Wat je even kwijt wilt #22

Omggg ik deed net m’n licht uit en ik hoorde wat kraken dus deed even de zaklamp van m’n telefoon aan. Ik dacht eerst dat er een muis op m’n kast liep en toen vloog een FUCKING groot beest m’n kamer door. Geen idee wat het was maar ik was ZO blij dat ie m’n raam uitvloog toen ik die open deed, ik was helemaal aan het trillen. Het leek een soort heel grote/dikke mot (nope geen veenmol gelukkig).
Edit: nu durf ik m’n licht niet meer uit te doen en ik moet half 7 op :frowning:

1 like

Ik voel mijn ovulatie wel. Het voelt bij mij als heftige mentstruatiekrampen en het houdt dan een paar uur tot een dag aan. Ik voel dit aan de linkerkant of rechterkant van mijn onderbuik. Maar ik denk dat dit heel erg verschilt per persoon dus ik kan zo niet zeggen of wat jij hebt gevoeld wel of geen ovulatie is. :smile:

1 like

Ik heb sinds twee weken weer even wat heftiger last van eczeem, alleen voor het eerst in mijn leven in mijn gezicht :weary: mijn meesterwerk

1 like

Ja heb ik net gedaan en ik geloof dat de kust veilig is. Pfff ik had niet verwacht dat ik zo heftig zou reageren haha, ik schrok echt van m’n eigen reactie.

1 like

Ik moet mn wekker morgen om 7 uur zetten om antibiotica in te nemen :confused: iel zo vroeg

P.s. Ik snap dat dit voor jullie normaal is haha

1 like

De bel ging net en ik schrok me kapot, heeft m’n vriend Korean fried chicken bestelt! Hij is nog niet eens thuis van z’n werk ook.

5 likes

Ik zou het snel opvreten, persoonlijk.

3 likes

Veenmol!

Edit: haha sorry, heb niet eens de rest van je bericht gelezen waarin je al zei dat het geen veenmol was…

1 like

Ja huh?? Welke kip?

1 like

Haha ik denk iig niet dat dat het was, want het had vleugels zoals een mot maar dan veel zwaarder en groter.

Maar dat heeft een veenmol ook toch😱? Ik durf niet meer te googlen… Of toch gewoon een grote mot/nachtvlinder.

Hmm klinkt wel als een veenmol…

Edit:
afbeelding

M’n zusje is soms echt niet tactisch met haar opmerkingen :roll_eyes:
Ik vond foto’s van mezelf terug van 6 jaar geleden waar ik een stuk slanker ben terwijl ik mezelf altijd al dik vond.
Ff een rant over geplaatst op m’n insta.
Komt m’n zusje bij me binnen en vraagt ze om eens samen de foto’s te bekijken (zij heeft indertijd die foto’s genomen) en haar eerste opmerking ‘wow… Je was inderdaad wel echt slank he…’ echt zo heel erg verbaasd.
Nou bedankt om het er nog eens in te wrijven dat ik dat nu helemaal niet meer ben.

Het is bijna uitslapen

9 likes

@Rozecoupeschaar @EleanorRigby oke nu ben ik bang dat het toch een veenmol was :frowning_face: maar hoe groot is die kans?! Ik ben iig blij dat dat beest weg is

Wat zijn interessante cadeaus of tips als je jarig bent bij winkels, webshops en dergelijke
I mean: korting of gratis shit :money_mouth_face: of gratis vreten ofz

Ik heb precies hetzelfde @ellegirltalk. Maar bij mij voelt het niet als heftige menstruatiekrampen, maar als lichte.

1 like

Ja je hebt gelijk idd! Ik heb m’n licht al uitgedaan en ben weer wat gekalmeerd gelukkig haha.

3 likes

Ahh sorry was niet mn bedoeling! Maar hij is weg en zoals @Jauregui al zegt, de kans is wel klein dat er nog eentje binnen komt!

1 like

Jongens heb ook gegoogled hoor! Maar wellicht komen hier nog goede tips

Tijdsns het googelen kom je trouwens uit bij gierige Gerda! Egf overal :zap:

4 likes