is een beetje lang haha
Ja zelfs in Europa zijn de verschillen immens! En het meest frappante vind ik nog wel dat het niet eens altijd carrièreafhankelijk is. Het is helaas ‘logisch’ dat arme gezinnen met slechtbetaalde banen vaak hutje bij mutje wonen, over de hele wereld gebeurt dit. Ook in NL kunnen studenten niet altijd het huis uit vanwege het geld. Maar die mensen waarover ik sprak, die bij banken en universiteiten werkten, wonen allemaal in de hoofdstad van een land dat helemaal niet zo ver van Nederland af ligt. En ze zijn geen van allen religieus. Toch kunnen ze pas weg als ze trouwen!
Je slaat de spijker op z’n kop met die uitspraak over volwassen zijn. Ken inderdaad genoeg studenten met een eigen studiootje (betaald door paps en mams) die gewoon leven als zwijnen. En soms zijn ze nog 25+ ook. Zo’n dertiger in bovenstaande stad, die nog bij familie inwoont, regelt vaak het hele huishouden en zorgt ook nog voor financiële ondersteuning.
Zo’n programma zou ik graag willen zien, mits het enigszins vrij blijft van vooroordelen en meerdere personen per land belicht worden zodat er geen eenzijdig beeld gegeven wordt 
) word ik elke paar minuten wakker.

en dit mag niet want ben op vakantie en ook nog morgen jarig. Ik wil me gewoon fijn voelen MEEEHHHHHH!
Daarna als een razende door naar uni, iets uitprinten en inleveren en dan naar college op een andere locatie en bidden dat ik het allemaal op tijd red