Nou ik begonnen met mijn eerste opleiding in 2012 er vanuitgaande dat ik alleen die opleiding zou doen en klaar zou zijn. Dus heb me er ook nooit in hoeven verdiepen… Ik snap het aan de ene kant ook wel, maar vind het indd wel zuur omdat je de eerste opleiding wel gewoon met succes hebt afgerond. Het is niet zo dat ik elk jaar maar aan een andere studie begin en deze niet afmaak.
Gewoon even 2 dingen gegoogled:
https://www.uu.nl/bachelors/pedagogische-wetenschappen/aansluitende-masters (en daar eens via bij masters bij pre-masters) kijken.
Soms zijn pre-masters wel parttime te doen en gewoon prima haalbaar met een 32 uur werken etc. Maar dat zijn allemaal dingen waar je gewoon even wat universiteiten moet contacteren.
En misschien zijn er in Duitsland ook wel opties in het Engelstalige opleidingen beschikbaar ?
Zo leuk! Ja ik werk op een kdv en meestal krijg ik chocolade inderdaad of iets van rituals. Soms ook een pakketje met een mok en iets van thee. Laat kreeg ik ook een pakketje met allemaal dingetjes van de hema
@anon66313343 Ik heb wel eens ergens gelezen en meegemaakt bij een studiegenoot dat als je je inschrijft bij de nieuwe opleiding voordat de oude is afgelopen je geen instellingsgeld betaalt. Miss de moeite waard om je in te verdiepen ?
Ja dit klopt indd, alleen heb ik de mijne al afgerond helaas…
Zal ik even langskomen met mijn nieuwe stoomreiniger?
Komen vrienden eten en ik wou eigenlijk taco’s maken met cocktails, maar mijn moeder zat zo afkeurend te kijken dat ik me nu afvraag of het wel goed is.
Zou dan pulled chicken in adobo saus, zelfgemaakte salsa, zwarte bonendip en guac. Met wraps, tortilla chips, kaas, zure room etc. Moet nog een side dish bedenken (tips?) en dan wss met frozen mango Margeritha’s.
Of vinden mensen dat kut eten? Wil per se wel iets leuks doen. Kan ook een pastaatje met zelfgemaakte foccacia er naast doen maar voelt saaier ofzo.
Meh, haat dit zo. Vind koken zo leuk, maar wil dan per se iets extra lekkers neerzetten en voel me dan zo incompetent.
Juist heel leuk! Beetje specialer maar toch nog lekker comfort food, en de combi met cocktails maakt dat ik in ieder geval aan wil schuiven haha
Super leuk juist!
Nou, ik zou hier wel blij van worden hoor! Juist geweldig leuk dat je zo je best doet om er wel lekkers en speciaals van te maken.
Mag ik ook komen als je dit gaat maken???
Alles hiervan lijkt me lekker. En uit alles spreekt dat je er werk van maakt. Dat is toch al superleuk voor je bezoek!
Taco’s en cocktails - en ik eet vanavond bloemkool
Ik wil helemaal niet weten dat hij aan zn piertje zit te moffelen.
Wauw goedemorgen, ik word echt net wakker
Ik zou hier juist heel blij van worden
Ik zit nu met mijn moeder in de Ambulance, godzijdank zonder sirenes omdat ze een super hoge bloeddruk heeft. Ik hoop zo dat het niks is. Dit kan mijn moeder er gewoon echt niet meer bij hebben. Ik probeer me groot te houden voor haar maar wil eigenlijk echt even hard huilen om alles. Echt alles komt in 1 keer het is echt bizar
Sterkte Duim mee dat het niet ernstig is.
Sterkte, ik duim voor jullie
Wat schrikken! Sterkte!