Wat je even kwijt wilt #22

Wow zin in!!

@monkeyslut ja ik ben ook mega warm aangekleed bah

2 likes

Ik ben zonder na te denken in een trein gaan zitten.

Spoiler: het is de goeie godzijdank

4 likes

Ik was gisteren op bezoek bij mijn oma (89) en ze heeft me voor het eerst dingen over de oorlog verteld. Ik heb daar nooit echt naar durven vragen maar ze begon er nu uit zichzelf over. Ik wist natuurlijk wel dat ze die meegemaakt had, maar vond het heel bijzonder om haar er over te horen vertellen, ik had er eerder toch nooit echt een beeld bij en vond het ook mooi dat ze zo open tegen me was ineens. Het zijn natuurlijk hele nare dingen allemaal dus er ‘blij’ om zijn is natuurlijk wat anders, maar ik realiseerde me wel ineens hoe dankbaar ik ben dat ze er nog is nu ik ook de leeftijd heb om over wat serieuzere zaken te praten, en dat we ook die band hebben dat dat kan.

19 likes

We gaan zo BBQ-en met een vriend van ons,
Normaal is het dit:

Dus ben blij dat de zon nu schijnt :sweat_smile:

17 likes

Voor dat dilemma stond ik ook. Ik heb besloten een langere tijd een dag in de week minder te gaan werken.

1 like

Ik heb mijn stage afgerond en echt bij zo’n lieve vrouw gelopen. Iemand een leuk idee wat ik kan geven?

1 like

Ik kan dus moeilijk inschatten wat ze leuk vindt. Ze is in ieder geval wel veel met verzorging bezig, maar ik weet dat ze allergisch is voor Rituals producten. Ik dacht aan een cadeaubon voor de Douglas misschien? Maar wat voor bedrag doe je dan? Lastig

Ik weet niet of je perse iets persoonlijks wilt geven, of dat je iets voor in de klas ook leuk vindt?
Ik geef meestal een kletspot (oa via bol), en dan afhankelijk van hoe leuk/goed de stage was nog iets persoonlijks erbij. Misschien dan kletspot met dove pakketje?

1 like

Ik heb regelmatig een ‘foute’ quote gegeven. Bijvoorbeeld plantjes met ‘bedankt dat ik mocht groeien’ of een snoep pot met ‘het zit drop’
Of inderdaad een pakket met bijvoorbeeld een cadeaubon aangekleed met een kaart en war lekkere dingen.

Ooh weet trouwens niet welke groep het is, heb ook al eens een voorleesboek cadeau gegeven. Een die ze dan natuurlijk nog niet had :joy:

3 likes

Dat plantje is wel een leuk idee omdat ik ook echt heel erg gegroeid ben bij haar! Iets voor de klas vind ik lastig

1 like

Ik loef Freek Vonk hahaha

23 likes

Ik ben vanavond alleen thuis en man ik geniet er zo erg van. Heb net lekker risotto gemaakt en zit nu half aangeschoten in de zon. Heerlijk

6 likes

Ik ben aan het babysitten en net belde iemand aan :sob: resultaat: huilende baby. Gelukkig schrok die arme jongen zo erg dat hij zijn verkooppraatje ergens anders ging houden

1 like

Ik ging naar Intratuin voor een vaderdag cadeau. Koop vervolgens shit voor mezelf voor 70 euro…

15 likes

Vind ook dat ze altijd op belachelijke tijden aanbellen.

1 like

Als ik ergens het woord Kaiser Chiefs lees, krijg ik altijd direct ruby ruby ruby AaaAaaaaaAaaaah in mijn hoofd. :slightly_smiling_face:

11 likes

Ik ben met mijn opa aan het appen en ik smelt echt, zo schattig. :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Uuuugh er komt zo een vriend langs maar ik ben in zo’n asolonerbui, heb echt nul zin om überhaupt te praten en Mn geduld is echt kort. Heb al twee keer het tijdstip verandert, maar het is nu bijna zo ver.

Hij is ook altijd te vroeg dus ben er bang voor.

2 likes

Hahaha Ach mijn kennende heb ik toch zo weer een nieuwe :joy:

1 like