Wat je even kwijt wilt #25

vriendin en ik kunnen niet besluiten. het zijn geen steden waar we nooit zijn geweest ofzo maar zijn besluiteloos lol
Even een dagje

• rotterdam
  • groningen
  • den haag

0 stemmers

?

:smile:

Je kan het! Succes! En laat het weten als je weer met beide benen op Nederlandse grond staat! :heart:

2 likes

Komt vast goed! Rustig ademen, voor je het weet ben je er!

1 like

Mahahahah hier ook lekkere verdeeldheid :rofl:

2 likes

@Hatsmetflats sterkte!

1 like

Ik heb door het warme weer helemaal geen honger. Mijn vriend wilt zo bami maken maar ik heb eigenlijk helemaal geen trek. :roll_eyes:

ja jeetje mina lastig zo haha, ik wacht het nog een uur af

Komt goed! Geef het ook bij de bemanning aan. Dan letten ze goed op je.

Ik heb geleerd: maakt niet uit wat jij doet, spieren aanspannen of niet, vliegtuig blijft vliegen.

1 like

Sterkte :heart::heart:

1 like

Ik heb vanavond een verjaardagsfeestje en heb tot nu toe weinig zin.
Ga er samen met een vriendin heen en we willen al om 8 uur gaan zodat we op tijd weer weg kunnen :see_no_evil:

Vriendin en ik hebben zon chill mega appartement geboekt 2 kamers 2 badkamers douche en mega bad. Loef het zo hard.

5 likes

Ja hoor je kan kooltjes hergebruiken. Het zou wel kunnen zijn dat ze wat vochtig zijn als ze bijvoorbeeld heel de tijd in de schuur gestaan hebben. Als je er nieuwe bij gaat doen, zou ik ze wel even door elkaar gooien.

Same!! ZO geen zin in het feestje waar ik heen ga, maar de rest waarmee ik ga zo te merken wel… Er komen ook allemaal mensen van de middelbare school die ik wel ken, maar niks mee heb. Heb mezelf ook maar voorgenomen dat als ik écht geen zin meer heb, maar gewoon naar huis ga en niet mezelf ga kwellen haha. Sterkte!:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Hahah smakelijk eten alvast!

1 like

Ik ben op een camping met mijn vriend, zijn ouders en zijn kinderen. Het is op zich wel ok maar ik ben hier vooral voor de kinderen maar de kinderen zijn heel de dag op pad met vriendjes. Wat logisch is. En er is ook niet echt veel te doen behalve een buitenbad maar dat is een beetje koud. Dus ik spee continu spelletjes met mijn vriend

Maar ik ben moe, heb het koud en wil eigenlijk naar huis. Zit nu op de wc te forummen

Ik baal echt zo erg. Ik werk in een hotel en alle airco’s van de kamers zijn uitgevallen. Voor de 3e keer vandaag al, gister ook al problemen gehad. En 3x raden wie er alleen op dienst staat? En alle mensen boos en klagen, wat ik uiteraard snap maar hallo ik heb geen diploma voor technische dienst. Pff, hoop dat het snel 23:00 is.

2 likes

Maar dat is ook wel écht kut. Vorig jaar hebben mijn vriend en ik vaak een hotel geboekt voor de airco. Zou dan echt flippen als die het niet zou doen. Kun je geen monteur bellen?

Ja precies, gewoon doen! Jij ook <3

1 like

Ik wilde friet halen, maar heb gisteren al raar gegeten (oh en deze week eerder al 4 roomijsjes in 2 dagen gegeten, en ook een keer 4 op een dag. en een zak chips, en een chocoreep) en ga morgen ook niet al te gezond eten, dus heb toch maar wat te eten gemaakt. Vinden mijn darmen ook beter denk ik. Die zijn nogal van slag van het vette eten van vannacht en de alcohol consumpties.

1 like

Wow ik dacht hier vanmiddag nog over na. Is het misschien mogelijk om ventilatoren of een monteur te regelen? Heel veel sterkte met je shift.