Ik heb zelf (nog) geen noise cancelling koptelefoon maar ik had dit artikel opgeslagen omdat in dit artikel verschillende modellen met elkaar vergeleken worden: https://www.volkskrant.nl/de-gids/welke-noise-cancelling-koptelefoons-zijn-hun-geld-waard~b86d4c07/
Ik heb er ook eentje, maar daarvoor luisterde ik vaak met een dichte koptelefoon (eentje die over je oren gaat) naar whitenoise. Dat hielp ook.
Pfff wat zal ik doen vandaag? Opzoek naar de beste ijskoffie in mijn stad?
Kun je je ouders niet inruilen bij dat asiel.
@Madelief wij vonden Palermo twee jaar geleden ook niet zoveel⦠Zijn toen nog in een soort (beetje luguber wel) museumpje geweest met allemaal geconserveerde mummies. Waren weer terug aangekleed en hingen in rijen dik, sommigen al wel 200 of 300 jaar geloof ik
Mijn opa ligt ineens op sterven en ik moet vanavond afscheid nemen. Het ging zo snel dat ik nauwelijks kan omschakelen
Heel veel succes vanavond.
Ik ga helemaal dood . Er stapt een vrouw te laat uit gaat ze faaacking hard gillen van hallo ik wil eruit ( zit in een arriva de machinist zit voorin en zij stapte achter in uit) rent ze keihard naar voren scheld ze iedereen uit van āJa dankjulliewrl hoor doordat jullie instapte kon ik er niet uitā heeft ze het nog voor elkaar gekregen dat ze trein nog net kan stoppen ook hahaha. Loopt ze daarna al zwaaiend van fuck jullie langs de trein.
Ohja ze had ook nog een kind bij hahaha.
heel naar he <3
Knuffel, hopelijk is je nacht vannacht beter
Een lekker geurtje? Of een goeie zonnebrand (voor gezicht)?
Lief!!
Nagel spulletjes , zomer producten , producten die je norma te deur vind , even laten adviseren in de winkel voor huid producren
@anon44204370 als je āt nog niet hebt, een tweezer pincet! Echt Mn favo!
Anders iets van een nieuwe kwast of een andere tool wat je anders niet snel zou kopen?
Wat naar! Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
haha ik vond spaans nooit zo aangenaam om naar te luisteren, irritant zelfs
maar door la casa de papel staat het nu op mijn bucketlist om het te leren spreken
Note to self:
Ga NIET op zaterdag naar het stadscentrum. Het is er druk en heet en je hebt GEEN zin om iedere drie minuten met je rode zweethoofd vrolijk te lachen en zwaaien als je weer door een van je leerlingen aangesproken wordt.
Ik had het kunnen weten, maar ik moest echt nog even een paar dingen kopen voor ik op vakantie ga. En verder vind ik mijn leerlingen heel leuk hoor, maar ik zou toch liever willen dat ik gewoon anoniem rond kon lopen / fietsen.
Ik heb dat altijd als ik me niet opmaak en ff snel wat aantrek, dan kom ik ook veel bekenden tegen. Schaam me dan altijd dood haha
Sterkte