GA RENNEN HUP HUP
@Evenveel @Madrid @anon42289517 @Bunnyslippers @tuula @GroenTakje dank jullie wel allemaal voor jullie lieve berichtjes . Ik heb net mijn moeder een dikke knuffel gegeven. We zitten er allemaal wel een beetje doorheen, maar we slaan ons er wel doorheen. Zelfs als het een slechte uitslag is, is het hopelijk gewoon nog wel te verhelpen, dus we hopen maar op het beste. Helaas duurt het nog wel een week of twee voordat ze terecht kan voor die biopsie, dus dat is wel klote
Ja zo’n obstacle run, als team uitje
Ik werd net gebeld dat ik geslaagd ben voor de vakken die ik op de vavo deed. Dus nu kan ik officieel aan mijn omscholing beginnen. Heb er echt zoveel zin in om weer te gaan studeren en nu hopelijk wel werk te krijgen wat ik wel leuk vind!
Jeetje wat kut zeg. Ik duim echt heel hard voor jullie allemaal en hoop dat jullie snel minder gedoe krijgen en dat het snel beter gaat! x
Dank je ik hoop ook echt dat mijn moeder het snel wat rustiger krijgt met alles
Vanmiddag 3 uur lang de woonkamer schoongemaakt en beneden stofgezogen.
Nu zit ik om me heen in de speelgoed puinzooi en het enigste wat ik denk is: Mn badkamer is vies, die moet ik nog doen en ik moet boven nog Zuigen en het bed verschonen.
Pfft huishouden is echt ondankbaar
Het kutte is: het is nooit allemaal tegelijk schoon en klaar. Als je het ene gedaan hebt moet het volgende nog en als dat klaar is kun je het ene weer gaan doen.
Ik heb hier echt 0.0 verstand van en helaas geen antwoord op je vraag, maar ik wil je wel even complimenteren met het feit dat je deze baan hebt kunnen bemachtigen! Gefeliciteerd!
De AH is hier vernieuwd waardoor je dus een doosje bonbons krijgt bij het afrekenen. Ik ging eerst met een vriend heen en had ik wat kleine dingen gehaald en kwam ik hier dus achter… Ik ben 2 uur later terug gegaan om nog wat dingetjes te halen (deed ik anders bij de Jumbo bij mijn huis) zodat ik nog een doosje bonbons kreeg haha.
Ik voel me zo naar, baarmoeder ontploft van die spiraal en van 8 tot 17 gewerkt, ben kapot
Heb een pak van 24 Kinder chocolaatjes en Redbull voor mezelf gekocht want fuck dat verdien ik
Wasa crackers, in de verpakking
Wat tof, kun je dan gewoon niet later bijscholen?
Pff ik voel me al dagen super down. Er spelen wel een paar vervelende dingen waar ik me zorgen om maak mbt familie en heb ook wel stress door werk, maar meestal kan ik het na een dag wel weer los laten omdat dat dingen zijn die altijd wel spelen. Maar nu lukt het niet. En daardoor lukt het ook niet om mijn werk echt goed te doen, waardoor ik nog meer stress heb omdat de deadline steeds dichterbij komt. Echt heel irritant:
Een 737 is heel gangbaar. Daar mag je blij mee zijn als dat je type rating is.
Je kunt dan ook doorstromen naar KLM. Tui heeft ook 737.
Dus vind niet dat je het daar vanaf moet laten hangen.
Vaak zijn maatschappijen al blij als je 1 type kan. Dan heb je wel de motivatie.
Je kunt je dan laten omscholen. Ik denk zelf dat als je Boeing blijft vliegen dat het minder ‘lastig’ is dan als je naar Airbus over gaat, bijvoorbeeld.
Dit is niet mijn week, dus ben net naar de winkel gegaan voor lekker eten. Ben alleen de ovenbitterballen vergeten
ik zou het doen! je bent nu nog jong en zo’n kans doet zich niet vaak voor. yolo op een goede manier toch
Ik zoek die foto van Mitchell en het frikandelbroodje, maar ik kan hem niet vinden en dat vind ik kut
Ja oké. Maar als je mpl hebt kun je makkelijk over naar atpl, vliegen kan je al eenmaal.
Mpl zou je eens moeten opzoeken of KLM en trans gelijk zijn.
Ik doe morgen (gratis) iemands make-up doen voor haar trouwen, moet daarvoor om 6u opstaan. Tot nu toe is ze zó ondankbaar en uit de hoogte dat ik er echt totaal geen zin in heb. Ben zo blij als dit morgen achter de rug is en ik haar weer kan negeren