Wat je even kwijt wilt #22

Het is weeeeeekend, bestellen dus

1 like

Grappige combinatie met het bericht eronder :joy:

39 likes

Oh mannnn, zometeen werken in lange zwarte broek en blouse met lange mouwen. Loop nu rond in mijn hempje en heb nu al klotsende oksels. :woman_facepalming:t4:

Wat is beter dan 1 ijsje?

2 ijsjessss

23 likes

Papajohn’s pizza met cinnaknots it isssss

2 likes

De voorkant van mijn linkerbeen heeft een kleurtje, de voorkant van mijn rechterbeen is rood en de achterkant van mijn benen zijn spierwit. Echt mooi. :+1:

2 likes

17 likes

Heb je gewonnen?? Dat heb ik helemaal gemist! Gefeliciteerd, wat een enorme prestatie! Ben plaatsvervangend trots!

1 like

Ben de hele dag in de tuin geweest en had het mega warm. Nu had ik alles in huis dicht gedaan en lig ik onder de dekens op de bank omdat ik het koud heb :smirk:

Gisteren was ik bij een kringloopwinkel en daar stond een supermooie maar heel zielige plant die er nogal verwaarloosd uitzag. Ik twijfelde of ik hem mee zou nemen om hem thuis op te lappen, maar had dat niet gedaan.

Nou zat ik er vandaag weer aan te denken en ben ik teruggegaan naar die winkel, maar de plant bleek niet te koop te zijn. Nu ben ik een beetje sip, als ze hem daar laten staan en er niet beter voor gaan zorgen dan ze nu doen is hij over een poosje dood en kunnen ze hem weggooien, terwijl hij nu nog wel te redden is. En ik had hen er ook best tien euro voor willen geven.

Haha heerlijk. Ik lig ook echt onder een dik deken.

Ik lag vanmiddag in het park en ik was maar alleen en had geen zin om muziek te luisteren, dus lag een beetje te luisteren naar het gepraat van andere mensen. Maar er zaten twee groepjes mannen zulke nare gesprekken te voeren? Eerst twee mannen die het erover hadden dat ze van mooi weer zo geil worden en dat je het best op vrouwen die alleen zijn af kan stappen want dan loop je het minst een blauwtje als ze nee zegt (ik lag niet meer op m’n gemak lol) en dat je vooral moet blijven proberen want op een gegeven moment hapt er vast wel een toe.
Vervolgens kwam er een groepje corpsballetjes in de buurt liggen die na vier speciaalbier helemaal stoer gingen doen ‘jaa en het mooiste aan neuken is niet eens de seks zelf maar gewoon het gevoel dat je er weer een zover hebt gekregen’ en ‘ik ga er zo slecht op als ze opeens terugkrabbelen, uittrekken is aftrekken’ en blabla.
Gelukkig hoorde ik andere jongens erover praten dat ze het beschamend vonden en dat ze beter konden stoppen met drinken, maar pff het verpeste gewoon de lekkere middag een beetje. Dus dat wilde ik even kwijt haha.

Nu onderweg naar huis voor een avondje netflixen met lekker eten en biertjes en dan nog één avond het bed voor mezelf want morgen komt vrind weer terug van een lang weekend weg :heart_eyes:

O en nog één opmerking om dit bericht minder een klaagzang te laten zijn (wow typte ik maar zoveel aan m’n scriptie): ik vind het leven zoveel mooier als de zon schijnt en het warm is. Ik weet dat sommige mensen het juist haten, maar ik vind het heerlijk om lekker buiten te kunnen zitten, (bijna) iedereen is vrolijk, er varen bootjes door de grachten en het ruikt zo lekker naar smeerspul en barbecue (sorry voor de vleeshaters maar ik vind dat zo’n echte zomergeur) :heart:

15 likes

Ik zag net een wespennest en ik ben nu gewoon een beetje misselijk en heb overal jeuk. Ik voel me echt een aansteller maar moet er steeds weer denken aan hoe het krioelde van de beestjes :disappointed:

Daar mag je trots op zijn. Ik ben benieuwd naar je boek. Ga m kopen en lezen!

1 like

Achter mijn huis is het afgesloten, wat betekent dat het geluid van de andere kant best hoorbaar is. Is niet erg, ik woon in een vrij rustige buurt. Nu zitten natuurlijk veel meer mensen in hun tuin/op het balkon. Eén van deze mensen heeft hooikoorts geloof ik, want hij niest veel, maar hij niest heel grappig. Dus ik hoor periodiek Haaaatsjoeee-hooeeee, waarbij het oe deel een stuk omhoog gaat net als bij een koekoek. Elke keer als het gebeurt moet ik weer lachen.

4 likes

Toch maar naar vriend vanavond, ookal is ie pas om 23u klaar met werken. Dus dat wordt nog laat met de bus

Ik heb het al de hele dag koud. Ben in mijn t shirt de deur uit gegaan, maar toch net te fris. Zo jammer dat het lekkere weer zo laat begint. Vorig jaar was ik rond deze tijd al helemaal gekleurd.

Wanneer je gisteren sushi hebt besteld, is dat vandaag dan nog goed?

Bewaard in de koelkast.

[quote=“Njime, post:1039, topic:10858”]
“Wij zitten nu al een week zonder tv…Zonder toekomst…”.[/quote]

:joy::heart:

3 likes

Ja ik eet het altijd een dag later nog op en nooit iets van gekregen

2 likes