Konden de uien en champignons er ook niet in?
Een grill met verschillende standen voor biefstuk, hamburgers, paniniās en nog een paar en het gaat automatisch. Laatst biefstuk gemaakt en hij was perfect terwijl ik een biefstuk in de pan nooit medium krijg en al gauw te droog is. Nu dus burgers geprobeerd en hij was echt perfect gegrild.
Geen idee eigenlijk. Hij gaat niet helemaal dicht als er burgers tussen liggen dus dan zou t niet optimaal gegrild worden denk ik
Haha ja ik heb gister en vandaag alles gekeken, zo leuk.
Jaaaaa 

Oh.
Haha mijn nichtje blijft dit weekend bij mij slapen zodat ze naar de zomerparkfeesten kan gaan in de stad. Ze is nu aan het indrinken en ik vind het zo schattig om te zien
Ja goor ik had geen idee dus ik heb gewoon een jas aan en nu heb ik het plakkerig en warm
Kan jij op de fiets van jouw partner fietsen?
- Nee hoe in godsnaam moet ik op dat toestel klimmen
- Ja dat gaat prima
- Ja
- Nee
- Ik weet het niet
0 stemmers
Sorry dit topic wilde ik in persoonlijke vragen doen.
Mijn vriend heeft geen hoge stang haha, dus niets aan de hand!
Vooral omdat zijn zadel heel hoog staat, mannenfiets kan ik wel handelen.
Oh en een toelichting , toen had mān date zijn zadel lager gezet met de intentie dat wij er beide op konden fietsen. Nou niets was minder waar, en ik was bang dat ik met mān kut in die stang belande, en ik was al aan het fietsen en hij rende er echt als een gek erachteraan. Ik zei dat het toch wat te hoog was omg. We leven nog en niemand die het boeit maar iewwww hij heeft me al fietsende eraf getrokken.
OMG dat stel dat elkaar de hele tijd aflebbert in āzelfbouwers Rotterdamā
ik kan het niet aan
het is te veel
Heb al sinds februari mijn rijbewijs en tot nu toe maar 3x gereden, ik merk toch dat ik wat bang ben om te gaan rijden en als ik de kans krijg om te gaan rijden dat ik weer een excuus klaar heb om niet te hoeven rijden 

Ja die. Dat Nederlands vond ik maar raar eigenlijk.
Ik ben verliefd geworden op een hond die een nieuwe baas zoekt. Ik krijg haar niet meer uit mijn hoofd.
helaas heb ik al te veel huisdieren en ziet mijn vriend het absoluut niet zitten 
Wtf ik werd net echt superflauw en kreeg het even heeel heet. Heb ik nog nooit gehad, nu is het weer okĆ© maar irritant zegā¦
Ik denk dat ik de code van de verkeerssituatie heb gekraakt. De linkerauto zal zodanig op de weg klaar gaan staan om af te slaan (terwijl hij de fietser voor moet laten) dat de rechterauto niet af kan slaan, want de linker staat in de weg. De rechterauto kan dus niet rijden. De linkerauto moet nog steeds de fietser voorrang geven. De fietser is dus de enige die gewoon doorkan en die gaat eerst, dan de linkerauto, en dan pas kan de rechter.
Dit was niet het geval