Wat je even kwijt wilt #22

Jeetje wat heftig zeg! Snap dat je daarvan schrikt.

Ik moet om 15.00 naar een verjaardag en nu kan ik vanaf dat ik wakker ben (7:30) alleen maar denken: over 6 uur moet ik weg, over 5,5 uur moet ik weg, oh nu heb ik nog 5 uur. En ik kan me nergens op focussen omdat ik nu over 3 uur weg moet. Zo vermoeiend.

19 likes

Oh zo herkenbaar! Ik heb dat ook altijd. Ik ga gewoon meestal een beetje stofzuigen, afwassen, koffie drinken en zit alsnog een uur van te voren klaar met mn schoenen en jas aan. En als ik dan nog een serietje wil kijken ben ik ineens te laat :joy:

1 like

Heeeeel herkenbaar! Ik heb dat ook altijd, vooral als ik later moet werken of als ik een bus moet halen of weet ik veel wat… Denk ik inderdaad ook echt élke paar minuten hoe lang ik nog heb.

1 like

Beetje “tmi” en verwijder het later maar wil wel graag tips

Ik zweet best veel maar daar ben ik oké mee. Maar als ik sport worden mijn haren echt kletsnat, en dan ben ik nergens anders mee bezig dan met hoe dat er uit ziet. Gister had ik bijv. een lage staart maar achteraf zag ik dat het er echt niet uit zag. Ik zweet dan trouwens amper onder mijn oksels net of alles er uit komt bij / op mijn hoofd. Ik vind het echt kut, vooral als ik nu weer bij een teamsport ga. Is er iemand die hier ook last van heeft en een oplossing heeft gevonden, of een kapsel waarbij dit het minst zichtbaar is? Of een zweetbandje maar daarmee lijkt het me ‘extra’ opvallend of zo :disappointed:

Zweetbandje/haarband kan prima toch. Dan heb je er geen last van in je gezicht en volgens mij blijft je haar dan ook wat beter zitten. Ik doe het zelf liever in een knot dan in een staart.

Ik zit in een jurkje met blote benen op de bus te wachten en kom er net achter dat ik natuurlijk een baan op mn been ben vergeten te scheren.

15 likes

Story of my life dit. Maakt ook niet yit hoevaak ik check altijd een baan met haar

3 likes

Ik heb jaren terug een knobbel in m’n borst ontdekt, precies terwijl ik nog een week op vakantie was. En hij zat er ook al langer want m’n vriend had hem een maand ervoor ook gevoeld maar dat had ik weggelachen.
Iig heb toen echo gehad, daarna punctie. Het was allemaal goedaardig maar het voelde zo naar dat ik het toch heb laten verwijderen (als een soort mentossnoepje voelde het). Dat gevoel van ja maar wat als deed wel echt wat met me.
Mocht je willen ranten meer willen weten ofzo dan mag je me best berichten hoor! Tis gewoon ff kut :frowning:

Ik droomde vannacht dat ik een dagje in ging vallen voor m’n oude klas (werk niet meer in het onderwijs) en toen achteraf gingen ze overleggen of ze me wilden houden terwijl ik niet wou blijven en toen boden ze me per de volgende dag weer fulltime werk aan.
Maar dat wou ik niet dus ik zei nou ik wil wel 2 dagen per week groepjes begeleiden als zzper en toen gingen ze akkoord en het was zo’n perfecte droom!
Ook wel extra duwtje dat ik misschien toch moet zoeken naar zzp baantje in het onderwijs :slight_smile:
(niet bij m’n oude werk trouwens haha)

2 likes

Mijn moeder is kleren van mij kwijt. Dan ruimt ze het op (wat ik waardeer en lief vind) maar vervolgens kan ze het dan niet meer vinden omdat de zolder zo’n grote zooi is. En ze vindt het irritant als ik ga zoeken. Maar nu is ze soort van boos op mij.

Ik heb nu besloten om voortaan alles maar gewoon op mijn kamer te houden. En ook een fijn vooruitzicht dat ik over een half jaar het huis uit ben

Heb ik ook altijd! Ik kan ook echt beter geen dingen aan het eind van de dag plannen als ik productief moet zijn. Ben de hele dag opgefokt dan.

1 like

Wow mijn boek vliegt de (digitale) winkels uit door de Gouden Strop, zo tof om te zien. Ik ben ook een beetje overdonderd nog steeds!

@boemboem Ja, ik zou ook gewoon een bandje doen. Ik zie vaak hardlopers ermee, denk er dan ook nooit wat over hoor. En inderdaad een knotje?

52 likes

Wow wat tof en gefeliciteerd! :smiley:

Ik zit nog steeds in mn badjas te chillen met de gordijnen dicht. Aan de ene kant wil ik de deur uit want mooi weer en aan de andere kant niet want lui. Dilemma’s :face_with_raised_eyebrow:
Hoe doe je trouwens zo’n streep in je bericht?

4 likes

Ik had dat ook toen ik nog fanatiek trainde en ik vlechtte m’n haar altijd in. Stond vlak na wedstrijdtraining een keer in de keuken met m’n huisgenoot te kletsen terwijl ik nietsvermoedend (was eraan gewend) m’n vlecht uitkneep in de prullenbak :no_mouth: m’n huisgenoot in shock haha. Maar qua looks valt het in zo’n vlecht minder op en ik vind het zelf ook fijn sporten!

2 likes

Op dagen als vandaag mis ik echt dat ik geen tour guide meer ben maar alleen baantjes heb die binnen zijn. Ik vond dat buiten zijn en door de stad segwayen altijd zo leuk en chill.

6 likes

Die ken ik wel! Met Thora Birch

1 like

Waarom is het zo bewolkt :neutral_face: kan ik alsnog niet lekker in de zon zitten met een boek

Iehllll!! Wij doen voor het eerst weer ons zonnenscherm naar beneden. Zitten er allemaal geplette dode vliegen op. Mijn vriend zegt dat die als larve erin zijn gegaan en toen opgegroeid en vast kwamen te zitten. Ik heb spontaan overal jeuk.

Yes we hebben weer koffie naar het friet artelier gebracht aka friet straks heheh

7 likes