Wat je even kwijt wilt #22

Ik ga morgen met school sportdag doen en heb er zo’n zin in! En ik werk weer af en toe, voelt ZO goed :grimacing:

10 likes

@SelenaGomez Ben je de dag een beetje doorgekomen? Lijkt mij heel heftig!

Nu ik dit lees is mijn verhaal en ervaring helemaal niet hetzelfde. :see_no_evil:

8 likes

Pff, ik las dit en dacht echt even haha wat zegt zij nou, het is toch desalnietteplus. Tijd om hier weer wat minder mee te lezen @Desalnietteplus

5 likes

Haha boeien. Snapte je intentie

1 like

Wie moest er nou vandaag rijexamen doen?! Ben benieuwd of het goed is gegaan!

1 like

Volgens mij @Enthusiasm

Ik heb vandaag gewoon gewerkt maar heb echt een leuke verjaardag gehad :grimacing:

11 likes

gefeliciteerd nog! Voor het laatste half-uurtje

1 like

Ik heb dat temptation seizoen met Lize en Ken en Merijn en Lisa nooit gekeken maar ik ben nu bezig en ohhh my god hahah wat GOOR en ik geniet. Wat een saai zeikseizoen was afgelopen seizoen zeg vergeleken met deze smerigheid. Love it

2 likes

Op de valreep nog gefeliciteerd!

Edit: @fysicus en @Lidcactus jullie ook gefeliciteerd!

3 likes

Ugh, ben zó moe geweest na een ochtendje bodypump dat ik de rest van de dag bijna niks heb kunnen doen. Ben zelfs gewoon zittend in slaap gevallen een paar keer. Nouja, voortaan maar weer 's avonds sporten dan.

Bleeegh ik zit op de spoedeisende hulp omdat ik gehecht moet worden, wat ze bij de huisartsenpost niet wilden doen maar het duurt hier ZO lang. Ik zit hier al vanaf 10 uur…

Ik heb ieder jaar een weekendje met vriendinnen, een feest weekend om uit te gaan, en vroeger was het super leuk maar de laatste jaren niet meer. Veel drama door drank. Ik ga vaak toch maar mee om niemand teleur te stellen maar dit jaar heb ik er gewoon echt geen zin in. Maar ik durf dit niet te zeggen want het wordt me echt niet in dank afgenomen, maar ik zie er gewoon zooo tegenop. Moet echt nee zeggen van mezelf maar ben bang voor de reacties :frown: en dat is eigenlijk echt niet oké

Waarom is het al zo druk op de weg? En waarom dachten we dat het een goed idee was om een vroeg vliegtuig te nemen. Ik wil slapen. Groetjes :sweat_smile:

1 like

Fijn :heart:

1 like

Dat je half slapend in de bus zit en opeens schrikt: heb ik wel een broek aangetrokken…

:roll_eyes:

44 likes

Ik ga vandaag voor het eerst weer naar mijn werk sinds een periode van ziekte en ik vind het echt dood spannend. Ook omdat ik niet bepaald goed contact heb gehad met mijn leidinggevende. Ik ben echt bang voor confronterende gesprekken.

4 likes

Succes! Ik denk aan je en hoop dat het meevalt :heart:

1 like

Dankjewel, lief!
Het liefst neem ik de eerstvolgende trein weer terug :disappointed_relieved: