Wat je even kwijt wilt #25

Ik ben naar de outlet in Roermond geweest maar dat was niks aan. Ik had alleen maar donuts gekocht.

1 like

Ik laat haar wel liggen, meestal staat ze na 20 minuten op maar het is wel erg warm! Snap dat je dat een beetje afhoud. De logeerkat bij mijn ouders gaat buiten onder de struiken liggen in de schaduw, maar dat gaat hier helaas niet.

@Geo Gekke beesten zijn t eigenlijk ook, met deze temperaturen lekker op schoot komen liggen. Misschien voelt de keukentafel wel lekker koel aan haha

1 like

Help, in al mijn basic shirtjes zitten van die kleine gaatjes. Ligt dat aan de kwaliteit shirtjes (H&M vooral) of aan de wasmachine oid?

Ik ben in de stad en vind het echt prima haha! Airco in, bijna niemand te vinden. Ik vermaak me hier wel effe. Auto staat in een garage dus die is zo ook niet tering heet. Top!

Heb ik ook. Ligt volgens mij aan de andere kleding die je mee wast. Ik geloof dat spijkerbroeken gaatjes kunnen maken in shirts.

1 like

Heb vandaag ontslag genomen! Toedels mofo’s! :partying_face: nouja toedels over een maand als mijn opzegtermijn afgelopen is.

64 likes

Ja meestal wel indd! Zit ook vaak een beetje in de buurt van m’n broek indd…
dat is wel shit, maar misschien helpt t dan als ik betere kwaliteit shirtjes koop :thinking:

Heeft iemand een goede tip voor een leuke (rustige) camping in Zeeland ergens (dus niet een jongerencamping heujj lekker kratjes bier stapelen) Liefst soort van dicht bij het strand :slight_smile:

Ooh klinkt heerlijk wel zo in de natuur! Alleen lijkt het al vol te zitten (het is nogal een last-minute plan haha). Ik sla 'm wel op voor de toekomst!

1 like

Ik heb nu de zon in mijn tuintje, voor mezelf echt niet te doen natuurlijk, maar ik ben nu vol ongeduld aan het wachten tot mijn witte was klaar is zodat het in de zon kan drogen en dat het dan snel klaar is. Ik heb de zon nog maar een uur. Best wel kneuterig, maar je moet wat als je verder niks te doen hebt xD.

3 likes

Er zijn er echt heel veel. Welke omgeving? Boerderijcamping? Of normaal? En wil je een stad in de buurt?

1 like

Ik heb na mijn vakantie mijn telefoon nog niet aangezet en mijn facebook nog niet gecheckt. Aan de ene kant vind ik het heerlijk chill, aan de andere kant voelt het ook wel asociaal. Ben benieuwd hoe lang ik het volhoud, ik vrees voor de berichtjesstroom

Ja heb er echt zin in dat het snel klaar is. Toen ik in Australië woonde hing ik de was buiten en was het een uur later droog, ik vond dat echt fantastisch.

2 likes

Heb je dan geen bezorgde mensen? Ik denk dat mijn ouders en sommige vrienden nog net niet de politie bellen als ik één hele dag niet op mijn telefoon kom. Laat staan meerdere dagen haha.

Ooo de temperatuur is hier nu zo veel aangenamer. Lekker op het balkon met een boekje en er staat een lekker briesje. :heart:

@Chesirecat Misschien wil je helemaal niet antwoorden hoor en vind je dit heel creepy, maar ik moest ineens aan je denken en vroeg me af of je al een nieuwe baan had gevonden?

Ik ben daar wel een beetje bang voor. Ik sta niet bekend om mijn bereikbaarheid en mijn ouders weten wel gewoon dat ik oke thuis ben. Dus ik waag het er maar op. Ik krijg altijd zoveel stress van dat ding.
Edit: Ik heb bijna nooit mijn telefoon bij en ik ben sowieso niet bereikbaar, dus ik hoop dat het meevalt

2 likes

Als je ouders weten dat je oke bent is het belangrijkste toch! Lijkt mij ook wel eens heerlijk hoor, maar ik kan het echt niet laten om op mijn mobiel te zitten. En heb ook niet de discipline om het langer dan een paar uur vol te houden helaas.

1 like

Ah ja, snap ik hoor! Maar ik ben een beetje ouderwets. Heb nog maar drie jaar een smartphone, maar ik zou hem het liefste niet hebben. Ik baal er ook wel van dat er eeuwige bereikbaarheid van je verwacht wordt. Ik probeer er niet aan mee te doen, maar helaas ontkom je er ook niet echt aan.

3 likes

Ja denk dat een stad (of dorp) in de buurt wel chill is, maar geen harde eis. We hebben een auto dus kunnen ook ergens heenrijden. En dus het liefst 10-15 min lopen van het strand, maar ergens bosrijk vind ik ook leuk. En liefst geen mega roompot vakantiepark maar iets kleinschaligers.