Ik heb een ontsteking in mijn kies en nu begint er een pijnlijke bult te komen. Pas over een maand krijg ik een wortelkanaalbehandeling. Auw
Ik ken wel zuurvlees aan elkaar, ik dacht ook hmm zou zuur vlees hetzelfde zijn. Maar wel dus, haha
Ik ben zoooo jaloers op deze snackbarverhalen ik wil oooook
Tijdens mijn buitenwerk ben ik afgelopen 2 weken zo ontzettend bruin geworden, dat het kijkt alsof ik drie weken in de tropen heb gezeten.
Ik kom vrijwel nooit op de zolder van de garage en mijn vriend denkt dan dat het ene goede verstop plek is voor verassingen. Ben er nu 5x ofzo sinds we hier wonen boven geweest. Een tijd terug vond ik er een robotstofzuiger en net een (opblaas)jacuzzi
@SimpleThings misschien heb ik het gemist, maar hoe gaat het nu met je? Hoe was het bij de HAP?
Oh nee ik heb een mug in mijn kamer
Hoe heb je dat gedaan? Ik kan het niet vinden
Ik heb de laatste tijd zoveel last van mijn verleden. Hulpverleners destijds gaven altijd al aan dat ik er later nog best veel last van kon krijgen (geloofde ik toen uiteraard niet), nou die tijd is nu gekomen. Wat kut zeg
Dat is zo een fijn gevoel, net als je wakker wordt en denkt oke nu moet ik opstaan en dan mag je nog een uur blijven liggen
Het bleken astmatische klachten te zijn, kreeg ik gratis bij mijn verkoudheid. Heb ventolin voorgeschreven gekregen. Hij twijfelde nog tussen de inhalatie en/of antibiotica.
Het werkte echt gelijk! Na de eerste inhalatie verdwenen het piepje/kraakje en geborrel en kreeg ik meer lucht zonder dat ik speciaal een grote ademteug moest nemen.
Oh wat klote zeg!
Wel fijn dat de medicatie zo goed werkt! Hopelijk ben je er snel helemaal van af.
Wat vervelend voor je Zou je niet nu hulp kunnen zoeken? Zou het zelf niet te lang laten aanslepen, als het je nu al erg dwarszit.
Ik vind dat irritant hhaha. Duurt sowieso weer half uur voor ik slaap val en dan slaap je net lekker en gaat die wekker weer. Met 2 uur ben ik wel ok, dan kan ik een hele cyclus slapen
Dat zou ik inderdaad wel moeten doen, want ik merk dat ik er alleen niet verder mee kom. Merk alleen dat ik die stap nu nog heel lastig vind, omdat er ook een deel boosheid en verdriet bij zit over wat er (in mijn ogen) fout is gegaan destijds met die hulpverlening. Terwijl ik rationeel weet dat dat natuurlijk geen afspiegeling is van de gehele hulpverlening. Daarbij ben ik nu ook niet meer afhankelijk ervan, wat ik toen wel was.
Ik heb echt een saaie avond
Huh een vriendin vraagt of ik naar een motivatiebrief wil kijken voor haar master (die volgens mij niet eens echt selectief is?) maar dat hebben blijkbaar vier andere mensen ook al gedaan? Nu voel ik me echt alsof ik tijd aan het verspillen ben want geen idee of ik dan nog wat nieuws ga zeggen.
Haha dat snap ik wel! Ik ben alleen die hele tijd in zo een waan dat ik niet weet of ik slaap of wakker ven dus vind het wek chill.
Tenzij ik echt nul kan slapen tot die tijd dan is het iid kut en had ik beter kunnen doorslapen. Ligt er net aan of ik meteen weer in slaap val of niet. Maar aangezien ik in de avond nooit kan slapen is dit bij mij wel vaak
Misschien is er ook ruimte voor die boosheid/verdriet bij de nieuwe hulpverlener en helpt dat ook bij verwerking. Sterkte iig!