Ha, leuk!! Ik ga met mijn schoonmoeder en haar zus, voor mijn verjaardag alvast. Jaa ik doe denk ik ook zoiets! Heb een leuk jasje die niet heel warm is. Alvast veel plezier
Wow er zat hier net zo’n slome vlieg. Ik doodde hem gewoon met een vol glas thee dat ik neerzette. Ik dacht hij vliegt vanzelf wel weg. Niet dus. R.I.P.
Ik ben echt super moe, al nachten 6 uur geslapen terwijl ik het best functioneert op 9 uur. Vanavond vroeg naar bed.
Vind die Filling Pieces schoenen ekt niet mooi en snap niet dat mensen daar zoveel geld aan uitgeven. Net Bristol schoenen.
Gelukkig regent het weer
ik ga altijd stuk om deze. ben nog niemand tegengekomen die me begrijpt als ik AVAKADOE roep helaas
Ik heb weer zoveel last van hooikoorts op dit moment
Hier aan de zee schijnt nu de zon dus er is hoop.
De zomer valt dit jaar in het weekend
Wie gelooft hier in het lot? Ik heb dus vandaag, na 5 jaar, iets gereageerd op een post van een ex. Hij woont ergens in Afrika, daar hebben we elkaar ook ontmoet. Dus weinig mogelijkheid tot afspreken nadat ik naar huis was gegaan. Heb hem ook niet meer gesproken, van fb verwijderd. Mijn hart was gebroken, door dingen die hij heeft geflikt maar ook doordat we niet genoeg tijd hadden samen voordat ik weer naar huis moest. Ik heb altijd gedacht dat we voor elkaar gemaakt zijn en ben in die vijf jaar niemand tegengekomen die het haalde bij hem. En nu blijkt dat hij aan het reizen, in Scandinavië, nog zeven weken heeft ie en nog geen plannen dus misschien wel naar Amsterdam komt.
Ahhh jammer! Ze komen ook nog naar Berlijn zag ik! En stiekem hoop ik ook nog op Nederland
Ik was mijn paspoort kwijt terwijl ik over 1,5 week op vakantie ga. Ik vond hem terug en ik LEEF echt voor die kick van iets terugvinden. Is dat wel goed?
Jeetje, ik moest vandaag huilen op werk uit frustratie en voel me dan altijd meteen weer zo’n meisje. Mijn, inmiddels, ex-collega blijkt achter mijn rug om nog allerlei werkafspraken gemaakt te hebben zonder mij daarover te informeren. Door zijn toedoen is er een achterstand ontstaan en nu werd men boos omdat ik mij zogezegd niet aan de afspraken hield. Afspraken waarover hij mij nooit meer heeft geïnformeerd en over werk wat hij nog zou doen voor zijn (gedwongen) vertrek. Ik ben al meer dan een half jaar bezig puin te ruimen en sinds zijn vertrek komen er allerlei lijken uit de kast. En uit pure frustratie en wanhoop moest ik dus huilen. Maar dan voel ik me ook helemaal niet opgelucht maar alleen maar het domme, emotionele meisje in plaats van de professional .
Same . Nies nog net niet mn ingewanden eruiit
Weet niet per se of ik er in geloof, maar vind het wel een mooi verhaal! Hoop voor je dat ie naar Amsterdam komt!
Tabletjes die ik neem werken ook gewoon maar heel kort! Zooo frustrerend!!!
Waarom doet een pleister eraf trekken ZO.VEEL.PIJN?!?!
Tranen sprongen in mn ogen man
had net m’n eindbeoordeling op stage met m’n stagedocent en ging allemaal goed + hij liet casual slippen dat ik een hoog cijfer voor m’n scriptie heb <3 (nu ben ik echt teleurgesteld als het een 7 is lol) MAAR DUS DIPLOMA IN THE POCKET (maar ben pas echt tevreden als ik het met honours mag afsluiten dus nog ff laatste paar dagen rammen)
Ga ervoor!
Huilen is normaal Meis, je hoeft je niet klein te voelen omdat je moet huilen. Het is juist een teken van kracht als je laat zien dat emoties ook gewoon bij het leven horen.
De situatie is wel fucked btw