Sodeju ik loop even 4 keer naar buiten om al het oud papier op de stoep te gooien en het zweet staat me nu al op de rug
Als vervolg hierop: ik heb een appje gestuurd en ze vond het super leuk dat ik appte en nu gaan we vandaag naar terras om bij te kletsen. Vind het zo leuk.
@Chesirecat spannend! Fingers crossed
@Wegwijzer zo leuk en tof dat je het wel gewoon gedaan hebt
Soap & Glory inderdaad! Ik vind hun wenkbrauwproducten heel fijn, m’n fave is de archery brow tint and precision pencil
Voel me echt weer koos vriendloos vandaag. Wil echt iets doen maar iedereen doet al iets, vriend is thuis aan school werken, vader is weg, zelfs mijn oma (die om de hoek woont) is al lekker de hort op. Dus ik zit nu maar binnen te netflixen, straks maar in de tuin zitten. En ga vanmiddag voor het eerst in m’n leven zelfbruiner proberen
Ik ga in mn eentje naar een schrijfworkshop in de bieb in Dordrecht, misschien is dat iets?
Trouwens iedereen die dit leest en denkt yes, het is om 13:00 met Mignon (@mignonnus van instagram)
Veel plezier! Dordrecht is voor mij minimaal 2,5 uur treinen
Ik kan vandaag niet, maar dit klinkt echt heel erg tof! Ben heel benieuwd naar hoe het is. Veel plezier!
Pf, ik ben echt even in shock. Ik kom er net achter dat een meid, waarmee ik omging tot mijn 14e, afgereisd is naar Syrië. Nu staat ze terecht in Turkije en wordt ze overgeleverd aan Nederland omdat ze IS steunt. Echt bizar. En haar arme moeder
Ligt misschien aan hun soort werk? Ik zou er in mijn werkveld hard op gepakt worden. Heb je het gedaan?
Nee nog niet!
@Bunnyslippers ik zal hier een verslagje tikken! En volg je me op insta? Daar zal ik ook wat posten (kxxylee)
Ik hoop dat vandaag iedereen lekker op het terras zit en geen zin heeft om bij ons te shoppen
Ik heb trouwens deo op gedaan en toen mn shirt binnenste buiten aan… aka witte oksels nu…
Ik zit echt compleet onder de muggenbulten. Word echt gestoord van de jeuk overal!
Weer helemaal (nja half niet overdrijven) zen dankzij voetreflexmassage.
Rest van de dag chillen met mn zusje op mn balkon en een stapel tijdschriften en boeken
Jezus man. Word wakker, open een app van mijn broertje. Een ingezoomde foto van een grote snee onder zijn wenkbrauw. Zo fijn dat hij altijd aan me denkt als hij weer eens bij de ehbo ligt Voor wat, hoort wat dus ik heb een mooie foto van een sneetje in mijn vinger teruggestuurd.
Jeetje wat heftig zeg! Snap dat je daarvan schrikt.
Ik moet om 15.00 naar een verjaardag en nu kan ik vanaf dat ik wakker ben (7:30) alleen maar denken: over 6 uur moet ik weg, over 5,5 uur moet ik weg, oh nu heb ik nog 5 uur. En ik kan me nergens op focussen omdat ik nu over 3 uur weg moet. Zo vermoeiend.
Oh zo herkenbaar! Ik heb dat ook altijd. Ik ga gewoon meestal een beetje stofzuigen, afwassen, koffie drinken en zit alsnog een uur van te voren klaar met mn schoenen en jas aan. En als ik dan nog een serietje wil kijken ben ik ineens te laat
Heeeeel herkenbaar! Ik heb dat ook altijd, vooral als ik later moet werken of als ik een bus moet halen of weet ik veel wat… Denk ik inderdaad ook echt élke paar minuten hoe lang ik nog heb.
Beetje “tmi” en verwijder het later maar wil wel graag tips
Ik zweet best veel maar daar ben ik oké mee. Maar als ik sport worden mijn haren echt kletsnat, en dan ben ik nergens anders mee bezig dan met hoe dat er uit ziet. Gister had ik bijv. een lage staart maar achteraf zag ik dat het er echt niet uit zag. Ik zweet dan trouwens amper onder mijn oksels net of alles er uit komt bij / op mijn hoofd. Ik vind het echt kut, vooral als ik nu weer bij een teamsport ga. Is er iemand die hier ook last van heeft en een oplossing heeft gevonden, of een kapsel waarbij dit het minst zichtbaar is? Of een zweetbandje maar daarmee lijkt het me ‘extra’ opvallend of zo