Wat je even kwijt wilt #22

Wat heftig, hoop dat het snel nog iets beter gaat, en ook snel weer gewoon helemaal goed. Sterkte iig!

1 like

Fijn dat het iets beter gaat maar klinkt desondanks nog wel als een nare situatie :frown: take care!! :kissing_heart:

1 like

He bah, sterkte!

1 like

Hartje als steun, niet als like.

Heftig zeg! Sterkte

1 like

Heel veel knuffels :heart:

1 like

Iedereen in de trein is aan het bellen :slightly_smiling_face:

Wtf…

1 like

Ik ga echt stuk om al die spongebob memes die op twitter ontstaan. Om de zoveel weken duikt er een nieuwe variant op, ik vind het zo droog. Vanwaar komt deze beweging opeens haha

6 likes

Sterkte @Otzi en @anon44972210

2 likes

Ondanks alles heb ik zo ontzettend gelachen met mijn moeder vandaag. Was ook wel blij dat ik haar aan het lachen kon maken, want ze was wel echt down. Het was echt een bonding moment te midden van alle ellende. Echt een vreemde dag

22 likes

Zo had even dikke stress door een deadline morgen, en was afhankelijk van iemand die mij daarvoor dingen moet toesturen. En dat heeft hij net gedaan. Kan nu rustig van mn avond genieten.

Ik heb net mijn avondeten op, maar nu alweer zin in om te eten

3 likes

Mijn woonkamer is 1 ontplofte boel kwa speelgoed.
En nu heb ik dus écht geen zin om op te ruimen, totaal echt niet. :sweat:

2 likes

Hier ook. Ze liggen net op bed en ik heb echt geen zin in opruimen. As usual trouwens.

1 like

Ik zag net een fiets in de bosjes liggen (zag er gedumpt uit) dus ik heb de politie gebeld. Hopelijk heb ik nu iets goeds gedaan en vinden ze de eigenaar.

1 like

Ik heb zo’n vreetbui vandaag. Niet normaal.

1 like

Kut en nu heb ik mega buikpijn :frowning: :frowning:

Heb net friet met twee snacks gegeten en wil eigenlijk een ijsje. Maar ik was net goed bezig met gezond leven. Zal ik toegeven of verstandig zijn?

1 like

Verstandig zijn, zodat je niet net zoals ik met buikpijn op je net gepoeste wc zit

1 like

Nou, mijn wc is niet net gepoetst. Maar je hebt gelijk. Ik zal verstandig zijn.

Beterschap voor jou.

1 like