Yep! 

Hoorde al weken over ‘Château Meiland’ en ben het dus nu aan het terugkijken. Man man wat hystérisch, maar hilarisch. Kijktip voor dit herfstachtige weekend!
Slutty outfit om een mileycyrus foto na te maken . check…
Ik stond vandaag weer eens op een weegschaal en ik ben schijnbaar niet afgevallen de laatste paar maanden maar ook niks bijgekomen. Dat laatste vind ik dan wel weer netjes met mijn (niet zo gezonde) dieet. Ben begin dit jaar wel 7 kg kwijtgeraakt en die is nog steeds weg dus, chillll.
Als er iets gebeurd zou zijn, zou je dat nu wel gehoord hebben intussen denk ik.
Ik ga nu naar dat Ripleys gekke dingen museum in Amsterdam, is iemand daar wel eens geweest?
En nu is riool NL gekomen om het toilet te maken waarvoor ik de auto van mijn moeder even moest verzetten. Start die fucking auto niet meer echt WTF ik schreeuw het uit hierzo
Ik ben vandaag thuis gekomen na een vakantie en de jetlag kickt nu al zo hard in?! Mijn vriend en ik zitten als 2 zombies proberen elkaar wakker te houden. Ik wilde volhouden tot 10 maar ik denk dat we 8 uur niet eens gaan redden op deze manier
Ik heb iets van een maand aan een shortje gewerkt. Is hij eindelijk af, staat hij me echt totaal niet… Wil hem echt in de fik steken nu 
De schilder is nog steeds niet weg
hij dacht iets na de middag klaar de zijn maar er moest een muur een derde laag verf krijgen… ik wil hierna nog met de hond wandelen (ik wacht tot de man weg is) en dan nog alles stofzuigen, dweilen en al een groot deel van de spullen weg zetten. Ik ben nu al moe en ik wil er gewoon aan beginnen zodat ik er vanaf ben. Wil het echt gedaan hebben want had met mezelf afgesproken dat ik anders morgenavond geen cheat mag
dus straks even doorperen… ik denk dat de schilder nu bijna weg is!
Spangas staat hier aan maar die acteurs zijn allemaal in de 20 ofzo joh? 
Er is vast niets aan de hand. Jij zit hier en bent alleen maar aan hem aan het denken terwijl hij vast gewoon aan het fietsen is en de tijd is vergeten. Komt echt wel goed.
hahaha, wel lief!
Ik heb net een sixpack cafeïnevrije cola zero gekocht. Beste besluit ever.
Mijn god ik zou ook helemaal gek worden!!
Ik heb net hamburgers in de optigrill gemaakt en wat uien en champignons etc gebakken in een pan en hij was zoooo lekker! Ik raad de optigrill echt aan iedereen aan. #nospon
Ik zit in de friture 
Heb ik weer iets verlimburgst? Ik zit niet zelf in de olie, maar te wachten op mijn kroket 
Ja, ik kreeg de kriebels van die man.