Wat je even kwijt wilt #22

Oh yeas. Ben echt blij met de nieuwe kapster. Voel me echt 100x chiller over mezelf nu het weer lekker geknipt is. En blijkt dat de vorige keer (bij een andere kapper) scheef was geknipt :frowning: Dus yes. Ben helemaal blij ermee haha

9 likes

@VickyViolence sterkte! Hoop dag je hele mooie herinneringen hebt om de dag een beetje draagbaar te maken.

1 like

Geweldig! Kunnen jullie Matthias nóg een keer in het echt zien (maar dan nu bewust). Wat een lieve vriend heb jij toch :smiling_face_with_three_hearts: edit -persoonlijke info weg-

1 like

Werken van 13 tot 21, dan meteen slapen en morgen 8 tot 14, echt geen zin ugh

Nee, inderdaad ook geen tarwe! Je bent toevallig niet mijn schoonzus? :joy:

(Haha, nee, ik heb, voor zo ver ik weet, geen schoonzussen.) Vooralsnog is het bij mijn moeder vooral “aanvullend”. Heel sceptisch tegenover de farmaceutische industrie, maar ik denk niet dat ze écht tegen chemo is. Uiteraard wel in combinatie met allerlei vage olietjes, rare therapieën, de juiste voeding, leren omgaan met emoties (want opkroppen is slecht voor je organen), energiebanen open zetten e.d., die dan natúúrlijk de reden zijn van genezing.

2 likes

Pfff, babyboom op m’n Facebook. Het interesseert me echt geen f*** wiens kind er net zijn eerste fruitpapje heeft gegeten of wie er nu 4 weken oud is.

11 likes

@Nidorina Dank je! :blush:

@Berlijn Dank je! Ja het is echt super lief van hem! Denk alleen niet dat het veel voor mijn moeder doet helaas want zij vindt ze maar niks hahaha :joy: En ja Matthias ga ik zeker even bewonderen als ik daar ben haha :see_no_evil:

1 like

Rechtsboven drie stipjes - " Moeke niet meer volgen "

2 likes

Hij heeft gereageerd en me een vriendschapsverzoek gestuurd. Mission accomplished.

39 likes

Ik herken het volledig… Veel succes!! :kissing_heart:

2 likes

Hoooooo fuck haha ik ben opgenomen in een programmaboekje voor een studiedag, iedereen ziek professionele foto’s kom ik daar aan met mijn selfie :+1: maar goed het was dit of een foto met mijn kat of een foto waar ik schmink op mijn gezicht had. Moet echt wat meer normale foto’s van mezelf hebben.

15 likes

Als het al zover is dat ze zit te snotteren en hoesten ben je sowieso al te laat, is dus alleen kwestie van afwachten of het virus je wel of niet te pakken heeft gekregen…

Een fijn huis is echt zoveel waard! Hopelijk is het wat!

1 like

Oh wat erg ja! Zou het ook echt niet trekken om daar steeds van alles over aan te moeten horen.

@Eddie zou best kunnen! Ze had het wel over boeken waardoor ze dat inzicht had gekregen, maar ik heb natuurlijk niet gevraagd welke boeken dat waren.

1 like

Mijn scriptie is ingeleverd! Wát een opluchting omg

52 likes

Ik heb morgen examen over Europese geschiedenis (19e eeuw) en het is zo interessant. Ik weet niet of ik zal slagen, want het is echt veel en ik ben best laat begonnen, maar dit is het eerste vak waarvan ik het oprecht niet erg zou vinden als ik een herexamen heb en ik dit nog eens mag studeren :joy:. Ik heb ook al boeken liggen over het onderwerp voor in m’n vakantie. Wat een nerd ben ik.

Ik dacht altijd dat ik politiek en oorlog niet interessant vond, maar het hele maatschappelijke errond, wat voor gevolgen het allemaal heeft en hoe alles met elkaar gelinkt is, súper interessant.

14 likes

Dit vind ik zo’n leuke post :blush:

2 likes

Ik zag bij de ako echt een hele leuk mok van Donald Duck en Rembrandt (mok Duckwacht) en nu wil ik deze hebben :see_no_evil:

Mok Duckwacht:

Samenvatting

21 likes

@Ohappyday Gewoon ook een dutje doen joh, dan doe je het huishouden even een keertje wat minder goed, is ook geen ramp toch?

Tegenover mijn huis zit een appartement dat op Booking.com staat en er is nu net een nieuw vakantiegezin aangekomen. Man, vrouw + twee dochters. Een van de dochters is 8/9 jaar oud, heeft ALLES in het roze (schoenen, legging, vest, jas, én tas) en lijkt superblij te zijn om op vakantie te zijn, en de andere is 14/15 en is echt zo’n puber met weinig zin haha. Herken zoveel in allebei en nu ben ik een beetje emo omdat ik ze zo cute vind. :’)

23 likes