Wat je even kwijt wilt #25

Ik ben op vakantie en voel me zo gelukkig.

Heb zo een zwaar jaar gehad met twee opnames (voor mezelf) en iemand in mijn gezin waar het niet goed mee gaat.
De zon schijnt, ik ben ver weg en eet heerlijk en fladder echt over de straten.

Ben lekker offline, weinig op mijn tel aan het appen of op social media. Echt even weg. Fijn :slightly_smiling_face:

73 likes

Hahah oh shit. Iemand postte hier dat ze it’s all coming back to me now van Celine Dion 10x had geluisterd, dus ik dacht, dat moet ik ook even luisteren. Stiekem op repeat gehad :blush:, en daarna afgezet en serie gaan kijken. Althans, dat dacht ik
 Bleek mijn spotify gewoon nog steeds aan te staan (op een ander kanaal van de versterker) . Heeft dat nummer gewoon zes uur op repeat gestaan hahah. Ohhh shit ik vrees nu al voor mijn meest beluisterde nummers van 2019

17 likes

Het Tosca, ik vind de hypoallergeen cremes van Et.os eigen merk superchill.

Ik heb net aangeschoten eten besteld via thuisbezorgd. Maar het duurt nog een half uur voordat het er is en wil inmiddels eigenlijk al slapen (met honger dan). Struggles.

1 like

VAKANTIEEEEEEEEEE
Ipad en telefoon uit!
Twee weken geen ene moer doen.
Afgezien van zondag naar Berlijn met mijn vriend voor een paar dagen.
Entspannung! Endlich

24 likes

Hahah was een goed idee he :stuck_out_tongue:
Edit: nu heb ik hem dus al weer voor de 3e keer aanstaan :’) Zo heerlijk dramatisch lied.
Lieve Céline is trouwens een leuke Nederlandse film, naar het boek van Hanna Bervoets.

1 like

Laf it, echt een van mijn favo nummers

Rolleyes zijn helemaal terecht.
Had het niet naar bedoeld maar zie dat het wel erg bitchy overkomt, sorry.

5 likes

Fijn! Lekker genieten!

1 like

Ik heb deze week twee biechten die ik in het biechttopic heb geplaatst opgebiecht in real life en mijn conclusie is dat het altijd veel erger is in je hoofd dan het is. En dat ik me besef dat ik eindelijk met iemand ben waarbij ik dat durf zonder bang te zijn.

8 likes

Oke ik ben toen meteen in slaap gedonderd en nu pas wakker geworden dus best een goede score al zeg ik het zelf

6 likes

Bedankt, ik ga er naar op zoek :smile:

1 like

:heart: Wat fijn en goed en verdiend! Geniet ervan

1 like

Ik kreeg een vriendschapsverzoek van een meisje/vrouw en ik dacht eh, geen flauwww idee wie dit is dus dan accepteer ik nooit. Toen ontving ik een Fb chat bericht dat mijn portemonnee was gevonden in Duitsland. Die was ik al een aantal weken kwijt. Ik wilde al nieuwe pasfoto’s maken voor een nieuw paspoort aangezien ik nu met m’n verlopen paspoort loop. Maar dat hoeft dus niet meer. :smile:

Volgens mij ligt mijn portemonnee in Bremen, Wtf, ik kwam van Keulen af. Dan heeft ie een aardige trektocht gemaakt😂

42 likes

Oh ja, ik had een aantal vriendinnen die gerust tot 12 uur bleven slapen. En dan was ik al uren en uren wakker. :persevere:

1 like

Oma is ook uitgeweest hoor. Ben kapot.

9 likes

Niet eerst even stukje achterkant uitproberen? Voor je eigen geruststelling :slight_smile:

1 like

Ik moet de portemonnee ophalen aan een loket op een treinstation. Ik mag van haar niet zeggen dat ze mij via FB heeft gecontacteerd. Maar misschien gaan ze wel zoiets vragen en wat moet ik dan zeggen?

De kat hier wordt helemaal gek. Het lijkt net alsof ze ergens bang voor is, maar er is niks. Hetgeen waar ze 'bang’voor is, is ook steeds op een andere plaats

1 like

Mijn moeder is ziek en altijd dan besef ik me pas hoe weinig mijn vader kan. Hij kan net een ei bakken. En nu moest ik denken aan echt een tijd terug (ik was 9 denk ik) en toen lag mijn moeder in het ziekenhuis. Toen ging mijn vader boodschappen doen en nam hij broodjes mee en die gaf hij dan aan ons. Later kwamen we erachter dat die broodjes nog afgebakken moesten worden.

26 likes