Wat je even kwijt wilt #22

Ging dat over je werkzaamheden of over je uiterlijk? Want als het dat eerste is, dan is het toch een hartstikke mooi compliment! Als het dat tweede is, misschien beetje raar, maar vast goed bedoeld.

3 likes

Bijna een jaar later en ik ben nog steeds verliefd op mijn koptelefoon. Wat een fijn ding is dat toch. :heart:

5 likes

Heb bij een afscheid van een manager al wel eens een gloeilamp gekregen, als bedankje voor het meedenken en dus het heldere licht te zijn… Gelukkig was ik niet de enige, maar hij was wel selectief. :see_no_evil: Vast goed bedoeld idd, maar ook best ongemakkelijk

3 likes

@TantePollewop en volgens mij ligt het eraan of iemand wel wettelijk je partner is, dus vriendje zijn vader krijgt iemand officieel geen vrij voor. terwijl geregistreerd partnerschap of echtgenoot wel!

Deden we ook hehehe

1 like

ah no, het ga je goed!

1 like

lekker druilerig weer op onze verjaardag! @mikselke :handshake:

2 likes

Omg wow zo chill, want er is zonder nog enig moeite te hoeven doen een lowlands kaartje op m’n pad terecht gekomen :cheer:

9 likes

Mijn robotstofzuiger reed net over mijn kat heen en ze bleef gewoon liggen alsof er niks aan de hand was. Weet niet of ik het zielig moet vinden of moet lachen. :rofl:

55 likes

Ik ga mijn rommelkamer nu echt opruimen. Zoveel kleding overal. En kledingkast moet ook nog. Vind het zo moeilijk om iets weg te gooien.

jammer! het ga je goed en de deur staat natuurlijk altijd open als je zin hebt om terug te komen :grinning:

Ik ben van de week bij de tandarts geweest om een kies te laten trekken. Maandag moet ik om een tand te laten fixen. Neem ik net een hap van mijn boterham, breekt er een andere kies af. Ik kan echt wel huilen.

1 like

Ik hou van het geluid van de regen tegen het raam :heart_eyes: Heb net ook m’n favoriete herfstkaars aangestoken en ben helemaal in de herfstmood, ondanks dat het dus nog zomer moet worden hehe

4 likes

Mijn eigen risico is inmiddels helemaal op. Ik ben nu aan het bedenken welke “kleine ingrepen” onder eigen risico vallen zodat ik die dit jaar nog kan laten doen.

3 likes

ben jij vandaag ook jarig! woehoe drie jarigen tot nu toe hier :full_moon_with_face:

2 likes

Wohoo! Gefeliciteerd ook! :tada: Vandaag is een feestelijke dag op het forum zo haha

1 like

Haha ik doe dit ook. In januari moesten m’n amandelen eruit. En heb inmiddels een spatader laten verwijderen, had ik anders nooit gedaan. Maar dit is ook voor het eerst dat m’n eigen risico al volledig gebruikt is. Normaal heb ik nog €300 over ofzo.

1 like

Budapest had ik nog niet aan gedacht maar ik ga eens kijken, thanks voor de tip!

stuur mij een pb :grinning: of het tmi topic haha

1 like

@Enthusiasm @Autumn Gefeliciteerd! :sparkles:

2 likes