Ik ga naar IKea en daarna naar de stad om een koffer te kopen, voor vakantie
Vannacht zo onrustig geslapen, gemaald over mn klas enzo… nu dus maar afleiding zoeken, dat moet op zich wel goedkomen lijkt me
Ik ga naar IKea en daarna naar de stad om een koffer te kopen, voor vakantie
Vannacht zo onrustig geslapen, gemaald over mn klas enzo… nu dus maar afleiding zoeken, dat moet op zich wel goedkomen lijkt me
Irritant hè! Na even slapen gaat slikken moeilijker en krijg ik er gratis oorpijn bij.
Ik weet niet hoe dat komt, maar irritant is het wel.
Gebruik je zelf nu iets van pijnstilling? Ik neem nu 3/4x per dag 1000mg pcm, dat verlicht de pijn wel een beetje. Al die keeltabletten doen niet zoveel voor deze klachten, dus die gebruik ik niet meer.
Verder probeer ik genoeg te drinken (en ijsjes te eten dus).
Whaha ik heb echt een vriend nodig met zo’n lach. Ron Brandsteder is er niks bij. 1:52
Die persoon zei tegen jou dat je een meisje krijgt?? Of vertelde je dat zelf?
Lijkt wel een fluitketel hahaha
Haha had ze dat in haar glazen bol gezien ofzo?! Doet me denken aan dat een vrouw een keer in de trein tegen mij zei dat ik heel veel vorige levens had gehad, een echte oermoeder was en heel veel kinderen op de wereld had gezet. En dat ik graag paard reed. Echt WTF haha
@Madrid haha ik vind dat altijd zo bijzonder dat mensen dat denken te kunnen voorspellen/voelen wat het wordt. Mijn schoonzusje is net ± 10 weken zwanger en laatst vroegen m’n schoonouders ook wat ik dacht wat het zou worden. Ja weet ik veel, een jongen of meisje he. Jaaa zaten ze allebei, wij voelen echt aan dat het een jongen gaat worden. Oke… Hoe dan??
Een vriendin van mij is zwanger, ze vertelde dat haar ouders er heilig van overtuigd waren dat ze een jongen kreeg. Wat krijgt ze? Idd een meisje.
Mijn vader dacht ook altijd dat hij die gave had. Maar bij het tweede kindje van mijn zus viel hij toch door de mand.
Ik hoop nu ook echt dat het een meisje gaat worden
Ik zit as we speak bij de autodealer #ademinademuit
Had ik me netjes moeten kleden?? Voel me echt out of place hahaha
Heb je niet gezegd: ‘nee het is een kaassoufflé’?
Dan had je het denk ik beter getroffen als mij. Zij zei dat ik m’n laatste vorige leven een zigeunerin was en een heel ruw? Leven had en vermoord was. TOP. Anyway, je kunt nu dus alvast beginnen met alles in het roze te kopen!
Voel me echt lamlendig, heb veel te veel gewerkt afgelopen week en ben kapot nu En met dit weer wil ik alleen maar op de bank liggen…
Klopt inderdaad. Volgens mij is de kans 49-51 omdat er op het y chromosoom minder genen oid zit voor de spermacel met een y chromosoom een fractie lichter is dan die van een spermacel met een x chromosoom. Daardoor heeft de y spermacel een lichte voorsprong.
Maar bij een jongetje is er iets kleinere kans dat het misgaat waardoor uiteindelijk de verdeling wel ongeveer 50 - 50 blijft
Bah ook echt van die klachten die je wel rot laten voelen, maar verder je prima laten functioneren. Ik slik nu dus niets meer want hielp toch niet. Veel vitamines haha! Beterschap in ieder geval
Straks werken van 13 tot 19… Zaterdagmiddag werken vind ik vaak echt de hel, altijd zo druk. Gelukkig zie ik m’n vriend vanavond weer na bijna een week
Haha ik dacht al, dit doet me ergens aan denken. Maar ik kwam er niet helemaal op. Thanks voor het antwoord!
Ik ben even heel boos!
Ik zit er best doorheen nu de laatste dagen, super vermoeid en heb geen back-up die even op zoontje past ( mijn ouders zijn op vakantie)
Nou vroeg ik gister aan mijn vriend of hij dit weekend een beetje meer met zoontje kon doen zodat ik kon uitrusten.
Wilde hij wel maar hij was heeeeeel druk en eigenlijk had hij daar geen tijd voor. ( we gaan volgende week op vakantie en hij moet nog een hoop regelen, auto fixen, caravan ophalen etc)
Gister avond BBQ en nou heeft meneer tot half 7 vanochtend zitten zuipen en je raad het al: hij ligt nog steeds dood in bed.
Daar is wel ruimte voor