Wat je even kwijt wilt #22

Ik reed net naar huis. Passeer ik onderweg een vrachtwagen met varkens. Ze waren helemaal op elkaar gepropt. Door de balken zag ik de gezichtjes van de beesten.
Ik zit nu al een uur te janken en ben echt ontroostbaar. Ik at al amper varkensvlees maar ik kap er nu helemaal mee!

9 likes

Wow wat fascinerend en sneu

1 like

Ik heb nog nóóit in mijn leven gezien dat er zoveel bliksem was, het ging gewoon continu achter elkaar door. Zo gaaf, alleen zooo jammer dat we vanuit ons huis niet ook de bliksemschichten zelf konden zien :zap: (haha deze emoji heet ZAP :zap:)

3 likes

Bizar he. Dit heet lichtenberg figures of lightning flowers

1 like

Ik wilde dit vroeger altijd… Maar nu niet zoveel zin meer in

1 like

Welke midnight snack moet ik nemen?

• Spinazie feta borek
  • Instant ramen (ha)
  • Garlic bread
  • Tosti
  • Crackers met vega pate

0 stemmers

Door de mc drive gaan was altijd een ultiem doel vroeger toen ik nog geen rijbewijs had. Nou heb ik al een paar jaar mijn rijbewijs maar ik ben er nog nooit alleen doorheen gegaan. Als in dat je niemand bij je hebt die je wat aan kan geven en je eten kan vasthouden als je moet schakelen hahaha
nou vandaag ging ik dus alleen en WAT EEN DECEPTIE. Ik had een hamburger en alles viel er uit op mn schoot. En toen moest ik met mijn vieze handen schakelen : ((
(volgende keer ga ik voor de kipnuggets, die zijn iets autovriendelijker)

8 likes

Ja anders kan je net zo goed in het restaurant gaan zitten vind ik, veilig is anders. Oh en ik moest plassen dus ik wilde snel naar huis haha

Ik kan niet kiezen, en heb nu trek :frowning:

Elke keer als ik om 0730 op mijn werk zit, denk ik: vanavond ga ik echt vroeg slapen! Is weer goed gelukt meid.

3 likes

wat een avond! tig bomen op de weg en 1 boom viel net 10 sec achter ons…
moet nog bijkomen van de spanning en schrik hoor, poeh :cry:

Ik heb het ook zo benauwd in huis. Hopelijk is het op werk wst minder

Ik kwam er net achter dat de bijenkorf ook tegenwoordig sjaals verkoopt die worden getoond als hoofddoek. Ik las gisteren juist dat veel winkels het suikerfeest links lieten liggen terwijl er veel aan valt te verdienen, maar de bijenkorf is schijnbaar een van de positieve uitzonderingen.

9 likes

Nee ik ook nog niks :sob:

Bang te laat te komen, ben ik 20 min te vroeg op een afspraak. Altijd chronisch te vroeg en een stresskip. :sob:

Holy shit, wat heftig! Beetje geslapen vannacht?

1 like

Ja slim ook wel! Ik was eergister in de bijenkorf en zag toen ook opvallend veel moslima’s aankopen doen. Ik snap nooit zo goed waarom je als winkel niet zou inspelen op dit soort dingen.

1 like

Nou ochtend begint goed!! Bloedheet. Vakantie geld is gestort maar het bedrag op mn loonstrook bleek bruto te zijn… aka dag geld. Ik wou zonder jas gaan maar het regent dus nu ben ik bezweet en nat. Dr staat een randdebiel bij het ov apparaat een mega bestand te downloaden dus moet pas op mn bestemming snel mn kaart opladen. Heerlak.

1 like

Ik ben mijn tandenborstel+tandpasta+deo vergeten. Stinkend op mijn werk dus.

Alvast sorry mensen :stuck_out_tongue:

1 like

Poets je dan je tanden ipv 's morgens thuis op je werk of poets je gewoon echt 3x per dag? haha

1 like

Oops inderdaad niet echt duidelijk zo.
Ik logeer ergens anders ivm mijn werk.,Maar ik ben dus mijn toilettas vergeten.

1 like