Pff ja dit had ik vorige week ineens veel erger dan normaal, zou er iets in de lucht hangen?
Even doorbijten en over een paar dagen is het minder hopelijk, bij mij hielp het om mezelf een beetje nuttig bezig te houden om wat afleiding te hebben.
Ik voel me weer lekker eenzaam en kut
Baal er echt zo hard van dat ik gewoon geen vriendinnen hier in de buurt heb…
Wat kut dat je je zo voelt
Weet niet waar je precies woont, maar misschien zijn er wel mensen op het forum die willen meeten?
Ik heb zo’n hoofdpijn van die hitte van vandaag. Terwijl ik drink genoeg water
Waar woon je? Klinkt herkenbaar…
Dan ga ik er nu ook 2 PCM in gooien hahha en water.
Heb je al verteld over het Utopia topic
Stop een kiwi met schil in zn strot.
Soms gniffel ik om inside grapjes die ik hier lees waar ik niks mee te maken heb maar wel ken omdat ik gewoon alles lees en dan voel ik me best een weirdo.
Zal ik een beetje van mij ik-vind-rokken-niet-leuk-bij-mij-staan bij jou injecteren? Scheelt een hoop geld.
Zullen we hem begraven in kiwi schil
Ben even kiwi’s schillen brb.
Jurkjes
Gewoon naakt op een veld gooien. Meer verdient hij niet. Ons een beetje belachelijk maken!
Met je broer en zus losgaan in de kinderspeeltuin. Kan gewoon als dertiger.
Ik kom er niet uit. Mijn huis is niet heel erg rommelig maar toch lukt het me niet om het netjes te krijgen.
Morgen wordt het mooi weer dus heel Nederland gaat naar het strand. Ik ga niet mee want ik ga lekker in m’n eentje naar de sauna om daar op het dakterras te chillen zonder schreeuwkinderen die zandkastelen aan het bouwen zijn
Sla je slag! Volgend jaar is de mode vast weer omgeslagen.
Ik ben nummer 1, maar ik ga binnenkort ook in de warmte naar de sauna, dus ik ben benieuwd of het een aanrader is
Even kon mari dingen uitzoeken. Veel weggooien enzo. Helpt mij altijd!