Wat je even kwijt wilt #22

Zullen we hem begraven in kiwi schil

2 likes

Ben even kiwi’s schillen brb.

2 likes

Jurkjes

2 likes

Met je broer en zus losgaan in de kinderspeeltuin. Kan gewoon als dertiger.

7 likes

Ik kom er niet uit. Mijn huis is niet heel erg rommelig maar toch lukt het me niet om het netjes te krijgen.

Morgen wordt het mooi weer dus heel Nederland gaat naar het strand. Ik ga niet mee want ik ga lekker in m’n eentje naar de sauna om daar op het dakterras te chillen zonder schreeuwkinderen die zandkastelen aan het bouwen zijn :+1:t3:

15 likes

Sla je slag! Volgend jaar is de mode vast weer omgeslagen.

1 like

Ik ben nummer 1, maar ik ga binnenkort ook in de warmte naar de sauna, dus ik ben benieuwd of het een aanrader is :stuck_out_tongue:

Even kon mari dingen uitzoeken. Veel weggooien enzo. Helpt mij altijd!

1 like

Oooh ja vind dat echt heerlijk! Veel sauna’s hebben buitengedeelten en ik vind dat echt vreselijk in de winter in je badjas. En vaak is er ook wel een buitenzwembad, hoewel die waar ik morgen heenga dat niet heeft. Zwaluwhoeve en Spa Weesp wel en dat is echt heerlijk in de zomer!

1 like

Aah klinkt goed, nu al zin in :grin:

1 like

Ik heb net mijn badkamer schoongemaakt, leuke zaterdagavondbezigheid. Ben net klaar.

2 likes

Ik word zo fucking kwaad van mannen die catcallen hè. Moet het echt even van me aftypen. Ik liep eerder op de avond zo’n 15 minuten alleen door de stad en ja hoor, 2 viespeuken. “Miauw lekker poesje” (???) en even later een andere “Hé schat, lekkere billen hoor”. LAAT. ME. MET. RUST. Er komt echt een dag dat ik er een op z’n bakkes stomp.

6 likes

Wat is het beste seizoen RuPaul’s dragrace om mee te beginnen? Ik moet een essay schrijven en één van de thema’s waar ik het aan mag koppelen is identiteit en media, dus dit lijkt me een perfecte gelegenheid om het eindelijk te gaan kijken!

5 likes

Ik zat gisteren in de trein op weg naar Amsterdam en werd aangesproken door een stel uit Californie die vroegen of ik Spaans was (nee). Daarna hadden we een heel gesprek over Rotterdam, want daar gingen ze heen en ik zei dat ik Amsterdam veel leuker vind en ik zit me nu af te vragen waar ze nu zijn en of ze nu denken van oh dat meisje van de trein had gelijk/geen gelijk.

3 likes

Mmm het ruikt buiten nu echt naar zwoele zomeravond, heerlijk

3 likes

ik was vandaag aan het werk en een gast zei vroeg aan mij “jij vindt je werk echt leuk hè?” dus ik antwoordde ja klopt, erg naar m’n zin blabla. zegt hij “ja je kunt echt zien dat je je werk leuk vindt, dat straal jij echt uit! heel fijn om te zien!” en echt, ik vond dat zo’n leuk compliment! ik vind m’n werk ook echt superleuk en dan is het fijn dat gasten dat ook zien :relaxed:

44 likes

Dankjewel! Ga ik daarmee beginnen :blush:

2 likes

Ik heb vanmiddag geteld hoeveel jurkjes ik had… het antwoord mag in het biechttopic denk ik… winterjurken niet meegerekend het aantal rokken is ook noemenswaardig

18 zomerjurken en 12 rokken
N

6 likes

Kan je ook ergens zien hoeveel berichten je al hebt geplaatst?