Wat je even kwijt wilt #22

Omg wow zo chill, want er is zonder nog enig moeite te hoeven doen een lowlands kaartje op m’n pad terecht gekomen :cheer:

9 likes

Mijn robotstofzuiger reed net over mijn kat heen en ze bleef gewoon liggen alsof er niks aan de hand was. Weet niet of ik het zielig moet vinden of moet lachen. :rofl:

55 likes

Ik ga mijn rommelkamer nu echt opruimen. Zoveel kleding overal. En kledingkast moet ook nog. Vind het zo moeilijk om iets weg te gooien.

jammer! het ga je goed en de deur staat natuurlijk altijd open als je zin hebt om terug te komen :grinning:

Ik ben van de week bij de tandarts geweest om een kies te laten trekken. Maandag moet ik om een tand te laten fixen. Neem ik net een hap van mijn boterham, breekt er een andere kies af. Ik kan echt wel huilen.

1 like

Ik hou van het geluid van de regen tegen het raam :heart_eyes: Heb net ook m’n favoriete herfstkaars aangestoken en ben helemaal in de herfstmood, ondanks dat het dus nog zomer moet worden hehe

4 likes

Mijn eigen risico is inmiddels helemaal op. Ik ben nu aan het bedenken welke “kleine ingrepen” onder eigen risico vallen zodat ik die dit jaar nog kan laten doen.

3 likes

ben jij vandaag ook jarig! woehoe drie jarigen tot nu toe hier :full_moon_with_face:

2 likes

Wohoo! Gefeliciteerd ook! :tada: Vandaag is een feestelijke dag op het forum zo haha

1 like

Haha ik doe dit ook. In januari moesten m’n amandelen eruit. En heb inmiddels een spatader laten verwijderen, had ik anders nooit gedaan. Maar dit is ook voor het eerst dat m’n eigen risico al volledig gebruikt is. Normaal heb ik nog €300 over ofzo.

1 like

Budapest had ik nog niet aan gedacht maar ik ga eens kijken, thanks voor de tip!

stuur mij een pb :grinning: of het tmi topic haha

1 like

@Enthusiasm @Autumn Gefeliciteerd! :sparkles:

2 likes

Ik duim ook even mee dat het gewoon helemaal niks blijkt te zijn❤️

@Enthusiasm bij mij is het 33 graden :face_with_hand_over_mouth:
Gefeli!!! Ik stuur iig mentale hitte en zon jouw kant op

@Autumn voor jou ook gefeli op onze gezamenlijke verjaardag :hugs:

3 likes

Even een vraagje, ik heb geen vooropleiding qua middelbare school afgerond, veel gewerkt en nu met heel veel geluk op een secretariaat beland op een ministerie. Ik heb als uitzendkracht gewerkt en ben nu als vaste kracht aangenomen, maar moet wel een opleiding volgen. Heb net een intake toets gehad op hrt mbo, maar mogen ze mij op basis van die test afwijzen? Ik had liever mondeling een gesprek gehad, want ik heb het niveau, alleen loop ik even achter qua nederlandse taal (bijvoegelijk naamwoordelijk gezegde etc, al sla je me dood) Maar ik heb letterlijk al de baan in de pocket waar zij allemaal naartoe werken op die specefieke opleiding. Dus ik weet even niet wat ik moet doen. Ik heb telefonisch te horen gekregen dat ik een intake gesprek zou krijgen, maar dat is dus op basis van die test. Zo kut dit

2 likes

Ben zo’n zombie tussen de nachtdiensten door. Zo maar even de regen trotseren denk ik. Bwaaaaah

1 like

Ik ga vanavond aangeven dat ik niet meer wil oppassen bij m’n gezin. Zo moeilijk :see_no_evil: maar ik heb er echt geen zin meer in en ik denk dat t beter is voor t kind als er een andere oppas komt. De moeder appt net hoe t gaat dus heb maar vast gezegd wat ik wilde bespreken.

3 likes

hunter-original-high-heel-boots-zwart-achter

En wat vinden we hiervan?

2 likes

:nauseated_face:

2 likes