die schoenen maakt hem instant misselijk, terwijl die chemo’s nu al jaren geleden zijn.

1 like

Even een random berichtje niet specifiek aan één forummer gericht, maar ik zie hier op het forum de laatste weken opvallend vaak berichten voorbijkomen waarin forummers aangeven dat ze willen gaan minderen met het eten van vlees of zelfs dat ze vegetariër of veganist zijn geworden of willen gaan worden en dat vind ik zooo leuk en goed :blush:

40 likes

@Lovepink jaaa heb hem gehaald!

binnenkort weekendje weg met vriendinnen en dan kan ik rijden ook voor het eerst bij ons, zo chilllll

23 likes

Ik zit in de trein en luister de playlist die ik normaal in de auto luister en keihard meezing. Moet echt al mijn impulsen onderdrukken om hier niet ineens keihard een zinnetje mee te zingen…:exploding_head:

1 like

Het is zo verschrikkelijk koud op kantoor dat ik naar buiten ben gegaan om even op te warmen

1 like

Ik ben bezig met een van de laatste opdrachten van mijn cursus en daarvoor moet ik een hele jaarplanning (van gymlessen) maken. Veel werk, maar chill dat ik hem volgend jaar mooi kan gebruiken

Wilde gaat sporten en had mijn sportkleding al aan. Toen kwam er een pakketje. Dus dat wilde ik direct passen. Nu zit ik weer in mijn pyjama. Heb geen motivatie voor de dag.

6 likes

Misschien zitten er niet de juiste ingredienten in en heb jij net iets anders nodig. Laat je even goed adviseren bij een dermatholoog of iets!

1 like

Ik ben op vakantie en werd in de auto superverkouden en nu kan ik niet bukken zonder dat mijn hoofd zeer doet. En mijn oren zitten dicht.
Mijn vriend die hoest en kucht, lekker stel zo.
Weer is ook slecht dus baal wel, hopelijk klaar het nog op.
Appartement is wel super schoon en fijn dus dat scheelt.

Omdat ik altijd de domste klachten over de melk opschuimer hoor wil ik even advies geven.
Houdbare volle melk schuimt het beste. Zorg ervoor dat je melk goed koud staat daardoor krijg je ook dikkere schuim. Maak je melkschuimer altijd schoon met alleen KOUD water en ga er niiet in lopen raggen met een borstel of spons.

3 likes

Gewoon “per ongeluk” op haar vinger bijten!

2 likes

Pff ik zit op werk en ik kom er net achter dat ik vandaag om 17:00 deadline heb (dacht vrijdag) en dat ga ik dus niet meer redden op tijd. Verder is dinsdag m’n scriptiedeadline, maar moet ik maandag ook een draft af hebben voor een ander paper waar ik door die scriptie dus nog niks aan gedaan heb, terwijl ik dit weekend ook nog de verjaardag van m’n vader en m’n vriend heb, en ook gewoon werk. En dinsdag ga ik met uni naar een museum dus eigenlijk moet m’n scriptie maandag al af, en ik ben het overzicht nu echt volledig kwijt in m’n hoofd dus nu kan ik me niet concentreren op werk. Denk dat ik maar gewoon 's nachts door moet werken ofzo?

En stel je verwachtingen bij.
Zo’n apparaatje dat de melk ronddraait op het aanrecht maakt geen ‘echt’ schuim, het maakt iets dat er op lijkt en dat je best heel lekker kan vinden, maar als je houdt van echt zacht zoet melkschuim heb je stoom nodig.

3 likes

Ik wil zo graag ontslag nemen maar ik weet niet wat ik anders moet doen :sob: mogen de dagen heel erg snel gaan deze week

Onze apparaten maken wel echt dik schuim. Met zon stoom apparaat is vaak toch wat zeepsop schuim haha.

1 like

Tijdschrift, boek, een maand netflix/spotify/pathe thuis, een armbandje of ketting, een riem, iets lekkers, een klein plantje, bosje bloemen

1 like

Ik heb dus ook besloten om echt te minderen met vlees eten, maar ik merk zelf dat het bij mij beter alles-of-niets kan zijn. Vlees eten nu staat me tegen ofzo? Ik doe het vanuit milieu-overwegingen en ik heb nooit problemen gehad met vlees eten of dierlijke producten gebruiken, maar nu ineens wel. En ik ben ook bang dat als ik nu een keer vlees eet ik er ziek van word ofzo, heel raar hoe dat zo snel gaat.

1 like

We weten allemaal dat een Senseo het beste schuim maakt.

7 likes

Vanochtend onderweg naar werk was het 5 graden. Nu net onderweg naar huis is het nog maar 15 graden. En ja hoor echt bijna iedereen loopt in mini shortjes en topjes en teenslippers??? Hoe dan???!!?! Het is echt nog fris, best een frisse wind ook.

Vanavond lekker uiteten want vader is jarig whoee.

5 likes