Ik ga vandaag voor het eerst weer naar mijn werk sinds een periode van ziekte en ik vind het echt dood spannend. Ook omdat ik niet bepaald goed contact heb gehad met mijn leidinggevende. Ik ben echt bang voor confronterende gesprekken.
Succes! Ik denk aan je en hoop dat het meevalt
Dankjewel, lief!
Het liefst neem ik de eerstvolgende trein weer terug
Ik ben blij als het weer later licht wordt want ben nu steeds om 5 uur wakker ondanks dat we aardig donkere gordijnen hebben
Heel veel succes!
Ik vind het best raar om te merken dat er heel veel reclames van winkels zijn die aanmoedigen je vakantiegeld aan hun producten uit te geven. Mediamarkt bijvoorbeeld: ‘Haal alles uit je vakantiegeld!’ Alsof dat extra geld dan meteen op moet of zo.
Thaaaanks!
Nog maar 1 dag werken en dan heeel lang weekend! Ga met m’n vader een paar dagen weg, en morgen zie ik een goede vriendin die momenteel in het buitenland woont!
Ik feest wel voor je
Gaan zeker allemaal een lang weekend weg
Heel veel succes! duidelijk je grenzen aangeven, ook als het niet meer gaat.
En de eerste stap is altijd de moeilijkste en de grootste, erna zal het minder worden.
Saai.
Ik had een keer zo’n zelfde schrik, maar dan met schoenen. Toen bleek ik mijn sloffen nog aan te hebben. Onderweg naar werk. En een keer mijn pyjamabroek maar dat was expres want het was extreem koud, maar ik was even vergeten dat we toen door omstandigheden op het schoolplein parkeerden haha dus alle leerlingen zagen mij met lichtblauwe fleece broek met sterretjes
Zie zoooo op tegen vandaag want het is echt een gekkenhuis op werk. Maar daarna wel vier dagen weekend
De rien
Ik heb vanavond een concert, maar ik ken eigenlijk maar een nummer van de band en heb helemaal geen zin. Zit liever de hele avond op een terras.
Dus ik hoop dat de vriendin met wie ik ga er ook geen zin in heeft.
Iets bekends? Ik wilde vanavond naar een concert, maar was allemaal gedoe, dus nu ga ik niet.
En ik heb een nieuw duur hoofdkussen, maar nu lag hij toch wel héél stevig. Ben wakker geworden met lichte hoofdpijn, maar dat kan ook komen door de muur die gisteren ingespoten was. En nu heb ik het veel menstruatiekrampen en ik ben misselijk en mijn ogen voelen raar door mijn net gezette wimpers drama.
Ik ben al sinds vrijdag zo ontzettend uit mijn doen door hormonen, heb dit echt nog nooit zo gehad. Ik heb nergens zin in, er komt niks uit mijn vingers, kan alleen maar huilen en melancholisch voor me uit staren, en mijn vriend kan het ook flink ontgelden dus. Ik overweeg bijna om weer aan de pil te gaan want toen had ik dit geneuzel iig niet, wat is dit kut zeg
Sons of the East. Ik ken het zelf dus echt niet goed, volgens mij zijn ze ook niet super bekend.
Wat is dat toch met die oudere vrouwen die chique willen doen en dan 1 kleur ( vaak rood of blauw) 100 x terug laten komen in hun outfit.