NMSMVPE
Ik ben toegelaten bij de minor aan de uva die ik HEEL graag wilde doen!! Was mega onduidelijk of het allemaal kon want ik ben hbo’er, dus nog een extra motivatiebrief gestuurd en vaak aan de telefoon gehangen, en nu ben ik gewoon binnen
Wat goed!! Ik vind het heel vet dat je weet wat je wilt en daar zo je best voor hebt gedaan, zelfs als het onzeker lijkt.
Ook gefeliciteerd met onze gezamenlijke verjaardag!!
En bedankt voor de felicitaties!
Een collega heeft vanochtend per ongeluk een foto van mij geliked op Instagram van vier jaar geleden. Like was weg toen ik op de melding klikte. Lekker ver teruggescrolld maat
Vraag me dan wel af waarom?
Aan de ene kant vind ik ze wanstaltig, maar ze zien er ook vrij comfortabel uit
Wat lief!
@Enthusiasm @mikselke @Autumn Heee gefeliciteerd y’all, hoe vaak hebben jullie al herfst op je verjaardag gehad?
@Otzi Sterkte, ik steek een kaarsje aan!
Ik vind aan de ene kant: whatever, als er mensen zijn die dit aan doen be my guest. Aan de andere kant vind ik het echt belachelijk dat ze gemaakt worden. Want een gewone regenlaars is niet sexy dus er moet een hak onder.
Ik had vandaag een skypeafspraak met mijn scriptiebegeleider, maar mevrouw reageert niet op haar mail over hoe laat. Vet irritant.
Maar stiekem vind ik dit best fijn want nu gaat ze zich sowieso naderhand schuldig voelen én heb ik iets meer denktijd haha
Ik heb vanmiddag afgesproken met een ‘sport’ vriendin en de vorige keer was ze 3 kwartier te laat en de keer daarvoor was ze de afspraak gewoon vergeten. Ben benieuwd… ben zelf iig ook te laat vandaag maar dat is bewust
Wtf ik ben echt pissed?
Ik had een aantal dingen besteld op Boohoo en nu wil ik er maar 2 dingen van houden.
De overige 5 dingen wil ik terugsturen.
Krijg ik net via mail te horen dat je enkel je volledige bestelling kan terugsturen, anders dus niet? Wat is dat nu voor bullshit?
Het gaat om 50 euro waar ik 35 euro zou van terugkrijgen als ik die 5 dingen terug opstuur.
En alles terugsturen en opnieuw bestellen wil ik niet doen want verzending naar hier alleen al is 10 euro…
Echt waar, hoezo nemen ze enkel maar de volledige bestelling terug? Grr
Ik sta as we speak in de drive voor de mini kaassoufle’s.
En hardlopen stel ik ook steeds uit help ik heb nog tot 1 sept om te trainen. WIE GEEFT ME EEN SCHOP ONDER MN DIKKE REET
GA RENNEN HUP HUP
@Evenveel @Madrid @anon42289517 @Bunnyslippers @tuula @GroenTakje dank jullie wel allemaal voor jullie lieve berichtjes . Ik heb net mijn moeder een dikke knuffel gegeven. We zitten er allemaal wel een beetje doorheen, maar we slaan ons er wel doorheen. Zelfs als het een slechte uitslag is, is het hopelijk gewoon nog wel te verhelpen, dus we hopen maar op het beste. Helaas duurt het nog wel een week of twee voordat ze terecht kan voor die biopsie, dus dat is wel klote
Ja zo’n obstacle run, als team uitje
Ik werd net gebeld dat ik geslaagd ben voor de vakken die ik op de vavo deed. Dus nu kan ik officieel aan mijn omscholing beginnen. Heb er echt zoveel zin in om weer te gaan studeren en nu hopelijk wel werk te krijgen wat ik wel leuk vind!
Jeetje wat kut zeg. Ik duim echt heel hard voor jullie allemaal en hoop dat jullie snel minder gedoe krijgen en dat het snel beter gaat! x
Dank je ik hoop ook echt dat mijn moeder het snel wat rustiger krijgt met alles
Vanmiddag 3 uur lang de woonkamer schoongemaakt en beneden stofgezogen.
Nu zit ik om me heen in de speelgoed puinzooi en het enigste wat ik denk is: Mn badkamer is vies, die moet ik nog doen en ik moet boven nog Zuigen en het bed verschonen.
Pfft huishouden is echt ondankbaar
Het kutte is: het is nooit allemaal tegelijk schoon en klaar. Als je het ene gedaan hebt moet het volgende nog en als dat klaar is kun je het ene weer gaan doen.