De schilder is nog steeds niet weg
hij dacht iets na de middag klaar de zijn maar er moest een muur een derde laag verf krijgen⦠ik wil hierna nog met de hond wandelen (ik wacht tot de man weg is) en dan nog alles stofzuigen, dweilen en al een groot deel van de spullen weg zetten. Ik ben nu al moe en ik wil er gewoon aan beginnen zodat ik er vanaf ben. Wil het echt gedaan hebben want had met mezelf afgesproken dat ik anders morgenavond geen cheat mag
dus straks even doorperen⦠ik denk dat de schilder nu bijna weg is!
Spangas staat hier aan maar die acteurs zijn allemaal in de 20 ofzo joh? 
Er is vast niets aan de hand. Jij zit hier en bent alleen maar aan hem aan het denken terwijl hij vast gewoon aan het fietsen is en de tijd is vergeten. Komt echt wel goed.
hahaha, wel lief!
Ik heb net een sixpack cafeĆÆnevrije cola zero gekocht. Beste besluit ever.
Mijn god ik zou ook helemaal gek worden!!
Ik heb net hamburgers in de optigrill gemaakt en wat uien en champignons etc gebakken in een pan en hij was zoooo lekker! Ik raad de optigrill echt aan iedereen aan. #nospon
Ik zit in de friture 
Heb ik weer iets verlimburgst? Ik zit niet zelf in de olie, maar te wachten op mijn kroket 
Ja, ik kreeg de kriebels van die man.
Konden de uien en champignons er ook niet in?
Een grill met verschillende standen voor biefstuk, hamburgers, paniniās en nog een paar en het gaat automatisch. Laatst biefstuk gemaakt en hij was perfect terwijl ik een biefstuk in de pan nooit medium krijg en al gauw te droog is. Nu dus burgers geprobeerd en hij was echt perfect gegrild.
Geen idee eigenlijk. Hij gaat niet helemaal dicht als er burgers tussen liggen dus dan zou t niet optimaal gegrild worden denk ik
Haha ja ik heb gister en vandaag alles gekeken, zo leuk.
Jaaaaa 

Oh.
Haha mijn nichtje blijft dit weekend bij mij slapen zodat ze naar de zomerparkfeesten kan gaan in de stad. Ze is nu aan het indrinken en ik vind het zo schattig om te zien
Ja goor ik had geen idee dus ik heb gewoon een jas aan en nu heb ik het plakkerig en warm
Kan jij op de fiets van jouw partner fietsen?
- Nee hoe in godsnaam moet ik op dat toestel klimmen
- Ja dat gaat prima
- Ja
- Nee
- Ik weet het niet
0 stemmers
Sorry dit topic wilde ik in persoonlijke vragen doen.