@Chesirecat wat flauw van hun. Wel super lief van jou
Gadverdegadver
Bah wat een groot ding
Wtf wat aso! Wel heel lief van jou!
Ik zou het gewoon doen, op een assertieve manier! Het is ook gewoon echt niet tof van hun…
Zij zijn fout, niet jij!
Ik zou er echt iets van zeggen, laat ze zich maar even schamen. Je kan toch reageren in die groepsapp dat je het niet leuk van ze vindt omdat het niet voor hen bedoeld was.
Trouwens enorm lief van je!
zie dat er nog wel kaarten in Stockholm zijn… maar blijven hopen op een NL datum haha. Moet bijna wel nu NL ESC gewonnen heeft vind ik.
Wil trouwens dat hun nieuwe nummer op Spotify komt ipv alleen YT
Hoe zit dat met je contract? Ik las dat ze het eigenlijk vorige week zouden moeten laten weten. Zijn ze nog wel op tijd als het volgende week komt? Volgens mij heb je recht op verlenging als er niet op tijd een gesprek plaatsvindt.
Ik hoop ergens ook dat ze dat nog gaan aankondigen. Want ze zijn al in Duitsland, Engeland en Denemarken Alle omringende landen bijna haha. Ik ga dan ook wel gewoon twee keer denk ik
En ik ook! Maar daarvoor moet de video geloof ik eerst een miljoen views hebben
Al over de 950k heen dacht ik dus hopelijk snel haha
Ooh zo. Balen zeg. Gek ook dat de rayonmanager hiervoor komt. Kan je dit wel bij hem/haar aankaarten denk je? De gang van zaken lijkt wel een beetje vreemd, zeker bij zo’n groot bedrijf.
Absoluut niet onredelijk kwaad. Zij zijn juist heel respectloos naar jou en de geslaagden toe. Wat een aso’s, ongelooflijk.
Jeetje Sudan
Wait, whut?
Heb vandaag voor het eerst ever een crop top aan. Ik vind het stiekem nog best spannend! zo stom haha
Okee is goed Maria
Yesss! Nou ja ik draag sowieso bij aan de views. Ze hebben sowieso echt best veel nummers die ze nooit uitgegeven hebben Kaartjes waren trouwens ook super goedkoop. Nog geen 20 euro
Knuffel