Wat je even kwijt wilt #22

Soms overvalt verdriet mij omdat ik geen goede vriendinnen heb. Ik ben ze een beetje verloren en iedereen heeft een nieuw leven opgebouwd. Het is niet dat ik er 0 heb hoor. Maar al dat initiatief komt vanuit mij. Als ik niets van me zou laten horen, zag ik ze niet meer.

4 likes

Herkenbaar… Je bent niet alleen hierin :kissing_heart:

Ik had kleine chocolade reepjes met yogurt/fruit vulling en het leek me echt een super goed idee om die in te vriezen. Maar nu is het niet lekker :frowning:

Doen jullie aan vaderdag? Wat ga je geven?

Made.com heeft net mijn foto op hun insta account gerepost en ik ben even heel trots op mezelf. Slaat eigenlijk nergens op, maar ik vind het leuk

8 likes

Ik had me voorgenomen lekker te luieren op het balkon maar had er geen rust voor. Dus even langs Ikea gefietst voor plankjes voor mijn zandcollectie en gelijk opgehangen en toen besloot ik ook nog een schoenenkast te maken van hout dat ik over had. Op het balkon, in de hitte. Even een foto want ben er trots op.

Nu lekker aan de wijn en eindelijk rustig op mijn balkon liggen!

36 likes

Heerlijk zo’n hor, ik heb bijna geen last van muggen. Maar nu vliegen er al twee dagen twee dikke vliegen door mn kamer die er niet uit kunnen omdat ze dom zijn en de deur niet kunnen vinden :mad:

Ik twijfel nu alleen of ik hem niet lager had moeten maken met de planken dichter op elkaar, zodat ik mijn tassen er nog op kan zetten…

Jaaaa :grimacing: Ik voel me net een trotse moeder :roll_eyes:

1 like

hartverzakking omdat ik dacht dat het morgen was :stuck_out_tongue:

mijn ouders boeit moederdag/vaderdag niet, als ik ze toevallig die week zie dan geef ik een bloemetje en anders een appje :slight_smile:

1 like

Omgg prachtige bank. Ik ben je zojuist gaan volgen! Wat heb jih een leuke stijl

2 likes

Ik ben al vanaf 13.00 uur bezig met een blogpost en ik ben nog steeds niet klaar. En het is niet eens boeiend. Jezus wat niet productief :tired_face:

Super lief, dank je wel! Ik herken je foto’s uit het what are you wearing topic, super leuk!

1 like

I know. Helaas lijkt het soms alsof iedereen met elkaar op het terras zit of gaat BBQ’en. Morgen gaat het vast weer beter :blush:

2 likes

Hier word ik blij van.

12 likes

Jaaa! :blush: Als je boekennieuws niet actief volgt mis je dat snel denk ik, maar ik stond stiekem op best wat cultuurpagina’s van verschillende media. Thanks! :partying_face:

5 likes

In totaal 50 Posts. Er zijn alleen een aantal topics die niet mee tellen, over televisieprogramma’s vooral geloof ik. Dat staat ook in de link die ik deelde als het goed is.

50 in totaal en een maand lang lid zijn.

1 like

Ik vind het zo tof voor je! Heel goed gedaan!!

1 like

@NothingAboutSam Ja snap dat je daar trots op bent, maar het is dan ook echt een toffe foto, je hebt het supermooi ingericht! Wij hebben dezelfde bank, maar dan in mosgroen en zonder chaise longue, en ik vind hem ook zo fijn en mooi en lekker zitten, echt een topbank.

1 like