Wat je even kwijt wilt #22

Ik werd om half 10 (!) wakker en m’n vriend in die tussentijd een heel Excel bestand gemaakt met to-do dingen, de bank en koelkast die we willen besteld en loopt nu in de Action om verhuisdozen te kopen. That boy is on fire🔥

24 likes

Sodeju ik loop even 4 keer naar buiten om al het oud papier op de stoep te gooien en het zweet staat me nu al op de rug

3 likes

Ik heb nu de kans om nog naar de superdrug te gaan in Engeland. Hebben ze daar iets wat ik moét hebben wat wij in Nederland niet hebben?

Dan ga ik mijn vriend meeslepen haha

Edit; gelukt!

1 like

Kan je gewoon mee teruggaan en je krijgt zo je geld terug. Heb ik ook wel eens gedaan.

Als vervolg hierop: ik heb een appje gestuurd en ze vond het super leuk dat ik appte en nu gaan we vandaag naar terras om bij te kletsen. Vind het zo leuk.

43 likes

@Chesirecat spannend! Fingers crossed :crossed_fingers:t2:

@Wegwijzer zo leuk en tof dat je het wel gewoon gedaan hebt :blush:

1 like

Soap & Glory inderdaad! Ik vind hun wenkbrauwproducten heel fijn, m’n fave is de archery brow tint and precision pencil

1 like

Voel me echt weer koos vriendloos vandaag. Wil echt iets doen maar iedereen doet al iets, vriend is thuis aan school werken, vader is weg, zelfs mijn oma (die om de hoek woont) is al lekker de hort op. Dus ik zit nu maar binnen te netflixen, straks maar in de tuin zitten. En ga vanmiddag voor het eerst in m’n leven zelfbruiner proberen :scream:

2 likes

Ik ga in mn eentje naar een schrijfworkshop in de bieb in Dordrecht, misschien is dat iets?
Trouwens iedereen die dit leest en denkt yes, het is om 13:00 met Mignon (@mignonnus van instagram)

9 likes

Veel plezier! Dordrecht is voor mij minimaal 2,5 uur treinen :yum:

1 like

Ik kan vandaag niet, maar dit klinkt echt heel erg tof! Ben heel benieuwd naar hoe het is. Veel plezier!

Pf, ik ben echt even in shock. Ik kom er net achter dat een meid, waarmee ik omging tot mijn 14e, afgereisd is naar Syrië. Nu staat ze terecht in Turkije en wordt ze overgeleverd aan Nederland omdat ze IS steunt. Echt bizar. En haar arme moeder :confounded:

2 likes

Ligt misschien aan hun soort werk? Ik zou er in mijn werkveld hard op gepakt worden. Heb je het gedaan?

Nee nog niet!

@Bunnyslippers ik zal hier een verslagje tikken! En volg je me op insta? Daar zal ik ook wat posten (kxxylee)

2 likes

Ik hoop dat vandaag iedereen lekker op het terras zit en geen zin heeft om bij ons te shoppen :innocent:

Ik heb trouwens deo op gedaan en toen mn shirt binnenste buiten aan… aka witte oksels nu…

2 likes

Ik heb net zo’n leuke mini-vakantie gehad met mijn vriend :smiling_face_with_three_hearts: en nu is het mooi weer en mijn moestuin doet het supergoed en volgende week heb ik spannende sollicitaties die de toekomst weer een stukje rooskleuriger kunnen maken en vandaag gaan we lekker de balkon van ons mooie huisje verder opknappen en morgen ga ik met vrienden naar een concert, life is good.

Edit: zojuist vloog er ineens een speeltje van mijn kat recht in mijn volle kop koffie en toen in slow motion de kat erachteraan die met beide voorpoten in mijn kop sprong, nu zit er koffie over de bank en de muur en mij.

50 likes

Ik zit echt compleet onder de muggenbulten. Word echt gestoord van de jeuk overal!:weary:

Weer helemaal (nja half niet overdrijven) zen dankzij voetreflexmassage.
Rest van de dag chillen met mn zusje op mn balkon en een stapel tijdschriften en boeken :cherry_blossom:

7 likes

Jezus man. Word wakker, open een app van mijn broertje. Een ingezoomde foto van een grote snee onder zijn wenkbrauw. Zo fijn dat hij altijd aan me denkt als hij weer eens bij de ehbo ligt :joy: Voor wat, hoort wat dus ik heb een mooie foto van een sneetje in mijn vinger teruggestuurd.

21 likes