Wat je even kwijt wilt #22

Hahaha je autocorrect gaat lekker volgensmij

1 like

Ik sluit me aan bij @HVO. En seksualiteit hoeft niet statisch te zijn. Het kan ook veranderen. Sommige mensen denken hun hele leven hetero te zijn en komen dan net toevallig die ene persoon van hetzelfde geslacht tegen waar ze verliefd op worden of gevoelens voor krijgen. Je bent niet verplicht om jezelf als het ene of het andere te identificeren. Je eigen persoonlijkheid, verlangens en identiteit kunnen een levenslang leertraject zijn!

4 likes

Je hoeft het ook niet zeker te weten. Overigens gaat het andere mensen ook niks aan en hoef je niet persee een label te hebben. Liefde komt vanzelf wel en het maakt niet uit in welke vorm. Doe vooral niks wat jij nirt fijn vind. En doe lekker rustig aan. Al kom je er pas op je 90ste achter maakt allemaal niks uit zolang jij je maar gelukkig voelt.

4 likes

Ik kijk een interview met een professor psychologie die zegt dat mensen die vloggen/influencers vaak vrij veel narcistische trekken hebben. Omdat het eigenlijk gewoon validatie en aandacht zoeken is. Op zich logisch als je oprecht denkt dat mensen het interessant vinden om te kijken wat je koopt of eet, vind het alleen jammer dat mensen dit gedrag toch blijven belonen.

4 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.