Wat je even kwijt wilt #22

Uuuuugh m’n wifi tript hem, heb al 2x de modem opnieuw opgestart maar hij blijft de wifi er steeds automatisch weer af gooien

Oh no, ik heb ze net vanmiddag gehaald. Hopen dat het meevalt!

Ja ik werd er echt door weggeblazen! Zo gaaf zelfs, dat ik kaarten heb gekocht voor het Malieveld in augustus. Nu al zin in!

2 likes

Ik lig naakt te naaien op de bank. Maar letterlijk en niet sexy. Net gedouched en warm in huis dus lig in mn lelijkste onderbroek op de bank een knoop aan mn jurk te naaien. Wat een leven he jongens.

19 likes

NEEEHEE er zit een hele dikke vlieg binnen en nu moet ik er weer achteraan vangen

Ik dacht even dat je het over de andere soort naaien had. Als je niet begon over die knoop was het daar ook bij gebleven :sweat_smile:

3 likes

Max vakantieman is echt toptv. Ik ga me denk eens even aanmelden als Max lid, ze maken al mijn lievelingsprogrammas.

6 likes

Ik wist niet dat je op een appje kon reageren zonder je iphone te unlocken. Ik stuurde dus net ASS naar de groepsapp van mijn werk

6 likes

Hoe ouder ik word, hoe meer last ik krijg van uitstelgedrag.

Het begint me inmiddels een beetje tegen te werken in m’n werk.

1 like

Saaaaame

Ik moet echt nog even leren voor mijn tentamen van morgen, maar mijn hersenen zijn al een dutje aan het doen

Ik weet dat het helemaal nog niet heel laat is. Maar er zijn nieuwe mensen in de buurt komen wonen en die praten zoveel… Ik hoor ze de hele tijd ‘stoer’ doen en klussen en ik wil gewoon met mijn koekjes in de tuin zitten.

Jammer dat er mensen op ‘weggooien’ stemmen. Schuddebuikjes gaan echt niet over datum en ze smaakten nog hetzelfde als toen ik ze openmaakte (een jaar geleden ofzo).

5 likes

ik niet @lijnewiets waarom zeg je anus

4 likes

Hahaha je autocorrect gaat lekker volgensmij

1 like

Ik sluit me aan bij @HVO. En seksualiteit hoeft niet statisch te zijn. Het kan ook veranderen. Sommige mensen denken hun hele leven hetero te zijn en komen dan net toevallig die ene persoon van hetzelfde geslacht tegen waar ze verliefd op worden of gevoelens voor krijgen. Je bent niet verplicht om jezelf als het ene of het andere te identificeren. Je eigen persoonlijkheid, verlangens en identiteit kunnen een levenslang leertraject zijn!

4 likes

Je hoeft het ook niet zeker te weten. Overigens gaat het andere mensen ook niks aan en hoef je niet persee een label te hebben. Liefde komt vanzelf wel en het maakt niet uit in welke vorm. Doe vooral niks wat jij nirt fijn vind. En doe lekker rustig aan. Al kom je er pas op je 90ste achter maakt allemaal niks uit zolang jij je maar gelukkig voelt.

4 likes

Ik kijk een interview met een professor psychologie die zegt dat mensen die vloggen/influencers vaak vrij veel narcistische trekken hebben. Omdat het eigenlijk gewoon validatie en aandacht zoeken is. Op zich logisch als je oprecht denkt dat mensen het interessant vinden om te kijken wat je koopt of eet, vind het alleen jammer dat mensen dit gedrag toch blijven belonen.

4 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.