Wat je even kwijt wilt #22

Aaah ik heb een sneetje down under en het doet echt pijn.

Wij krijgen op het werk de eerste elektrische oven in heel Nederland, dat is best wel een ding. Nu hadden we vandaag de hele dag “oven-cursus” van de 32 collega’s zijn er 6 uitgekozen die de training mogen volgen en ik zit er dus bij en vind het ergens zó fucking vet :sunglasses:

40 likes

Hahahahholy shit. Ik heb de bb cream van kruidvat gekocht met het idee dat er licht een kleurtje doorheen zit.

Maar die kleur die in de light variant zit, is echt super oranje en nog best donker?! Ik ga het maar met mn eigen dagcrème mengen en hopen dat dat iets helpt.

De wifi knalt er iedere keer uit op mijn laptop én telefoon. Mijn vriend zit naast me en heeft geen problemen. Om schijt ziek van te worden :rage:

Ik heb geroeid, maar was mijn handschoentjes vergeten.
Nu heb ik 6 blaren. :neutral_face:

Nou, mijn moeder is weer thuis (vanmiddag alweer) en voelt zich redelijk. Wel heeft ze mogelijk een extreem besmettelijke darminfectie opgelopen van 1 van de andere patienten op de kamer, dus dat moeten we goed in de gaten houden. Het fijne is alleen dat ik het ook kan krijgen.

En die eeltsokken van de Action… mijn god, overal liggen stukken vel :rofl:

Haha ik heb je zin echt 4 keer moeten lezen snapte er niks van. Ik las dus: ik ben gegroeid, maar was mijn handschoentjes vergeten. Ik dacht echt hè wat heeft groeien met blaren te maken :thinking:

5 likes

Dat hoop ik ook niet, nee. En dat alles weer gewoon gaat werken zoals het deed :stuck_out_tongue:

Ik heb zoveel gegeten vanavond dat ik nog steeds vol zit!

En de toetjes waren weer :ok_hand::ok_hand:

1 like

Wil niet je enthousiast verpesten. Bij mijn vorige baan kregen wij ook iets nieuws. Meerdere collega’s waren enthousiast en wilde wel aanmelden. Maar er werd gekozen door de baas en ik was de uitverkorene. Zoals jij je voelt, dat had ik ook. Tot het in gebruik ging en ik constant de enige was die ervan wist. Op vrije dagen gebeld er over, altijd zelf schoonmaken en dat er dan geen begrip was. Want andere wisten niet hoeveel werk het was en waarom ik uren bezig was. Hopelijk is dat bij jou beter geregeld.

Haha zou raar zijn ja :crazy_face:

1 like

Welk boek is dat?

Oh echt? Ben ik ooit in beginnen maar niet uitgelezen omdat ik het zo warrig vond in het begin! Zal het boek toch maar een nieuwe kans geven want hoorde er vaker goede verhalen over.

1 like

Oh wat vervelend. Ja dat is bij ons gelukkig beter geregeld. Het bedrijf erachter kan altijd van afstand inloggen en hun zijn 1ste aanspreek punt bij evt vragen.

2 likes

Ik dacht eerst van ‘wat boeit een oven nou?!’, maar toen bedacht ik mij watvoor werk jij doet haha. Best essentieel die oven :see_no_evil:

33 likes

Ik heb een nieuw kussen en nu is mijn bed echt zo heerlijk. Zit erover te denken om ook nog maar even nieuw beddengoed aan te schaffen zodat het helemaal perfect is. Wel jammer dat ik nu niet n hele dag in bed kan liggen om er van te genieten :pensive:

1 like

Hahah ik dacht eerst iets van bakker, en toen dacht ik ‘huh elektrische ovens bestaan toch al heel lang…?’ maar ik jouw berichtje lees weet ik het opeens weer hahah oeps

3 likes

Nu ben ik benieuwd waar je werkt!

1 like

Haha dit is exact de reden dat ik dat boek al even niet meer aangeraakt heb, durfde gewoon niet verder te lezen en dat heb ik toch niet snel😨

1 like

Hahah @crazyplantlady jaa ben broodbakker bij de blauwe/groene D

@Memoria ik werk in een crematorium, dus de oven is essentieel in mijn werk haha

7 likes