Wat je even kwijt wilt #22

Wat goed! Gefeliciteerd

1 like

American Cream en Let’s The Good Times Roll. Mijn haar ruikt zo lekker nu en mijn gezicht is super zacht :heart_eyes:

2 likes

Wat goed, gefeliciteerd!

1 like

Misschien Veja’s? Hoor daar wel goede dingen over, voor sneakers vind ik ze best netjes en voor zover ik weet zijn ze allemaal gemaakt van leer en/of (organisch) katoen!

3 likes

Another day another leipo in de trein. Dit x een soort van dronkie met een gek hoedje en een gitaar. Die allemaal gekke dingen naar mij mompelt.
Net zei die " Gedverdemme… gaan we helemaal naar eindbestemming trein"

3 likes

Gefeliciteerd @ellegirltalk

1 like

Ik zit inmiddels aan de zelfgemaakte soep met een broodje, het werkgebeuren al een beetje van me af kunnen zetten gelukkig. Ik kan er toch niks aan veranderen nu en het heeft ook niks met mij te maken.
Dit weekend even helemaal niks aan werk doen en alleen maar genieten

2 likes

Ik heb wijn gedronken en een broodje kroket + bittergarnituur gegeten en ik wilde vandaag eigenlijk gezond doen :sweat_smile:. Had zelfs groente en noten in m’n tas

1 like

Yessss ik moest legitimatie laten zien bij de supermarkt vandaag! Ben 32, dankjewel lief kassamiepje.

Vanavond zuipen met m’n bitches alsof het 2012 is.

21 likes

Ik zou het ook gewoon mailen en als je echt twijfelt mag je het mij ook wel even mailen. Dan lees ik het even door. Maar als het goed onderbouwd is, zou ik mij er geen zorgen over maken.

1 like

Mijn pakketje is al 2,5 uur te laat :frowning:

Hoor mensen in de trein keihard praten die richting Schiphol gaan
persoon 1: ‘ja want morgen is alleen in nl een feestdag’ persoon 2: ‘ja inderdaad Bevrijdingsdag’ persoon 1: ‘ja inderdaad ja’
Oke is goed

De ene praat ook op normaal volume maar die andere echt rete hard, ik hoef het niet te horen joh en je gesprekspartner zit op een halve meter afstand

14 likes

Wat zal ik gaan eten? Echt geen inspiratie

1 like

Iets met asperges of met zoete aardappels?

Wat fijn @ellegirltalk!

1 like

Ik had vandaag mn eerste opleidingsdag voor mn traineeship en het was leuk! Ben wel kapot want heb echt slecht geslapen.

En ben een beetje teleurgesteld in iemand. En de vader van een vriendin ligt ineens in het ziekenhuis, maak me zorgen…

3 likes

Welke producten zijn het? :blush:

Komt helemaal in orde :beer:

1 like

Ik lig in Mn ondergoed op de bank en heb nog niet gegeten. Ook geen zin om te koken maar begin honger te krijgen.

2 likes

@Okapi ik ging vandaag naar die sloten kijken die jij had gepost met gele letters en jezus die dingen zijn duur? :o_o: ze hadden ze voor 50 - 90 euro
ik ga nog even kijken of het ergens goedkoper kan :stuck_out_tongue: