Heb je vandaag al je klusjes gedaan? Dan treat yo self! Snackbar is altijd open volgens mij.
Heb je je klusjes niet gedaan? Dan mag je ook geen snackbar
Heb je vandaag al je klusjes gedaan? Dan treat yo self! Snackbar is altijd open volgens mij.
Heb je je klusjes niet gedaan? Dan mag je ook geen snackbar
@HvO mijn vriend had vers gemaakte courgette soep gemaakt die we om 18:00 hebben gegeten. Maar ik heb zooo’n trek in een frik spec. Of een grizzly hmm.
IK HEB AL M’n KLUSJES GEDAAN & more echt serieus na m’n post hier zeer productief geweest
Oke thanks guys snackbar it is
Again edit: als ie open is
Ik ben ook bij de snackbar geweest vanavond en het was super druk
Dan heb je het zeer zeker verdiend! Laat het smaken
Ik was even heel jaloers op al jullie snackbars, maar bedacht me dat ik morgen met een vriend kroket ga eten (hij heeft een frituurpan en kroketten in de vriezer), dus ik hoef maar heel kort te wachten! Eind juli ga ik wel weer eens echt snackbarren
Heb net een verzoek tot uitschrijving bij mijn uni ingediend. Ik ben ZO opgelucht, het maakte me vreselijk ongelukkig maar ik hakte de knoop maar niet door. Voelt echt alsof ik nu voor het eerst in heel lang voor mezelf heb gekozen.
Ik kan wel goed leren, maar ik zag mezelf dit geen seconde langer meer doen. Het is voorbijjjj
Oke en nu de quiz.
Wat heb ik besteld?
0 stemmers
0 stemmers
Hoezo mag ik maar 1 snack kiezen…
Het antwoord
Friet zuur vlees + saté kroket, speciaal is naaaaasty!!!
Yes ik ook
Ik ga maandag bij een auto kijken en ik ben heel excited maar tegelijkertijd een beetje verdrietig. De auto die ik nu heb is mijn allereerste auto, maar hij staat momenteel stil omdat er heel veel werk aan zit wat eigenlijk niet meer haalbaar is om allemaal te doen voor de zomer. En een andere auto betekent wel de eerste verkopen. Lichtpuntje is dat m’n vriend overweegt om hem dan over te kopen, en er zijn klusproject van te maken (hij heeft daar een stuk meer tijd voor momenteel + een rijdende auto dus dan heeft het ook niet zoveel haast). De auto waar ik ga kijken is wel een leuk ding, best lelijk maar love lelijke dingen haha. Nouja, we gaan het zien.
Ik ben lekker op mn bed gaan liggen. En ik hoor (op een markt gebeuren wat hier altijd ben hemelvaart dag is ) Leef van hazes… dus 3x raden wie hier STERF ligt te zingen.
De ene helft van m’n laptopscherm flikkert.
Dit is vast geen goed teken.
Mijn beste vriendinnetje gaat morgen trouwen en ben soort van zenuwachtig. Ga tijdens de ceremonie ook een stukje zeggen en vind het nu best spannend haha. Wel heel tof ook, maar heel spannend.
Heel veel plezier morgen!!
Dank je wel!
Hoe scherm ik m’n account af voor anderen? Ik kan het niet vinden bij de voorkeuren, alleen allerlei andere dingen
Edit: Volgens mij gelukt??
Ja je profiel is afgeschermd
, stoofvlees? Noemen ze dat volgens mij buiten Limburg?
Ken je dat wel?
Ik weet wel dat het een “Limburgse specialiteit” is maar was er eigenlijk van overtuigd dat het in heel Nederland wel bekend en te krijgen is