Ik heb voor het eerst een badpak besteld en meine gute wat komen m’n billen er goed in uit. Beste aankoop ooit
Ik ben zo onder de indruk van het programma Beau en de veteranen. Zo heftig wat deze mensen mee hebben moeten maken, en hoe ze hier nu over praten. Ook als je hoort hoe ze hier in het dagelijks leven mee bezig zijn. Zo verdrietig
haha waar kijk je dit? Video.land?
Was ook op rtl 4 vanavond
Ik heb een match met een droomvent. Kan ik meteen hoi zeggen of is dat too eager
Wat is ook alweer die zieke Odorex die mensen hier hebben tegen overmatig zweten
Ja heb t al gedaan.
Huh wat stom van hem om te verwachten van jou dat jij eerder komt helpen (met wat in hemelsnaam?) zonder dat hij dat gevraagd heeft. Moet jij dat ruiken dan? Ik snap dat je nu al helemaal geen zin meer hebt in die bruiloft.
Wat heb je terug gezegd aan de telefoon?
Ik ben net verhuisd naar een nieuwbouwappartement en er was vanavond een borrel voor alle bewoners. Ik had er echt géén zin in, want als ik er van tevoren over nadenk, vind ik het suuuperongemakkelijk en denk ik er alleen maar over na hoe awkward het allemaal wordt. Maar het was echt heel gezellig en ik verbaas me er dan altijd weer over hoe (als ik mijn best doe) gezellig ik kan doen bij mensen die ik niet ken en dat ik juist degene ben die een gesprek dan op gang houdt. Schouderklopje voor mezelf
Go girl
Omg hij praat terug en stelt de vraag die ik aan hem ging stellen. MEANT2B
(Super late reactie) leuk! Wanneer ga je en waar naartoe? Ben benieuwd naar je ervaring!
Ja geloof het wel! Thanks! Toevallig ook ervaring mee?
Omggg ik deed net m’n licht uit en ik hoorde wat kraken dus deed even de zaklamp van m’n telefoon aan. Ik dacht eerst dat er een muis op m’n kast liep en toen vloog een FUCKING groot beest m’n kamer door. Geen idee wat het was maar ik was ZO blij dat ie m’n raam uitvloog toen ik die open deed, ik was helemaal aan het trillen. Het leek een soort heel grote/dikke mot (nope geen veenmol gelukkig).
Edit: nu durf ik m’n licht niet meer uit te doen en ik moet half 7 op
Ik voel mijn ovulatie wel. Het voelt bij mij als heftige mentstruatiekrampen en het houdt dan een paar uur tot een dag aan. Ik voel dit aan de linkerkant of rechterkant van mijn onderbuik. Maar ik denk dat dit heel erg verschilt per persoon dus ik kan zo niet zeggen of wat jij hebt gevoeld wel of geen ovulatie is.
Ik heb sinds twee weken weer even wat heftiger last van eczeem, alleen voor het eerst in mijn leven in mijn gezicht mijn meesterwerk
Ja heb ik net gedaan en ik geloof dat de kust veilig is. Pfff ik had niet verwacht dat ik zo heftig zou reageren haha, ik schrok echt van m’n eigen reactie.
Ik moet mn wekker morgen om 7 uur zetten om antibiotica in te nemen iel zo vroeg
P.s. Ik snap dat dit voor jullie normaal is haha
De bel ging net en ik schrok me kapot, heeft m’n vriend Korean fried chicken bestelt! Hij is nog niet eens thuis van z’n werk ook.
Ik zou het snel opvreten, persoonlijk.