Wat je even kwijt wilt #22

Ik ben gewoon gepassioneerd over Utopia ja. don’t kill me vibe

43 likes

Ah lief! Nee Amsterdam is te ver, we mogen max een uur rijden. Morgen in Gouda werken met een collega waar ik stiekem een beetje verliefd op ben, spannend

1 like

Haha wat een belerende melding

1 like

Hahaha ja alsof ik daar de hele tijd tegen mezelf zit te praten :sweat_smile: ik heb wel 10 comments meer dan nummer 2 :sunglasses:

1 like

Omg onweer en het klonk echt alsof het ergens in sloeg

Ik zit vol spanning te wachten tot de hel losbreekt hoor. Maar ik hoor en zie nog nikssss

3 likes

Hier begint de lucht er echt al eng uit te zien. Ik hou zo niet van onweer :sob:

1 like

Hier bij A’dam begint het nu heel donkergrijs te worden

In Breda is het onweer en de regen gearriveerd :grin::grin:

3 likes

Hier in Breda ook! Kan niet wachten op de stilte na de storm :grin: en de afkoeling en dat het minder benauwd is…

Jaaaaaaaa bijna

1 like

53

de liefde verklaren aan buitenaardse wezens doet rare dingen met je. :rofl:

Nou dat was het dan. 2x boem en wat regen
Wat een deceptie

4 likes

Ik heb een vriendin van de middelbare, die ik door stom gedrag van mezelf kwijt ben geraakt. een berichtje gestuurd. Heel impulsief, doodeng.

16 likes

Ik vind het zo jammer dat we niet echt een super tornado krijgen

8 likes

Zou je dan je eigen twister gaan filmen?

2 likes

afbeelding

Zat al klaar bij de manege, maar helaas.

16 likes

Freek vonk heeft op insta een plaatje gedeeld waar een dier verstopt zit. Ik heb in de reactie van die post gelezen welk dier, maar kan ‘m nog steeds niet vinden. :triumph:

1 like

2 likes

Mijn vriend gaat morgen vliegen binnen europa maar heeft vorig jaar een boete gekregen waartegen hij in verzet is gegaan. Je hoeft dan niet te betalen. En wachten nog steeds op antwoorden van officier v justitie over hoe nu verder… Weten jullie of je dan wel de paspoortcontrole door komt?