Wat je even kwijt wilt #22

Werken er mensen hier in kledingwinkels?

Ik heb van mijn moeder een leuke trui opgestuurd gekregen (ze woont in t buitenland), maar helaas zag ze niet dat er nog een alarmtag aan zat die niet verwijderd is… Het is gewoon zo’n alarmtag met inkt erin. Ik werk zelf in een drogisterij en wij hebben ook een kleine magneet tagverwijderaar, maar die was te zwak. Een collega had thuis ook nog sterke magneten liggen, maar daarmee lukte het ook niet. Denk dat ik dus echt naar een kledingwinkel moet, maar zouden die dat wel voor mij doen denken jullie? Het probleem is dus dat ik geen bon heb omdat het een cadeau was… Ik durf er echt niet zelf aan te prutsen want straks heb ik een dikke inktvlek op mijn grotendeels witte trui…

Ik heb vandaag met een bekende Nederlandse rapper gebeld voor mijn werk. Ging totaal niet over muziek, maar toch best cool, haha. :’)

3 likes

Heb je nog iets van een verpakking of een track en trace? Dan zal ik die meenemen en dan bij een paar winkels kijken of ze je willen helpen.

Er is wel een voetbaltopic!

Alleen de grote doos waarin ze alle cadeautjes had gestuurd. Maaaaar, hij is er sinds net af :joy: Vriend was hier net en we zagen een filmpje op Dumpert van precies dezelfde tag die met een hamer kapot geslagen werd. Dus dat heeft vriend net gedaan, zat godzijdank toch geen inkt in :joy: Zit nu wel een klein gaatje maar dat kan makkelijk genaaid worden.

1 like

Volgens mij kan de combi verpleegkunde en Sociaal Pedagogische Hulpverlening wel goedkoper! Ook in de pedagogische richting dus. Moet je alleen even kijken of bij jou SPH nog bestaat, is hier al opgegaan in de brede bachelor Social Work (de losse richtingen, waar SPH één van was, heeft mijn hogeschool niet meer).
Vriendin van mij moet volgend jaar afstuderen maar heeft zich in mei ingeschreven voor de universiteit, gaat eerst daar een jaar studeren, het jaar daarna afstuderen op Hbo en dan de overige uni-jaren afmaken. Zo betaalt zij ook alleen het wettelijke collegegeld.
Edit: oh zie net dat je al klaar bent met je opleiding, dus dat laatste geldt dan niet. Maar dat eerste kun je misschien nog checken?

@Khoshekh het gaat iets beter. Ze hebben haar morfine gegeven en dat hielp. Ze is nu niet meer zo enorm in paniek als ze bij bewustzijn is. Nu even kijken hoe dat gaat als ze wat minder morfine krijgt, ze zijn namelijk bang dat ze door die paniekreactie in een psychose raakt. Ze ligt nog wel op de IC en is lekker high door de morfine nu. Super lief dat jullie er naar vroegen <3

3 likes

Hier ook echt, stond 21 graden vandaag maar voelde véél warmer

1 like

Wat heftig, hoop dat het snel nog iets beter gaat, en ook snel weer gewoon helemaal goed. Sterkte iig!

1 like

Fijn dat het iets beter gaat maar klinkt desondanks nog wel als een nare situatie :frown: take care!! :kissing_heart:

1 like

He bah, sterkte!

1 like

Hartje als steun, niet als like.

Heftig zeg! Sterkte

1 like

Heel veel knuffels :heart:

1 like

Iedereen in de trein is aan het bellen :slightly_smiling_face:

Wtf…

1 like

Ik ga echt stuk om al die spongebob memes die op twitter ontstaan. Om de zoveel weken duikt er een nieuwe variant op, ik vind het zo droog. Vanwaar komt deze beweging opeens haha

6 likes

Sterkte @Otzi en @anon44972210

2 likes

Ondanks alles heb ik zo ontzettend gelachen met mijn moeder vandaag. Was ook wel blij dat ik haar aan het lachen kon maken, want ze was wel echt down. Het was echt een bonding moment te midden van alle ellende. Echt een vreemde dag

22 likes

Zo had even dikke stress door een deadline morgen, en was afhankelijk van iemand die mij daarvoor dingen moet toesturen. En dat heeft hij net gedaan. Kan nu rustig van mn avond genieten.

Ik heb net mijn avondeten op, maar nu alweer zin in om te eten

3 likes