Wat je even kwijt wilt #25

Ik: stress omdat ik mezelf maandag moet bewijzen met een eigen gekozen scriptie onderwerp gvd nog 3 jaar tot ik afstudeer
Ook ik: oooh super interessante post graduaat opleiding!! download brochure, volg de school op Facebook, stuur iemand die het studeert een berichtje

:roll_eyes::roll_eyes: Hallo fysicus, haal maar eerst je master binnen

10 likes

Het is ook serieus niet alleen het toilet, maar ook de douche en de gootsteen wtf man. Ik wil niet dat mijn moeder hier gelijk mee moet dealen als ze terugkomt.

Ik heb een nieuwe bijbaan bij mijn universiteit met de beste secundaire arbeidsvoorwaarden ooit: op alle universiteitslocaties gratis koffie :nerd_face: ik ben daar echt overdreven blij mee want ik moet vanaf september weer als een kluizenaar mijn scriptie gaan schrijven en koffie is mijn beste vriend :coffee:

16 likes

Hee ik wilde dit net typen. Mijn tshirt heeft nu aan de voorkant 2 tietvlekken en een buikvlek en mijn hele rug is doorweekt. Niet doordat mijn regenjas water doorlaat, maar doordat ik heb lopen zweten als een malle blijkbaar. Heb niet eens heel hard gewandeld :S

1 like

Ik ging een (beste zware) bestelling ophalen en toen vroeg die jongen/man of hij mee moest lopen. Hij bedoelde denk ik naar mijn auto, maar ik was lopend want woon er vlak bij. Toen wilde ik bijna zeggen ‘Je mag wel mee lopen, tenminste als je zin hebt om mee naar mijn huis te gaan’. Maar ik kon me nog net inhouden :’)

11 likes

Gatver, ik vind al m’n hele leven wraps lekkerder dan brood, niet helemaal vergelijkbaar maar toch. Ik zie het zelf wel een beetje zoals volgens mij wij in Nederland een boterham zien. Ik kreeg dus gisteren wat van iemand wat superlief is. Maar echt zo’n stuge wrap heb ik nog nooit gegeten, er zat ei en augurk tussen wtf. Wel bijna helemaal opgegeten hoor. Dus zal niet meer verder klagen en ik zit vol maar bestwel niet lekker. :persevere:

1 like

Sorry dat ik op een post van zo ‘ver’ terug nog reageer maar ik erger me super vaak in mijn wijk aan mensen die dit niet weten. Blauw heeft voorrang omdat die rechtdoor gaat. Zie het zo vaak mis gaan.

Dit heb ik ook altijd! Ga volgende maand met de Eurostar naar londen, dus ben benieuwd hoe zenuwachtig ik dan ben.

1 like

Als het een normale weg is, zou ik rechts voorrang geven

Ik wilde trouwens een kaartje kopen voor Lana del Rey d’r concert, maar ik vind de kaartjes pittig geprijsd.

haha dat is lief, altijd :wink:

1 like

I DID IIIIIITTT!!! Na jarenlang niet naar de tandarts te durven, ben ik net naar de angsttandarts geweest. Ik heb gehuild en gehyperventileerd, maar ze waren heel erg lief en ik heb gewoon geen gaatjes.
Meteen een afspraak gemaakt voor over een half jaar. Ik ben zo trots op mezelf. Het lijkt misschien klein, maar dit is echt een overwinning

70 likes

Ja ben ik ook benieuwd naar… @the.rebel.club hoe gaat ie met jullie?

2 likes

Ik heb net zo’n vet lekkere herfst geurkaars gekocht. Pumpkin spice & mulled cider. Ben helemaal in herfstmodus, kaars staat ook lekker al aan :woman_shrugging:

10 likes

Rechtdoor gaat altijd voor. Volgens mij weten veel automobilisten dit niet, want als ik als voetganger rechtdoor op dezelfde weg ga dan stoppen heel vaak automobilisten die afslaan niet.

2 likes

@Khoshekh Daar heb ik 'm ook vandaan!
@Nidorina Ja was het maar zo’n feest, echt heel lekker is die.

1 like

Ik zou ik zo’n geval als autobestuurder altijd de fietser voorrang geven, want mocht het misgaan dan is een auto toch altijd de schuldige

Dus eerst de fietser, dan de auto die van rechts komt en dan die andere auto.

4 likes

Rechtdoor op dezelfde weg, maar als je rechtdoor gaat op een niet-voorrangsweg en je kruist iemand die voor jou van rechts komt en jouw weg op wil, dan toch niet?

@EllaFitzgerald @Eddie Ik had me er beter buiten gelaten haha, kan mezelf niet goed uitdrukken en volgens mij bedoelde ik inderdaad alleen als voetganger, waar hier niet eens sprake van is.

1 like

Ja als ik je goed begrijp is dut precies wat ik bedoel? :slight_smile: oh niet-sarcastische smiley trouwjrs