Voor een apexresectie? Wij planden daar altijd 60 minuten voor, in 8 minuten kun je niet eens bij de apex komen denk ik, laat staan er een vulling in proppen en de boel weer dichtmaken.
En heel veel Duitsers waarschijnlijk hahaha
Ik ben moe en lig op de bank en wil echt naar bed.
Ben dus te moe om op te staan.
Ah precies dit heb ik nu ook
Het is al een paar dagen vrij warm in de slaapkamer én mn vriend slaapt heel onrustig en snurkt dus hij heeft zichzelf naar een andere kamer verbannen en ik slaap zooooo lekker nu! Lekker beetje zeesterren in het bed, ongestoord pitten, geen wekker
Mag van mij nog wel een weekje of zo duren dit
Ik wil slapen, maar er stadsfeesten bezig naast mijn raam en ik denk dat zelfs ik niet door dit geluid heen kan slapen.
Is me wel al vaker gezegd, al dan niet grappend maar toch. Mijn vriend denkt ook dat ik wel wat trekjes heb. Op online testjes scoor ik ook vaak hoger dan gemiddeld. Ben nu net eens de wiki over Asperger aan het lezen en veel dingen die daar geschreven staan komen me toch wel erg bekend voor.
Bedankt nu zit het ook in mijn hoofd
Haha echt steeds als jij iets woonplaats gerelateerd post denk ik eerst: hee wat toevallig!!!
Met ik ben net thuis dus het mag nu wel stoppen
Goh, niet per se fijn. Het gaat me vooral om de sociale en emotionele kenmerken. Nu ben ik een beetje bang dat mijn negatieve eigenschappen onveranderlijk zijn terwijl ik het hiervoor kon afdoen als bijvoorbeeld ‘gewoon wat verlegen/socially awkward/sociaal roestig/… zijn’, wat met oefening of tijd ofzo wel zou beteren.
Aangeschoten alleen in bed
Moet morgen vroeg opstaan dus verstandig naar bed maar eigenlijk wou ik doooor
M’n man sliep op de bank en ik heb zó heerlijk geslapen vannacht.
Zo lekker een dagje naar Amsterdam met een vriendin.
Ik schrok me helemaal de tering op de heenrit naar werk, zag een hele diepe plas niet tijdens het rijden hahaha. Blij dat niemand mijn hoofd zag op dat moment
Nice, dacht ik veeg even mijn schoen aan de deurmat af… Blijkt dat gewoon de oplossing te zijn om alle kattenharen bij elkaar te vegen die aan de mat vastzitten. Ik weet wat ik morgen ga doen.
Wat ook goed werkt is zo’n afwashandschoen en dan een beetje nat maken. Daarmee veeg je alles zo weg!
Jep! Ook kussens, bank, eigenlijk alles van stof.
Ik ben eigenlijk nooit ziek, maar volgens mij heb ik nu keelontsteking? Ik word gek. Overdag heb ik niet heel veel last, maar als ik eenmaal slaap gaat het weer zeer doen.
Heb in minder dan 24 uur bijna een heel pak raketjes zitten wegvreten, maar zelfs die helpen niet meer
Wow dit had ik geschreven kunnen hebben. Ik word echt gek van nachten nu, kan echt niet slapen. Helpt pijnstilling bij jou?
Er was een ontbijttopic op EGF geloof ik of was dat hier?
Edit: op EGF was echt leuk met foto’s van uitgebreide ontbijtjes
Om op je vraag te reageren: broodjes weet ik niet maar ik vind poffertjes een lekker ontbijt