Wat je even kwijt wilt #22

wat een fijne ontwikkeling
vroeger konden wij ook bijna nooit mee naar schoolreisjes omdat mijn ouders daar het geld niet voor hadden. kwam de directeur ook altijd de klas binnen en alleen al als hij voor de deur stond kwam er al schaamte in mij naar boven omdat ik al wist wat hij zou komen vragen, waar iedereen bij was :cry:

12 likes

Het ging qua kut voelen wegens het verbreken van contact met mijn ex best goed, maar nu heb ik hem gezien met uitgaan en val ik een beetje in een put😔 stomme kleine dingen herinneren me opeens aan hem en als ik denk aan dat hij misschien met iemand anders zou kunnen gaan vind ik dat heel kut. Denk dat ik maar even wat goede breakup nummers moet luisteren want ik wéét dat ik beter af ben zonder hem in mijn leven

2 likes

Wat erg😭

Echt blij met deze ontwikkeling, al vind ik het best laat? Zo sneu.

Ja daarom ook! Maar ja zat andere meiden in mijn timeline zetten super veel bikini en badpakfoto’s online en dan denk ik ja hoe is dat anders

1 like

Hahahaha ik zou een bril over de schutting gooien “Hier voor de hond ken die zien waar die kakt”

2 likes

Mijn vader is over de 2 meter en zijn broer en onze oude buurman ook, in mijn kinderbrein waren dus automatisch ook alle mannen zo lang en nu als volwassen vrouw vind ik alle mannen klein, ook al zijn ze ruim boven het Nederlands gemiddelde. Ik beschrijf mijn vriend altijd als ‘niet zo lang’, maar hij is 10cm langer dan gemiddeld in Nederland :sweat:

2 likes

Mijn moeder viel op lange mannen maar dat is niet echt tot uiting gekomen bij Mijn vader. Hij is geen midget maar geen Nederlandse man dus dan ben je al snel midget by comparison. Als ik hoge hakken aan heb ben ik langer dan Mn vader en dat vind ik heel prettig als ik een punt wil maken. Net dat stukje overwicht op basis van lengte. Soms kan ik hem dan ook denigrerend op zijn hoofd kloppen, dat is helemaal mooi. Maar dan moet ik hem wel in houdgreep hebben voor hij de intentie doorheeft

18 likes

Lof dat mijn vriend zo hard snurkt dat ik niet kan slapen en dus maar met m’n griep op de bank ben gaan liggen. Maar alles doet zo’n zeer dat slapen niet lukt :slightly_smiling_face:

Je link doet het wel bij mij en ik heb er 6 besteld. Ik heb geen idee waar in m’n oor dat nog past :’)

1 like

Ben 01:30 gaan slapen en nu al wakker, omdat ik een rot droom had.

Jemig ik heb de hele nacht over GoT gedroomd. En wakker geworden in mn remslaap dus niet echt uitgerust gevoel ofzo, alleen maar onrustig over al dat GoT gelul.

Ik werd vannacht wakker omdat een van mijn katten moest kotsen.

1 like

Wakker worden en twee konijnen tevreden horen knagen op hooi. En die dikke mogen aaien! (Ze zijn beide schuchter )

7 likes

Mijn date moest om half 8 de deur uit en ik lig nog in z’n bed. Ik zat hier best wel op te wachten want er lagen nog 2 hele lekkere stukken pizza in de doos. Zodra ik de deur dicht hoorde gaan heb ik direct die stukken opgevroten :astonished:. Hij vindt dat ik te ongezond eet. Ik vrees dat hij wel eens gelijk kan hebben. :+1:

19 likes

Misschien zijn we dezelfde persoon :stuck_out_tongue:

Vorige week was ik te vroeg op het werk omdat ik verkeerd op het rooster had gekeken. Dus mn lieve collega wou wel even wisselen met de roosters dat ik eerder kon beginnen en hij eerder weg. Vandaag appt hij me of ik weer zo op die manier kan werken want hij moet nog wat dingen doen. Primaaa want zo krijg ik wel een uur meer uitbetaald hahah

9 likes

Tof! Welke film wordt het?

Ja, ik ook. Heb ook nog niets gehoord en nu ben ik bang want toen ik het invulde zou ik best wat teruglrijgen en nu het lang duurt denk ik dat ze alles aan het herberekenen zijn omdat ik een fout heb gemaakt en lekker niks ga krijgen.

Ik heb weer mega slecht geslapen en ik heb nu zo de neiging om de hele dag in bed te gaan liggen.

Maar met dat slachtoffergedrag heb ik natuurlijk alleen mijzelf. Ik moet even knallen vandaag.

Ik werd om half 10 (!) wakker en m’n vriend in die tussentijd een heel Excel bestand gemaakt met to-do dingen, de bank en koelkast die we willen besteld en loopt nu in de Action om verhuisdozen te kopen. That boy is on fire🔥

24 likes