Wat je even kwijt wilt #22

Mja heb nu al zo’n basic abonnement want wil overdag doordeweeks sporten ivm gezinsleven in avond en weekenden. En dan zijn er niet zoveel leuke groepslessen.

Naja ik moet er ff inkomen denk ik. Ben gewoon ook al zolang niet in een sportschool geweest dus was even een cultuurshock. Voel me ook erg bekeken etc dus sta er niet op mn gemak. Dat is ook wennen.

ja en sluit wel aan op mijn bovenstaande post :joy:

Ik heb vrijwel geen band met mijn (half)broer en (half)zus, kan eigenlijk zelfs wel stellen dat ik me gevoelsmatig helemaal geen familie voel. Dat heeft te maken met een heel groot leeftijdsverschil en omdat ze aan de andere kant van het land wonen. Daarnaast hebben ze, vanaf het moment dat mijn (onze) vader overleden was, al het contact met mijn moeder verbroken. Mijn broer gaat dit weekend trouwen en had mij uitgenodigd. Prima. Had er eigenlijk niet heel veel zin in omdat ik dus niks met deze familiekant heb en een beetje tegen het hele gebeuren op zag, maar vond het ook wel belangrijk om erbij te zijn. Belt mijn broer daarnet (met mijn zus + hun aanhang op de achtergrond natuurlijk) om te zeggen dat ze het zo jammer vinden dat ik zo weinig betrokkenheid toon, ze meer van me hadden verwacht, andere familieleden er al een paar dagen zijn om te helpen met de voorbereidingen etc. etc. Word er zo verdrietig/boos van. Alsof ze hadden verwacht dat ik een week vrij zou vragen van m’n werk (want ik moet deze week gewoon werken namelijk…) om hen te helpen en allemaal dingen voor ze te doen, zonder dat ze me dit gevraagd hebben. En terwijl ze omgekeerd ook nooit betrokken zijn bij mij, we eigenlijk gewoon vreemden zijn die dezelfde achternaam delen. Ik vind het enerzijds wel lief dat ze me er schijnbaar graag bij willen betrekken, maar de manier komt gewoon totaal verkeerd over. Zie er nu alleen nog maar meer tegenop om daar semi-opgewekt te gaan doen en ben blij als die bruiloft voorbij is :pensive:

1 like

Ik heb het idee dat ik iets belangrijks aan het vergeten ben, maar ik weet niet wat.

Mijn vriend is net van achter aangereden in zijn auto die 3 weken oud is. Vind het echt zielig voor hem

Ik heb net een uur in de keuken gestaan voor een truffel champignon risotto, waar mijn vriend al weken om zeurt dat 'ie dat graag wil eten. Hij nam één hap en zei toen: ik vind dit vies. En heeft een stokbroodje kruidenboter in de oven gegooid. Echt zooo zonde van mijn tijd en het eten.

Zo en hij slaapt op de bank vanavond ?

9 likes

Klinkt echt fakking chill

2 likes

Ik had vandaag echt zo’n monsterlijke grote was dat ik meer dan 2 wasrekken nodig had. :o_o:

Haha hij vroeg daarna snel of die me anders moest masseren vanavond als die weer thuis kwam. Dus volgens mij had 'ie door dat het niet helemaal chill was wat hij deed!

1 like

Ja was suuuper rude? Gelukkig vond ik het zelf wel echt heel lekker haha!

1 like

Ja hij heeft niks gelukkig, alleen zonde van zijn auto. En ja ik heb al 4 keer een aanrijding gehad in dit jaar :joy:

Waarvan 1 keer met de nieuwe auto van mijn ouders

1 like

Hahaha schattig!!

Wat kut. Bij mij is het ook ongeveer zo duur maar ik vraag me af of het komt doordat ik in een wat duurdere buurt woon (mijn woning is niet echt duur maar de tarieven worden er wel op aangepast…). Is dat bij jou misschien ook zo? Bij mij is controle en schoonmaak samen 75 en zo’n draadje zou dan makkelijk 25 kunnen zijn.

1 like

Ja!! Parkeer paaltjes steken hier zomaar over

9 likes

Awh ik snap heel goed dat je je rot voelt! <3 Ik zou dat zelf ook niet leuk vinden. Is het een optie om een keer op een rustig moment tegen je broer te zeggen dat je je rot voelt door zijn opmerking? Misschien willen hij en je zus je gewoon graag vaker zien en heeft je broer dat gewoon onhandig uitgedrukt.

1 like

Geen idee, maar ik ben het ook :frowning:

Bij mij heeft douchen, een bak ijs en mn medicijnen al wel geholpen :sweat_smile: dus ik raad je de eerste 2 vooral aan

1 like

I love kundalini yoga! In het begin moest ik ook erg wennen aan de “breath of fire” (dat snelle ademen), maar merkte wel dat het echt iets voor me deed! Heb het toch zeker drie kwart jaar gedaan :grinning:

Jeetje wat een rotsituatie zeg…
Ik zou niet meteen weten wat helpt, wil je alleen wel een knuffel sturen​:heart::heart:

1 like

Ben zo’n twee weken niet op m’n studentenkamer geweest, kom terug, ruikt het naar pepernoten¿

2 likes