Wat je even kwijt wilt #22

Die aardbeien, 1,89 voor 500 gram, van de ap zijn echt niet te vreten. Ik ben zelden zo teleurgesteld door een aardbei.

1 like

Die wilde ik net kopen maar ze waren uitverkocht :worried: blijkbaar mis ik niks

Edit: oh toch wel haha @Chesirecat

Nee! Waterig en smakeloos. Maar zie nu dat ze bij de lidl 1.79 zijn. Daar heb ik nog geen teleurstellende aardbeien gevonden.

1 like

Ga ik die binnenkort even halen :star_struck:

Haha ja echt personal space hoor jongens, OOK IN DE AUTO, je vraagt gewoon om schade!! En ook allemaal boos kijken.

Ik kom er zojuist achter dat mijn auto hill start assistant control (HAC) heeft dus die kan ik activeren door stevig op de rem te drukken waardoor je als je weer gas moet geven een paar sec speling hebt zonder dat ie achteruit rolt.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen…

7 likes

Ik vind fruit van de appie sws een groooote teleurstelling

2 likes

Oh wat zonde! Bij de AH pak ik altijd een bakje met kleintjes, die zijn vaak het zoetst

Maar mis nog steeds de aardbeien uit de streek waar ik vandaan kom :frowning_face: (zelfde streek als van de asperges, die mis ik niet :face_vomiting:)

1 like

Hahahaha ja hij is nu dus weg en deze gedachte gaat dus ook door m’n hoofd dus misschien slaap ik alsnog op de bank voor de zekerheid :no_mouth:. Voel me een aansteller maar ben zo bang voor spinnen en al helemaal bij m’n bed. Het was zo’n grote huisspin en die schijnen ook vaak met z’n 2en te zijn…

Ja, ik haal hier ook altijd aardbeien bij de aspergetelers. Die zijn echt het allerlekkerst!

2 likes

Ik had geen boodschappenlijstje gemaakt en nu ben ik echt iets van 5 dingen vergeten. Dit ga ik ook niet weer doen :sweat_smile:

Tot op de dag van vandaag heeft ie nog steeds niks door. Maar ik heb net weer een nieuwe gekocht, die is alleen te groot om mee naar binnen te sneaken dus ik zat al smoesjes te bedenken dat ik die van mijn moeder had gekregen of gratis in de winkel ofzo, doe ik de deur open zegt mijn vriend “oh die is super leuk.”

Alle moeite voor niks.

29 likes

Ik zie net dat de schuddebuikjes die ik aan het eten ben tot 1 feb 2019 houdbaar waren.

• Had ik weggegooid
  • Boeien, gewoon opeten

0 stemmers

Zolang het nog goed smaakt…

Ik wil Bevallen met… terugkijken, alleen zit ik in Engeland. dus hier mag ik niet kijken. Maar ik wil het ook niet via VPN van mijn werk doen -___-

@anon50122296 hoe was het bij de huisarts?

1 like

Je kan je gebruikersnaam beter veranderen in Spaarplant. :thinking:

6 likes

Gefeliciteerd! Geniet van deze periode, ik vond de voorbereidingen minstens even leuk als de dag zelf!

1 like

Joh daar komt je werk toch nooit achter? Volgens mij kunnen ze echt niet zien hoor wat je via VPN kijkt. (en anders: hoi UvA! Bedankt voor het enablen van mijn Ajax-fandom door me de wedstrijden te laten zien via VPN!)

4 likes

@Jauregui heey je hebt je oude ava terug!

2 likes

Sommige mensen weten het zeker en sommige mensen willen eerst wat uitproberen om of dingen uit te sluiten of om het zeker te weten. Gewoon onderzoeken wat jij fijn vind!

6 likes