Wat je even kwijt wilt #25

Ik had deze ongesteldheid ook ineens last van maagpijn/misselijkheid. Gelukkig ook zonder over te moeten geven. Wat mij wel hielp was om steeds wat te eten. Normaal ben ik niet echt vd tussendoortjes, maar nu merkte ik dat mijn misselijkheid/maagpijn wel minder werd daardoor.

1 like

Zo mooi is ie ook!! En helemaal eens met je herfstvibes, ik ga pompoensoep maken vanavond maar :jack_o_lantern:

1 like

Ik heb tijdens mijn menstruatie (dag 1, héél soms dag 2) ook wel eens last van misselijkheid, maar ik dacht altijd dat dat een reactie op ibuprofen. Slik jij dat ook? Verder geen tips tegen de misselijkheid hier, het gaat altijd vanzelf weer over.

Oehh lekker! Hoe eerder herfst, hoe beter. Ik ben ook blij met de regen nu!

1 like

Ik moest me ook inhouden om niet alles van de Halloween stellaaaage mee te nemen :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Ah zo fijn! Super goed dat je gewoon bent gegaan!

1 like

Iemand Den Haag tips? Heb al wat gevonden via de zoekfunctie, maar heeft iemand goeie tip qua

• tweedehands/vintage winkels (kleding, designer en of interieur)
  • cocktailbar, maar dan wel een echte fancy cocktailbar en geen mojitos en de standaarddingen
  • “hipster” dingen
  • betaalbaar restaurant met goeie wijnen en verrassende kaart

Ik ben net voor het eerst in vijf jaar geweest. Je kan het! Ben je erg bang van de tandarts? Vind je je tandarts aardig?
Edit: Supergoed van je dat je gaat!

1 like

Bevestiging e-mail binnen. Lekker 2 nachtjes weg naar Drenthe binnenkort :heart:

29 likes

Dat is uiteindelijk ook zo, natuurlijk. Ik vroeg ooit aan een 101-jarige vrouw (ik was daar aan het poetsen als bijbaantje) wat haar geheim voor oud worden was en toen zei ze: “Zo min mogelijk medicijnen slikken, gewoon even door de pijn heen bijten, het is toch altijd maar een paar minuten heel erg en dan zakt het weer”. Dus je hebt nog een lange toekomst voor je :smile:

3 likes

Ik weet niet meer wie wat zegt MAAR rechts heeft voorrang. De auto van rechts heeft voorrang op de blauw fiets en de blauwe fiets heeft voorrang op de auto op dezelfde weg. Die auto moet op iedereen wachten.

Ah fijn! Heb je het vermoeden dat er iets aan de hand zou kunnen zijn? Ik had iets in mijn handen om mee te frummelen terwijl ik in de stoel lag, dat helpt mij altijd met rustig worden. Misschien een idee? Ik gebruik daarvoor mijn invisibobble.

Op de grote markt zit een cocktail tentje (vavoom) maar het is daar meestal 30+ min wachten want alles gaat een voor een natuurlijk. Overigens wel heel lekker!

Als je vanaf Den Haag centraal naar korte poten/naast het plein’ loopt, heb je daar 2 vintage kleding winkeltjes genaamd Vintage Island & Bibeloo (zoiets) en dat zit echt 2 meter van elkaar vandaan.

Succes!

Edit : Er zit ook een Vintage Factory bij het noordeinde.

1 like

In de dierentuin ben ik met baby van 6 weken op m’n buik ook een attractie :thinking:

5 likes

Ja heb ik ook vaak, vooral een dag ofzo voordat ik ongesteld moet worden ben ik vaak super misselijk.

Ahh ik hoop dat het het hele weekend van dit heerlijke kutweer is. Lekker het hele weekend binnen zitten, radiohead luisteren, mad men kijken en playstation spelen.

Ik heb trouwens gister een glas ORS gehad, gadverdamme wat een vies spul is dat zeg.

1 like

Super!! Hier kan ik wat mee :slight_smile:

Hee nog iemand die mad men kijkt? Ik ben nu bij seizoen 5 afl 6 en vind het geweldig! Hoe vind jij ‘m? (Sorry voor het enthousiasme maar ken naast m’n vriend niemand die het kijkt)

1 like

Ben wasje aan het draaien maar de machine is zonder grappen al 3 uur aan het spoelen en het stopt niet??? Help het moet zo de droger in haha

Sterker nog, ik ben met een rewatch bezig, heb alle seizoenen al eens gezien. Ik vind het ook een heerljike serie! Heb nu ook net seizoen 5 klaar weer! Ik lees trouwens vaak de recensies op the avclub (al gaan die vaak wel diep hoor!): https://www.avclub.com/c/tv-review/mad-men/season-5