Wat je even kwijt wilt #25

haha dat is lief, altijd :wink:

1 like

I DID IIIIIITTT!!! Na jarenlang niet naar de tandarts te durven, ben ik net naar de angsttandarts geweest. Ik heb gehuild en gehyperventileerd, maar ze waren heel erg lief en ik heb gewoon geen gaatjes.
Meteen een afspraak gemaakt voor over een half jaar. Ik ben zo trots op mezelf. Het lijkt misschien klein, maar dit is echt een overwinning

70 likes

Ja ben ik ook benieuwd naar… @the.rebel.club hoe gaat ie met jullie?

2 likes

Ik heb net zo’n vet lekkere herfst geurkaars gekocht. Pumpkin spice & mulled cider. Ben helemaal in herfstmodus, kaars staat ook lekker al aan :woman_shrugging:

10 likes

Rechtdoor gaat altijd voor. Volgens mij weten veel automobilisten dit niet, want als ik als voetganger rechtdoor op dezelfde weg ga dan stoppen heel vaak automobilisten die afslaan niet.

2 likes

@Khoshekh Daar heb ik 'm ook vandaan!
@Nidorina Ja was het maar zo’n feest, echt heel lekker is die.

1 like

Ik zou ik zo’n geval als autobestuurder altijd de fietser voorrang geven, want mocht het misgaan dan is een auto toch altijd de schuldige

Dus eerst de fietser, dan de auto die van rechts komt en dan die andere auto.

4 likes

Rechtdoor op dezelfde weg, maar als je rechtdoor gaat op een niet-voorrangsweg en je kruist iemand die voor jou van rechts komt en jouw weg op wil, dan toch niet?

@EllaFitzgerald @Eddie Ik had me er beter buiten gelaten haha, kan mezelf niet goed uitdrukken en volgens mij bedoelde ik inderdaad alleen als voetganger, waar hier niet eens sprake van is.

1 like

Ja als ik je goed begrijp is dut precies wat ik bedoel? :slight_smile: oh niet-sarcastische smiley trouwjrs

Ik had deze ongesteldheid ook ineens last van maagpijn/misselijkheid. Gelukkig ook zonder over te moeten geven. Wat mij wel hielp was om steeds wat te eten. Normaal ben ik niet echt vd tussendoortjes, maar nu merkte ik dat mijn misselijkheid/maagpijn wel minder werd daardoor.

1 like

Zo mooi is ie ook!! En helemaal eens met je herfstvibes, ik ga pompoensoep maken vanavond maar :jack_o_lantern:

1 like

Ik heb tijdens mijn menstruatie (dag 1, héél soms dag 2) ook wel eens last van misselijkheid, maar ik dacht altijd dat dat een reactie op ibuprofen. Slik jij dat ook? Verder geen tips tegen de misselijkheid hier, het gaat altijd vanzelf weer over.

Oehh lekker! Hoe eerder herfst, hoe beter. Ik ben ook blij met de regen nu!

1 like

Ik moest me ook inhouden om niet alles van de Halloween stellaaaage mee te nemen :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Ah zo fijn! Super goed dat je gewoon bent gegaan!

1 like

Iemand Den Haag tips? Heb al wat gevonden via de zoekfunctie, maar heeft iemand goeie tip qua

• tweedehands/vintage winkels (kleding, designer en of interieur)
  • cocktailbar, maar dan wel een echte fancy cocktailbar en geen mojitos en de standaarddingen
  • “hipster” dingen
  • betaalbaar restaurant met goeie wijnen en verrassende kaart

Ik ben net voor het eerst in vijf jaar geweest. Je kan het! Ben je erg bang van de tandarts? Vind je je tandarts aardig?
Edit: Supergoed van je dat je gaat!

1 like

Bevestiging e-mail binnen. Lekker 2 nachtjes weg naar Drenthe binnenkort :heart:

29 likes

Dat is uiteindelijk ook zo, natuurlijk. Ik vroeg ooit aan een 101-jarige vrouw (ik was daar aan het poetsen als bijbaantje) wat haar geheim voor oud worden was en toen zei ze: “Zo min mogelijk medicijnen slikken, gewoon even door de pijn heen bijten, het is toch altijd maar een paar minuten heel erg en dan zakt het weer”. Dus je hebt nog een lange toekomst voor je :smile:

3 likes