Wat je even kwijt wilt #22

:heart_eyes: Yes! Hopelijk vang ik nu wel genoeg regenwater op om een emmer te vullen voor de plantjes.

Veel sterkte!

1 like

Dit is echt bizar…

Weg schattige reputatie op het werk. Als er een groep jongens voorbij komt roepen mn collegas “Dit zijn echt boys voor pretty.”

2 likes

Hartstikke bedankt iedereen voor jullie steun en lieve berichtjes :heart: Godzijdank hebben ze niks vreemds kunnen vinden. Dus ze komt er vanaf met een hogere dosis van haar medicijnen, en ze moet volgende week weer op controle komen. Ben wel echt gerustgesteld, want ik heb haar al eerder in een ambulance meegemaakt en toen was ik haar bijna kwijt

36 likes

Hahahahaha fuck

Ik heb een gaatje :joy::joy::joy::sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

5 likes

Wow…De ironie ook van mensen ongeciviliseerd en onbeleefd noemen terwijl je dit vodje bij elkaar krabbelt. Beter gaan ze hier actie tegen ondernemen. Racistisch tuig.

21 likes

Fijn zeg! Gelukkig maar!!

1 like

Is er een wk topic? (heb veel topics op negeer)

Ik doe mee in een poule op werk en ik dacht mss is er ook een forumpoule, zoals met widm

Ik kan er geen vinden. Lijkt me trouwens wel leuk, een forumpoule.
Dus als er meer mensen geïnteresseerd zijn?

1 like

Ugh. Dit soort volk verdient het echt om elke dag op dezelfde plek keihard hun kleine teen te stoten.

2 likes

Gadverdamme. Ik kan er echt niet bij dat mensen zo onmenselijk kunnen zijn :disappointed:
Ik zie in de reacties al dat er een aanklacht wordt ingediend en journalisten ermee bezig zijn, ik hoop dat ze degene vinden die dit (blijkbaar ook nog eens heel laf anoniem) geschreven heeft en diegene een dikke boete en een taakstraf in een azc krijgt, waar hij de verhalen moet aanhoren van de mensen die uit hun land gevlucht zijn omdat er oorlog heerst, omdat ze er vermoord zouden worden als ze waren gebleven, omdat hun vrouwen en kinderen verkracht werden, omdat ze er niet zichzelf mochten zijn zonder hun eigen leven in gevaar te brengen. Kijken of hij/zij daarna nog steeds vindt dat het een stelletje profiteurs is.

Werken er mensen hier in kledingwinkels?

Ik heb van mijn moeder een leuke trui opgestuurd gekregen (ze woont in t buitenland), maar helaas zag ze niet dat er nog een alarmtag aan zat die niet verwijderd is… Het is gewoon zo’n alarmtag met inkt erin. Ik werk zelf in een drogisterij en wij hebben ook een kleine magneet tagverwijderaar, maar die was te zwak. Een collega had thuis ook nog sterke magneten liggen, maar daarmee lukte het ook niet. Denk dat ik dus echt naar een kledingwinkel moet, maar zouden die dat wel voor mij doen denken jullie? Het probleem is dus dat ik geen bon heb omdat het een cadeau was… Ik durf er echt niet zelf aan te prutsen want straks heb ik een dikke inktvlek op mijn grotendeels witte trui…

Ik heb vandaag met een bekende Nederlandse rapper gebeld voor mijn werk. Ging totaal niet over muziek, maar toch best cool, haha. :’)

3 likes

Heb je nog iets van een verpakking of een track en trace? Dan zal ik die meenemen en dan bij een paar winkels kijken of ze je willen helpen.

Er is wel een voetbaltopic!

Alleen de grote doos waarin ze alle cadeautjes had gestuurd. Maaaaar, hij is er sinds net af :joy: Vriend was hier net en we zagen een filmpje op Dumpert van precies dezelfde tag die met een hamer kapot geslagen werd. Dus dat heeft vriend net gedaan, zat godzijdank toch geen inkt in :joy: Zit nu wel een klein gaatje maar dat kan makkelijk genaaid worden.

1 like

Volgens mij kan de combi verpleegkunde en Sociaal Pedagogische Hulpverlening wel goedkoper! Ook in de pedagogische richting dus. Moet je alleen even kijken of bij jou SPH nog bestaat, is hier al opgegaan in de brede bachelor Social Work (de losse richtingen, waar SPH één van was, heeft mijn hogeschool niet meer).
Vriendin van mij moet volgend jaar afstuderen maar heeft zich in mei ingeschreven voor de universiteit, gaat eerst daar een jaar studeren, het jaar daarna afstuderen op Hbo en dan de overige uni-jaren afmaken. Zo betaalt zij ook alleen het wettelijke collegegeld.
Edit: oh zie net dat je al klaar bent met je opleiding, dus dat laatste geldt dan niet. Maar dat eerste kun je misschien nog checken?

@Khoshekh het gaat iets beter. Ze hebben haar morfine gegeven en dat hielp. Ze is nu niet meer zo enorm in paniek als ze bij bewustzijn is. Nu even kijken hoe dat gaat als ze wat minder morfine krijgt, ze zijn namelijk bang dat ze door die paniekreactie in een psychose raakt. Ze ligt nog wel op de IC en is lekker high door de morfine nu. Super lief dat jullie er naar vroegen <3

3 likes

Hier ook echt, stond 21 graden vandaag maar voelde véél warmer

1 like