Wat je even kwijt wilt #22

Oooh ja vind dat echt heerlijk! Veel sauna’s hebben buitengedeelten en ik vind dat echt vreselijk in de winter in je badjas. En vaak is er ook wel een buitenzwembad, hoewel die waar ik morgen heenga dat niet heeft. Zwaluwhoeve en Spa Weesp wel en dat is echt heerlijk in de zomer!

1 like

Aah klinkt goed, nu al zin in :grin:

1 like

Ik heb net mijn badkamer schoongemaakt, leuke zaterdagavondbezigheid. Ben net klaar.

2 likes

Ik word zo fucking kwaad van mannen die catcallen hè. Moet het echt even van me aftypen. Ik liep eerder op de avond zo’n 15 minuten alleen door de stad en ja hoor, 2 viespeuken. “Miauw lekker poesje” (???) en even later een andere “Hé schat, lekkere billen hoor”. LAAT. ME. MET. RUST. Er komt echt een dag dat ik er een op z’n bakkes stomp.

6 likes

Wat is het beste seizoen RuPaul’s dragrace om mee te beginnen? Ik moet een essay schrijven en één van de thema’s waar ik het aan mag koppelen is identiteit en media, dus dit lijkt me een perfecte gelegenheid om het eindelijk te gaan kijken!

5 likes

Ik zat gisteren in de trein op weg naar Amsterdam en werd aangesproken door een stel uit Californie die vroegen of ik Spaans was (nee). Daarna hadden we een heel gesprek over Rotterdam, want daar gingen ze heen en ik zei dat ik Amsterdam veel leuker vind en ik zit me nu af te vragen waar ze nu zijn en of ze nu denken van oh dat meisje van de trein had gelijk/geen gelijk.

3 likes

Mmm het ruikt buiten nu echt naar zwoele zomeravond, heerlijk

3 likes

ik was vandaag aan het werk en een gast zei vroeg aan mij “jij vindt je werk echt leuk hè?” dus ik antwoordde ja klopt, erg naar m’n zin blabla. zegt hij “ja je kunt echt zien dat je je werk leuk vindt, dat straal jij echt uit! heel fijn om te zien!” en echt, ik vond dat zo’n leuk compliment! ik vind m’n werk ook echt superleuk en dan is het fijn dat gasten dat ook zien :relaxed:

44 likes

Dankjewel! Ga ik daarmee beginnen :blush:

2 likes

Ik heb vanmiddag geteld hoeveel jurkjes ik had… het antwoord mag in het biechttopic denk ik… winterjurken niet meegerekend het aantal rokken is ook noemenswaardig

18 zomerjurken en 12 rokken
N

6 likes

Kan je ook ergens zien hoeveel berichten je al hebt geplaatst?

Mijn titel :heart_eyes: echt tof dat jullie er zelf aan denken hem aan te passen

12 likes

Jazeker! Als je rechtsboven op je profielfoto klikt, dan op je username en dan op samenvatting. Je zit nu op 114 berichten :slight_smile:

Gadver het is nu al vies warm op mijn slaapkamer. Kan er niet van slapen

Jeetje ik was vandaag naar een gratis festival in mijn (Engelse) stad en durf jullie nu wel te garanderen dat er écht veel mensen zijn die zo’n wielrenbroekje (evt. met print) als fashionstatement dragen. Of gewoon zo bezopen zijn om een uur of 4 als volwassen mens met kinderen om je heen dat je door de ambulance opgehaald moet worden want waarom ook niet?! Ik word echtz o rusteloos van zulk gedrag om me heen, zelfs als ik mensen niet ken.

Oh en net heeft de presentator van studio sport nog ff extra m’n hard gebroken door de samenvatting van de champions league aan te kondigen als “de finale die ajax op een paar seconden mis liep”.

3 likes

Vandaag vanaf 11u tot nu aan scriptie gewerkt en ga nog niet stoppen ook. Zit er best wel lekker in ben wel trots op mezelf!

21 likes

Het drankgebruik van Britten is echt iets waar ik me zo ongemakkelijk bij voelde toen ik er woonde… Er gaat zoveel naar binnen en mensen van alle leeftijden en klasses zijn in het weekend gewoon zo ver naar de klote. Een gemiddelde vrijdagavond met de trein naar huis was net als Koningsdag hier.

4 likes

Ik reed net met mijn vriend langs een wijnfestival. Wij zagen allemaal leuke lichtjes enzo dus ik zeg van:’ ohhh zullen we kijken wat dit is? Volgens mij kan je gewoon naar binnen!’. Zegt mijn vriend:‘Ik weet het niet of dat kan, wil je echt gaan?’. Dus ik zeg:’ Tuurlijk, waarom niet?! Doen we toch eens een keer lekker iets spontaans?’. Hij weer:’ Ja weet je wat, we gaan gewoon!’. Dus ik loop erheen en vraag aan die jongen:’ Goedenavond! Mogen wij hier gewoon naar binnen lopen?’. Zegt die vent:’ Nou nee eigenlijk niet het festival is ongeveer twee minuten geleden gestopt’. Ik:‘Ohhh nou ok dan!’. Echt in de span dat we zaten te discussiëren was het alweer dicht, lekker spontaan joh haha fucking pointless dit :joy:

26 likes

Mijn ogen doen zoveel pijn. Ik word echt helemaal gek van mijn hooikoorts. Gelukkig heb ik vandaag een rustige dag en hoef ik niet per se lang buiten te zijn.

Op een zondag om half acht wakker. Hoe kut en nutteloos.

1 like