Het is echt lekker zitten op mn balkon nu het regent en redelijk warm is. Krijg er echt zo’n kampeergevoel bij,
Zitten er peuterspeelzaal juffen/KDV leidsters etc op dit forum?
Ik wil een afscheidscadeau geven aan de juffen maar wil liever iets praktisch geven ipv de 100e doos chocolade. Wat is nou leuk om te krijgen?
Wat een enorm leuke hond!
Ah thanks! Hij is ook enorm lief, ziet er wel heel stoer en “eng” uit, regelmatig lopen mensen met een boogje om hem heen, maar hij deelt zn eten met dochter van bijna 2, zij kan ook alles met m doen, hij is echt een goedsul
Ja, is vaker met grote honden! Ik ben zelf echt grote honden fan, heb niks met die kleine keffers.
Een grote hond ziet er voor mensen vaak enger uit (als je zelf geen ervaring met ze hebt), maar ik ben veel meer op mn hoede voor die kleine. De grote zijn veel vaker heel lief en zacht in de omgang. Wij hadden ook een grote die enorm lief was tegen kleine kinderen en puppies, daar stond ze altijd hard kwispelend bij. Ik mis haar als ik zo’n leuke hond zie als die van jou.
Ze willen dat ik hoofd inpak word. Maqr ik word altijd zo zenuwachtig van inpakken. Dus nu zit ik de hele dag dingentjes in te pakken om te oefenen hahaha.
Heb net een work out gedaan die veel te zwaar was voor me. Toch heb ik niet het gevoel dat ik hard genoeg gesport heb.
Ah lief dat je het vraagt! Ja dat wel! Maar het was echt bizar, brr
Ik houd binnenkort mijn verjaardag voor familie, maar stiekem hoop ik dat het dan extreem warm weer is zodat ik mijn verjaardag bij mijn ouders kan houden, omdat ik anders nog veel moet poetsen en opruimen in huis en daar heb ik eigenlijk geen tijd voor (en ik haat ramen wassen!).
Er zei net iemand hoplakee… dacht wie is deze mol.
Hopelijk is de vrouw inmiddels gearriveerd en gaat je afspraak goed! Succes
Binnenkort wil ik aan mijn tweede HBO opleiding gaan beginnen, maar nu blijkt dus dat je daarvoor ineens veel meer moet gaan betalen omdat je dan een ‘stapelaar’ bent en het instellingscollegegeld moet gaan betalen ipv het wettelijk collegegeld.
Ik ga me er niet door laten tegen houden want ik wil de opleiding wel echt graag doen. Maar dit is toch best raar? Voor mijn gevoel word ik ‘‘gestraft’’ omdat ik me in een andere richting wil aan verdiepen… Meer mensen die dit hebben gehad?
Ja dat is al jaren zo helaas. Echt jammerz met name aangezien het instellingsgeld 10 000 is ofzo? Geldt dit trouwens ook als je een WO opleiding zou doen ?
Echt ja? Ik had er nog nooit van gehoord, hoefde me er natuurlijk ook nooit in te verdiepen. Ja voor de opleiding die ik ga doen is het 7600 per jaar. Dus je zit dan na 4 jaar al gauw aan de 30.000 euro Wat ik zo lees geldt het ook voor WO opleidingen indd, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Dit is toen echt vaak in het nieuws geweest m.u.v een opleiding doen in de zorg/onderwijs voor de eerste keer. Is er geen soortgelijke opleiding /shortcut mogelijk dat je bijvoorbeeld een schakeljaar kan doen en naar de uni een master in die richting? Als je niet eerder een master heb gehaald is dat misschien nog wel een andere optie en iig goedkoper. Alleen als je een mbo-diploma gaat doen betaal je altijd het normale tarief.
Nee ik bedoelde dat als jij een ander niveau zou doen, dat het dan niet geldt?
U bedoelt zijn piertje…
Ik hoop dat hij zijn piertje gaat wegmoffelen.
@anon66313343 woon je toevallig dicht bij de grens? Dan kan je natuurlijk in Belgie of Duitsland misschien veel goedkoper een opleiding doen (wel even checken of je daarmee ook in Nederland gewoon hetzelfde werk kan doen).
@MadameMignon @anon44204370 Ja dat met de zorg en onderwijs heb ik ook gelezen indd. Alleen is het bij mij dus andersom; Ik heb eerst hbo verpleegkunde afgerond (dus zorg) en wil nu pedagogiek gaan doen. En pedagogiek valt volgens mij niet onder onderwijs. Ik wil nog gaan navragen of het dan ook geldt (wss niet).
Ik heb nooit een (pre)master gedaan, maar zou dan ook niet zo goed weten welke dan in de richting van pedagogiek gaat en of je daar met hbo verpleegkunde dan aan kunt beginnen. Ik ga eens even op onderzoek uit. Oh en ik wil dan trouwens wel deeltijd, dat zal natuurlijk ook nog wel veel uitmaken…
En ik woon trouwens aan de grens van Duitsland dus niet echt dicht bij België helaas. Anders was dat best een goede optie geweest!