Wat je even kwijt wilt #22

https://vimeo.com/340299322 krijg ‘m niet als filmpje hier maar there you go live vanuit m’n slaapkamerraam.

4 likes

Hahaha ja dan is een schuindak echt lekker! Het is nu weer droog helaas :pensive:

Vanmiddag onder de dekens gaan liggen omdat ik het koud had. Nu zweet op m’n voorhoofd in bed.

Vind dit zoooo lekker als ik ga slapen ook. Ik woonde een tijd in een groot appartementcomplex zonder schuine ramen en met nog een verdieping boven ons, als het dan regende hoorde je bijna niks. Toen ik die dakramen hier zag dacht ik echt yessss laat die regen maar komen.

2 likes

Haha echt grappig om terug te lezen. Je kunt door alle berichten goed zien in welk deel van Nederland iedereen ongeveer woont :rofl:

1 like

Ik las net een website over tips bij onweer en daar stond dit “Op het moment dat u uw haartjes op bv uw armen overeind voelt komen te staan en er een statisch gevoel optreedt, kunt u ervan uitgaan dat de bliksem in uw directe omgeving kan inslaan. Doe dan het volgende: Ga direct gehurkt zitten met uw voeten tegen elkaar. Plaats uw handen over uw oren en uw hoofd tussen uw knieën. Maak uzelf zo klein mogelijk en probeer zo min mogelijk contact te maken met de grond.”
En toen dacht ik van huh gebeurt dat echt bij mensen? Heb dat echt nooit meegemaakt maar blijkbaar is het wel een ding dan. Weer wat geleerd.

1 like

Het onweer hier stelde echt niks voor, ben oprecht teleurgesteld!!

3 likes

Wow wist niet dat je het ook kan voelen. Ik heb wel een keer een aflevering gezien van je zal het maar hebben. Daar was een meisje die getroffen was een ze had littekens in de vorm van bliksem (niet als Harry potter natuurlijk he, maar echt van die vertakkingen)

Edit: zo ziet dat eruit

Hier ook bijna geen onweer gehad. Wel even flinke regen en flitsen, maar had het veel erger verwacht! Toch valt het hier omgeving Nijmegen altijd tegen vind ik haha.

Wow nu al antwoord! En best oke, even kijken hoe dit loopt. Ben beetje trots op mezelf.

7 likes

Ik reed net naar huis. Passeer ik onderweg een vrachtwagen met varkens. Ze waren helemaal op elkaar gepropt. Door de balken zag ik de gezichtjes van de beesten.
Ik zit nu al een uur te janken en ben echt ontroostbaar. Ik at al amper varkensvlees maar ik kap er nu helemaal mee!

9 likes

Wow wat fascinerend en sneu

1 like

Ik heb nog nóóit in mijn leven gezien dat er zoveel bliksem was, het ging gewoon continu achter elkaar door. Zo gaaf, alleen zooo jammer dat we vanuit ons huis niet ook de bliksemschichten zelf konden zien :zap: (haha deze emoji heet ZAP :zap:)

3 likes

Bizar he. Dit heet lichtenberg figures of lightning flowers

1 like

Ik wilde dit vroeger altijd… Maar nu niet zoveel zin meer in

1 like

Welke midnight snack moet ik nemen?

• Spinazie feta borek
  • Instant ramen (ha)
  • Garlic bread
  • Tosti
  • Crackers met vega pate

0 stemmers

Door de mc drive gaan was altijd een ultiem doel vroeger toen ik nog geen rijbewijs had. Nou heb ik al een paar jaar mijn rijbewijs maar ik ben er nog nooit alleen doorheen gegaan. Als in dat je niemand bij je hebt die je wat aan kan geven en je eten kan vasthouden als je moet schakelen hahaha
nou vandaag ging ik dus alleen en WAT EEN DECEPTIE. Ik had een hamburger en alles viel er uit op mn schoot. En toen moest ik met mijn vieze handen schakelen : ((
(volgende keer ga ik voor de kipnuggets, die zijn iets autovriendelijker)

8 likes

Ja anders kan je net zo goed in het restaurant gaan zitten vind ik, veilig is anders. Oh en ik moest plassen dus ik wilde snel naar huis haha

Ik kan niet kiezen, en heb nu trek :frowning:

Elke keer als ik om 0730 op mijn werk zit, denk ik: vanavond ga ik echt vroeg slapen! Is weer goed gelukt meid.

3 likes

wat een avond! tig bomen op de weg en 1 boom viel net 10 sec achter ons…
moet nog bijkomen van de spanning en schrik hoor, poeh :cry: