de liefde verklaren aan buitenaardse wezens doet rare dingen met je.
Nou dat was het dan. 2x boem en wat regen
Wat een deceptie
Ik heb een vriendin van de middelbare, die ik door stom gedrag van mezelf kwijt ben geraakt. een berichtje gestuurd. Heel impulsief, doodeng.
Ik vind het zo jammer dat we niet echt een super tornado krijgen
Zou je dan je eigen twister gaan filmen?
Zat al klaar bij de manege, maar helaas.
Freek vonk heeft op insta een plaatje gedeeld waar een dier verstopt zit. Ik heb in de reactie van die post gelezen welk dier, maar kan ‘m nog steeds niet vinden.
Mijn vriend gaat morgen vliegen binnen europa maar heeft vorig jaar een boete gekregen waartegen hij in verzet is gegaan. Je hoeft dan niet te betalen. En wachten nog steeds op antwoorden van officier v justitie over hoe nu verder… Weten jullie of je dan wel de paspoortcontrole door komt?
Waar vliegt ie naar toe? Alleen naar Turkije en Engeland werd mijn paspoort gecontroleerd, overige landen werd er niet eens naar je paspoort gekeken.
Onze hond van 35 kilo komt bij me op schoot omdat ie bang is voor de harde regen hahaha
Italie. Bij schiphol moet je toch altijd paspoort controle door dacht ik?
Binnen de Schengen landen kan het zijn dat je je paspoort wel moet laten zien maar het word niet gecontroleerd in de computer. Open grenzen binnen EU! Ze controleren alleen de naam en of jij de persoon op de foto ook bent
Hier ook eindelijk
Het jetlag avontuur is nog niet voorbij… Ik heb er nu zoveeel last van. We zijn vanochtend om 9.30 geland op schiphol en niet kunnen slapen in het vliegtuig dus als vanaf maandag ochtend wakker… Vanmiddag geslapen van 14 tot 17:30 en toen ging het wel weer even, maar af en toe krijg ik echt zo’n inzinking dat ik niet meer weet welke dag het is, waar ik ben en wie ik ben en het volgende moment ben ik weer niet moe. Zoals nu dus, want nu zit ik enthousiast 732 vakantie foto’s uit te zoeken. Dadelijk toch maar gaan slapen en dan hopelijk gewoon rond 7:00 (of later) wakker, en dan is het wel prima.
Hier onweert en regent het <3
Ok hopelijk! dank je!
Hier nog niks. Mag straks wel komen, als ik lekker in bed lig.
REEEEEGUUUUUUH EN DDDOOOOOOONDDEERRRRRR.
HEERLAK
Dan wordt het gewoon met pakketpost gebracht. Heel af en toe heb ik gehad dat ik het moest ophalen bij een afhaalpunt hier in de buurt, maar waarom dat precies was weet ik ook niet