Ik heb het ook zo benauwd in huis. Hopelijk is het op werk wst minder
Ik kwam er net achter dat de bijenkorf ook tegenwoordig sjaals verkoopt die worden getoond als hoofddoek. Ik las gisteren juist dat veel winkels het suikerfeest links lieten liggen terwijl er veel aan valt te verdienen, maar de bijenkorf is schijnbaar een van de positieve uitzonderingen.
Nee ik ook nog niks 
Bang te laat te komen, ben ik 20 min te vroeg op een afspraak. Altijd chronisch te vroeg en een stresskip. 
Holy shit, wat heftig! Beetje geslapen vannacht?
Nou ochtend begint goed!! Bloedheet. Vakantie geld is gestort maar het bedrag op mn loonstrook bleek bruto te zijn… aka dag geld. Ik wou zonder jas gaan maar het regent dus nu ben ik bezweet en nat. Dr staat een randdebiel bij het ov apparaat een mega bestand te downloaden dus moet pas op mn bestemming snel mn kaart opladen. Heerlak.
Ik ben mijn tandenborstel+tandpasta+deo vergeten. Stinkend op mijn werk dus.
Alvast sorry mensen 
Poets je dan je tanden ipv 's morgens thuis op je werk of poets je gewoon echt 3x per dag? haha
Oops inderdaad niet echt duidelijk zo.
Ik logeer ergens anders ivm mijn werk.,Maar ik ben dus mijn toilettas vergeten.
Het is echt lekker zitten op mn balkon nu het regent en redelijk warm is. Krijg er echt zo’n kampeergevoel bij,
Zitten er peuterspeelzaal juffen/KDV leidsters etc op dit forum?
Ik wil een afscheidscadeau geven aan de juffen maar wil liever iets praktisch geven ipv de 100e doos chocolade. Wat is nou leuk om te krijgen?
Wat een enorm leuke hond!
Ah thanks! Hij is ook enorm lief, ziet er wel heel stoer en “eng” uit, regelmatig lopen mensen met een boogje om hem heen, maar hij deelt zn eten met dochter van bijna 2, zij kan ook alles met m doen, hij is echt een goedsul 
Ja, is vaker met grote honden! Ik ben zelf echt grote honden fan, heb niks met die kleine keffers.
Een grote hond ziet er voor mensen vaak enger uit (als je zelf geen ervaring met ze hebt), maar ik ben veel meer op mn hoede voor die kleine. De grote zijn veel vaker heel lief en zacht in de omgang. Wij hadden ook een grote die enorm lief was tegen kleine kinderen en puppies, daar stond ze altijd hard kwispelend bij. Ik mis haar als ik zo’n leuke hond zie als die van jou.
Ze willen dat ik hoofd inpak word. Maqr ik word altijd zo zenuwachtig van inpakken. Dus nu zit ik de hele dag dingentjes in te pakken om te oefenen hahaha.
Heb net een work out gedaan die veel te zwaar was voor me. Toch heb ik niet het gevoel dat ik hard genoeg gesport heb.
Ah lief dat je het vraagt! Ja dat wel! Maar het was echt bizar, brr
Ik houd binnenkort mijn verjaardag voor familie, maar stiekem hoop ik dat het dan extreem warm weer is zodat ik mijn verjaardag bij mijn ouders kan houden, omdat ik anders nog veel moet poetsen en opruimen in huis en daar heb ik eigenlijk geen tijd voor (en ik haat ramen wassen!).
Er zei net iemand hoplakee… dacht wie is deze mol.
Hopelijk is de vrouw inmiddels gearriveerd en gaat je afspraak goed! Succes