Wat je even kwijt wilt #22

Wat zijn interessante cadeaus of tips als je jarig bent bij winkels, webshops en dergelijke
I mean: korting of gratis shit :money_mouth_face: of gratis vreten ofz

Ik heb precies hetzelfde @ellegirltalk. Maar bij mij voelt het niet als heftige menstruatiekrampen, maar als lichte.

1 like

Ja je hebt gelijk idd! Ik heb m’n licht al uitgedaan en ben weer wat gekalmeerd gelukkig haha.

3 likes

Ahh sorry was niet mn bedoeling! Maar hij is weg en zoals @Jauregui al zegt, de kans is wel klein dat er nog eentje binnen komt!

1 like

Jongens heb ook gegoogled hoor! Maar wellicht komen hier nog goede tips

Tijdsns het googelen kom je trouwens uit bij gierige Gerda! Egf overal :zap:

4 likes

Nee joh, kan ook makkelijk iets anders zijn, ik denk dat we hier ook een beetje geconditioneerd zijn wb veenmollen… en weg is weg, dus je kan gewoon gerust slapen hoor!

3 likes

Ik ben net in tranen uitgebarsten. Ik zou vandaag eigenlijk naar een concert zijn gegaan van The Smashing Pumkins, een band die eigenlijk veel voor mij betekent en vrijwel nooit in bijna volledige bezetting meer optreedt. Ben ik het gvd gewoon vergeten. Dit is mij echt nog nooit overkomen. Alleen maar omdat ik zo druk bezig ben geweest met solliciteren en in mijn eentje moest. Dan hielp het ook niet mee dat ik een half jaar geleden al een kaartje moest kopen en nergens een reminder had ontvangen.

Ik voel me nu zo dom en het is ook niet dat ze morgen bijvoorbeeld in België optreden. Anders had ik het met mijzelf nog goed kunnen maken. Nu heb ik gewoon 50 euro door de plee gespoeld en zie ik die band waarschijnlijk nooit meer. :cry: De band die mij juist veel kracht heeft gegeven om na een enorme kutperiode er weer bovenop te komen. Echt ik haat mijzelf. Het was ook echt het enige leuke uitje dat ik deze hele zomer had gepland. :cry:

1 like

Aah wat shit zeg! Kan me voorstellen dat je mega baalt :frowning:

En het is dubbelkut want een paar jaar verleden heb ik een dierbare verloren en anders zou het iets geweest zijn waar wij beiden naartoe zouden zijn gegaan. :cry:

1 like

@anon42392789 Oh nee!! Dat is echt enorm balen. Neem het jezelf niet te veel kwalijk, je had zo je redenen om het te vergeten lees ik uit je bericht. Maar ik snap heel goed dat je zo baalt, aangezien ze niet snel of misschien wel nooit weer zo samen optreden :anguished:.

Mijn kat had door het raam heen ruzie met een kat, doe ik de deur open zodat ze cool in het echt kan doen. Komt ze met hangende pootjes weer terug. Wat een pussy.

22 likes

Hahaha😎

1 like

@anon44972210 Oh ja het was hier niet heel heftig. Maar qua cyclus klopt het wel ongeveer, ga het eens bijhouden of ik over 14 dagen menstrueer.

1 like

Ik heb de hele avond doorgewerkt, omdat er iets niet klopte. Nu klopt het nog steeds niet en ik word er gek van. Ik twijfel of de basis wel goed is. Wat een ellende. Ik ga slapen :sweat_smile:

Ik heb net een mooi stuk geschreven en nu ga ik maar eens slapen

3 likes

Ah wat vervelend :heart: Het is super begrijpelijk dat je het vergeten bent, maar dat maakt het niet minder wrang… Het was je juist zo gegund geweest na alle pech. Ik hoop heel erg dat ze tegen alle verwachtingen in binnenkort alsnog ergens zullen spelen zodat je erheen kunt!

@ellegirltalk Bij mij voelt het altijd meer stekend, niet te vergelijken met menstruatie kramp iig. Ik voel het ook voornamelijk tijdens het plassen (soort van samenhang met dat mijn blaas leegloopt) en als ik er wat meer last van heb (verschilt per maand) voel ik het ook stekend als ik op een stoel/bank neerplof of op de fiets als ik over een hobbel rijd. Vergelijkbaar een beetje met steken in je zij wat je kunt hebben bij het lopen/rennen maar dan in mijn onderbuik. Denk dat ik het zo wel goed omschreven heb :smile:

1 like

Ugh, ik word net half hallucinerend wakker met een allergische reactie op mn handen en hoofdhuid en alles jeukt/brandt en dat is zooo naar! En nu moet ik wachten tot de medicijnen werken voor ik weer naar bed kan.

Bah. Ik wil gewoon slapen. Het is 3 uur 's nachts…

Succes!!! Ik duim voor je! Jekunt het♡

1 like

Wij zijn sowieso altijd vroeg onderweg :sleeping:

1 like