OMG HAGEL… DIT X GEEN GRAP.
Heb echt net het raam dicht gedaan. Ofnna op een kier durf niet meer naar t raam
OMG HAGEL… DIT X GEEN GRAP.
Heb echt net het raam dicht gedaan. Ofnna op een kier durf niet meer naar t raam
Even tussen al het onweergeweld heen en misschien heel erg spuit elf, maar waar is quantum eigenlijk heen?
In Den Haag was het echt een grote deceptie.
Aan het strand wonen is niet altijd chil.
Kuut en nu?
En tom riddle/ voldemort?
Het begint hier. Ik heb mn noise cancelling koptelefoon opgezet pray for me
Ik word gek mijn ketel is een dag gemaakt en ik heb nu alweer geen warm water…
Waar is die wind dan nu?
Same here in Leiden, ben echt teleurgesteld haha
Yessss regen en onweer, ben zelfs op het balkon gaan zitten. We wonen ergens waar het minder regent dan de rest van Nederland terwijl ik super erg van storm etc hou dus ben blij dat we niet overgeslagen worden
https://vimeo.com/340299322 krijg ‘m niet als filmpje hier maar there you go live vanuit m’n slaapkamerraam.
Hahaha ja dan is een schuindak echt lekker! Het is nu weer droog helaas
Vanmiddag onder de dekens gaan liggen omdat ik het koud had. Nu zweet op m’n voorhoofd in bed.
Vind dit zoooo lekker als ik ga slapen ook. Ik woonde een tijd in een groot appartementcomplex zonder schuine ramen en met nog een verdieping boven ons, als het dan regende hoorde je bijna niks. Toen ik die dakramen hier zag dacht ik echt yessss laat die regen maar komen.
Haha echt grappig om terug te lezen. Je kunt door alle berichten goed zien in welk deel van Nederland iedereen ongeveer woont
Ik las net een website over tips bij onweer en daar stond dit “Op het moment dat u uw haartjes op bv uw armen overeind voelt komen te staan en er een statisch gevoel optreedt, kunt u ervan uitgaan dat de bliksem in uw directe omgeving kan inslaan. Doe dan het volgende: Ga direct gehurkt zitten met uw voeten tegen elkaar. Plaats uw handen over uw oren en uw hoofd tussen uw knieën. Maak uzelf zo klein mogelijk en probeer zo min mogelijk contact te maken met de grond.”
En toen dacht ik van huh gebeurt dat echt bij mensen? Heb dat echt nooit meegemaakt maar blijkbaar is het wel een ding dan. Weer wat geleerd.
Het onweer hier stelde echt niks voor, ben oprecht teleurgesteld!!
Wow wist niet dat je het ook kan voelen. Ik heb wel een keer een aflevering gezien van je zal het maar hebben. Daar was een meisje die getroffen was een ze had littekens in de vorm van bliksem (niet als Harry potter natuurlijk he, maar echt van die vertakkingen)
Edit: zo ziet dat eruit
Hier ook bijna geen onweer gehad. Wel even flinke regen en flitsen, maar had het veel erger verwacht! Toch valt het hier omgeving Nijmegen altijd tegen vind ik haha.
Wow nu al antwoord! En best oke, even kijken hoe dit loopt. Ben beetje trots op mezelf.