Wat je even kwijt wilt #25

Ik weet niet meer wie wat zegt MAAR rechts heeft voorrang. De auto van rechts heeft voorrang op de blauw fiets en de blauwe fiets heeft voorrang op de auto op dezelfde weg. Die auto moet op iedereen wachten.

Ah fijn! Heb je het vermoeden dat er iets aan de hand zou kunnen zijn? Ik had iets in mijn handen om mee te frummelen terwijl ik in de stoel lag, dat helpt mij altijd met rustig worden. Misschien een idee? Ik gebruik daarvoor mijn invisibobble.

Op de grote markt zit een cocktail tentje (vavoom) maar het is daar meestal 30+ min wachten want alles gaat een voor een natuurlijk. Overigens wel heel lekker!

Als je vanaf Den Haag centraal naar korte poten/naast het plein’ loopt, heb je daar 2 vintage kleding winkeltjes genaamd Vintage Island & Bibeloo (zoiets) en dat zit echt 2 meter van elkaar vandaan.

Succes!

Edit : Er zit ook een Vintage Factory bij het noordeinde.

1 like

In de dierentuin ben ik met baby van 6 weken op m’n buik ook een attractie :thinking:

5 likes

Ja heb ik ook vaak, vooral een dag ofzo voordat ik ongesteld moet worden ben ik vaak super misselijk.

Ahh ik hoop dat het het hele weekend van dit heerlijke kutweer is. Lekker het hele weekend binnen zitten, radiohead luisteren, mad men kijken en playstation spelen.

Ik heb trouwens gister een glas ORS gehad, gadverdamme wat een vies spul is dat zeg.

1 like

Super!! Hier kan ik wat mee :slight_smile:

Hee nog iemand die mad men kijkt? Ik ben nu bij seizoen 5 afl 6 en vind het geweldig! Hoe vind jij ā€˜m? (Sorry voor het enthousiasme maar ken naast m’n vriend niemand die het kijkt)

1 like

Ben wasje aan het draaien maar de machine is zonder grappen al 3 uur aan het spoelen en het stopt niet??? Help het moet zo de droger in haha

Sterker nog, ik ben met een rewatch bezig, heb alle seizoenen al eens gezien. Ik vind het ook een heerljike serie! Heb nu ook net seizoen 5 klaar weer! Ik lees trouwens vaak de recensies op the avclub (al gaan die vaak wel diep hoor!): https://www.avclub.com/c/tv-review/mad-men/season-5

Oh bedankt voor de tip! Ik lees nu altijd de discussion threads op Reddit, maar sommige zijn rewatch threads waardoor ik wel eens spoilers tegenkom. Dus dit is ideaal!

Ik kan de knop op mijn wasmachine dan naar het programma ā€˜Pompen’ draaien, dat duurt maar 2 minuten en dan kan je in elk geval je deur weer open doen. Ik doe dit wel eens als ik een kledingstuk of het wasmiddel vergeten ben (dat doe ik altijd in een bolletje in de trommel).

Ik snap echt niet waarom mensen hun rijinstructeur erbij moeten halen, het is gewoon zo dat blauw voorrang heeft. Ja normaal heeft rechts voorrang, maar dat wordt ook weer opgeheven omdat rechtdoor gaat voor. Omdat je dan in een cirkel blijft redeneren heeft de weggebruiker die rechtdoor gaat altijd voorrang. Dus zoals ik net ook al zei: blauw heeft voorrang op de twee rode weggebruikers. Leuk dat iedereen dan door gaat discussiƫren, maar zo is het gewoon. Zal het kijken of ik een bron kan vinden

3 likes

Mijn vriend vroeg het net na aan zijn oom, die rijinstructeur is, en hij bevestigde wat ik zei. Ben op vakantie dus geen zin om vet lang te zoeken naar een bron.

Dat iedereen maar gewoon lekker voorrang neemt, raak ik m’n baan voorlopig niet want dan werk zat :woman_shrugging:

7 likes

Als ik in deze situatie zat als blauw zou het zo gaan; ik zou stoppen om rechts voor te laten, als het goed is doet die auto dat ook. Dan zou rood linksboven als eerste gaan omdat diegene voorrang krijgt, daarna rood rechts en dan ik.

4 likes

Liefā™„ļø We gaan inderdaad om die reden toch nog even er tussenuit. Hopelijk doet het ons allemaal goed!

Ja volgens mij is het eerst rechts voorrang geven en dan pas rechtdoor op dezelfde weg gaat voor.

Edit: ik denk wat @ezw zegt dus

4 likes

@voortaan de solid perfume van Lush blijft bij mij 3/4 uur zitten trouwens!

1 like

Ik begrijp niet hoe het werkt dat rechtdoor altijd voorrang heeft, want dat geldt toch alleen op een voorrangsweg? Wat is anders het nut van een voorrangsweg en haaientanden?

4 likes