Lol Tom Gorny kwam spreken op het jeugd fvd congres… flirtcoach en het brein achter masterflirt.nl
Heb nu maar de silent death workout van Blogilates gedaan want voelde me schuldig dat ik niet ging hardlopen (wtf wie ben ik?!?!?) en ik ben KAPOT en een plasje zweet. M’n conditie is echt om te janken.
Wordt het niet gewoon later nog afgeschreven? Ik hoef ook nooit een bewuste Paypal handeling te doen bij Ubereats geloof ik, gaat gewoon automatisch en duurt altijd een paar dagen voor het afgeschreven wordt.
Hoop natuurlijk alsnog voor je van niet, maar zou er wel rekening mee houden.
Ik zit Easy vegan budget meals te kijken van Madeleine Olivia en m’n eerste gedachte is, ooh chill, zonder vlees dan zeker want goedkoop!
Easy vegan budget meals…
Met mijn oefenritje gehad en het ging gewoon goed en ontspannen zo fijn! Maar de regen was niet al gestopt en het was ook best wel rustig en ik wilde juist oefenen met regen en drukte. Ik ga in ieder geval een stuk zekerder de weg op morgen
Fijn! Slim dat je een oefenrondje hebt gedaan, gaat vast goed komen morgen. Succes!
Dank je wel! Heb het inmiddels 3 x gereden in de afgelopen 2 weken dus ik kan de weg inmiddels dromen. Dat scheelt een hoop onzekerheid en dan kan ik me tijdens het rijden meer focussen op het verkeer
Oke, ik heb het gedaan (aaaaah)
(een dag ‘te laat’ maar soit)
Ik heb aan m’n vriend verteld dat er 1 meisje is die ik wel sexy vind. Toen vroeg hij of ik haar kende van de sportschool. Ik zei nee van de supermarkt.
Toen zei die ooooh ja ik weet al wie… heeft ie dus gewoon door!
Toen heb ik toegegeven dat ik als ik vrijgezel was misschien wel zou proberen om een praatje aan te knopen.
Ik val niet op vrouwen en heb dit ook nog nooit ervaren en ik zou ook geen seks met haar willen of bloot zien bijvoorbeeld maar ze is gewoon zo mooi en sexy.
Oehh!! Wel een aanrader dus? Heb je er attribuutjes voor nodig of kun je zo aan de slag afwisseling van oefeningen en cardio is juist goed dus geeft niks dat je niet bent gaan hardlopen! Top dat je je nog hebt gemotiveerd om thuis een video te doen toch
Ik ben er net via vriendin x achter gekomen dat vriendin y ons (de vriendengroep) en haar stagebegeleiders al een jaar voorliegt. Het gaat over bepaalde toetsen die nog niet behaald zijn die noodzakelijk zijn om je blokstage te mogen lopen en dus te kunnen afstuderen. Maar het steekt dat wanneer ik haar vraag ze nog steeds keihard liegt dat ze alleen nog haar onderzoek moet enzo.
Ja ze heeft alleen zichzelf ermee, en ons niet direct gelukkig. maar voor elke vraag heeft ze een smoesje paraat en vervolgens weer een andere leugen ok dat smoesje te kunnen bevestigen. Dat je je nu zelfs afvraagt als ze zegt dat ze niet komt, of dat ze Z heeft gedaan of dat dat wel waar is.
Ik heb met haar niet de beste band uit de vriendengroep maar toch vind ik het zo stom dat je over zoiets gewoon al een jaar keihard blijft liegen… ik snap dat er wat schaamte kan zijn (heb zelf bepaalde toetsen ook veel later dan gebruikelijk gemaakt en vond dat echt super kut) maar tegen je vriendinnen kun je toch eerlijk zijn?
Ja, ik vond het wel een aanrader! Ik ga gegarandeerd m’n benen voelen morgen, holy shit. Je hebt er verder niks voor nodig en ik koos hem omdat je het ook in een appartement kunt doen zonder dat je onderburen je door je vloer horen springen ;p
Dat is essentieel voor mij idd!! Haat oefeningen video’s en dan gaan ze ineens jumping jacks doen of jump squats… dat kan hier niet al is het maar omdat m’n eigen fotolijstjes dan omdonderen, laat staan de onderbuur
Ik had dit een paar weken geleden ook, en toen kwam de conducteur en die zei ‘volgende keer op het speciale fietsen balkon gaan staan graag’ en toen zei ik sorry dat wist ik niet, en toen was het goed haha. Maar ik denk dat het ook een beetje aan de persoon en aan de drukte ligt. Ik ging om 11 uur 's avonds dus er was zowat niemand in de trein en hinderde er niemand mee.
Klopt, maar ik heb 6 jaar dagelijks in de spits heen en terug gereisd en het gebeurt echt heeeel veel.
Ja helemaal terecht. Zag het veel rondom eindhoven, dus lekker druk altijd. Maar daar werd ook nooit gecontroleerd in de spits omdat het te druk was om door te kunnen lopen dus ja zo kan dat gedrag ook blijven bestaan (helaas)
Een vriend en ik willen morgen een andere vriend verrassen voor zijn verjaardag, maar vriend 1 zou dan bij mij moeten blijven slapen en ik merk dat ik heel erg toe ben aan rust (ben bezig met afstuderen), maar voel me heel bezwaard om af te zeggen. Ga sowieso eerst met vriend 1 naar een lezing dus kan morgen overdag wel aankaarten dat we wel een andere keer iets voor vriend 2 gaan doen maar voel me er niet zo chill over.
Ik neem aan dat ze na de avondspits (na half 7) gaat, omdat ze voor 4 uur niet redt, voor 4 uur 's ochtends inchecken lukt niemand.
Bij de AH is er als ik het goed heb gezien komende week ook een aanbieding met happy socks!
En volgens mij lagen ze ook bij de vomar in de aanbieding!