ah m’n vriendin heeft een hond geadopteerd
zo leuk!!
een andere vriendin krijgt bijna een baby maar dat interesseert me echt nul
ah m’n vriendin heeft een hond geadopteerd
zo leuk!!
een andere vriendin krijgt bijna een baby maar dat interesseert me echt nul
Jeetje. Alweer mis op Schiphol met tanken. Niet normaal.
Ik heb zo’n hekel aan mensen die nooit actief meedoen in groepsapps. Als in: op anderen reageren. Ze gooien alleen hun eigen dingen erin, maar reageren nooit op anderen. Die mensen negeer ik nu dus ook gewoon. Heb het overigens niet over een paar keer (Dat snap ik), maar echt over structureel en dagelijks. Koop dan lekker een dagboek ofzo.
Ik werk echt in de verkeerde sector, kan er zo hard van balen als ik moet werken in een weekend
en ik heb vaak maar 1 of 2 weekenden vrij in de maand dus echt heerlijk
Voelde me heel somber en rot dus ben de badkamer gaan poetsen en daarna lang gaan douchen en m’n haar goed gewassen. Voel me nu gelijk een stukje beter. Én voor het eerst in dagen gedoucht (i know, lekker vies. Doe ik nooit als ik me slecht voel🤢) én een schone badkamer. Nu twijfel ik om nog in m’n journal te gaan werken of om te gaan lezen in bed…
Heeft iemand toevallig een goede last-minute in zijn broekzak zitten? 
Mijn bitchy actie… you’re not alone 
ik heb een (2e date, na een blinddate) jongen in de bios laten zitten terwijl we als date samen naar de film gingen, hij bleef zitten om de film te kijken, ik heb een smoes gebruikt en ben weggegaan…
Tag me dan gewoon 
Maar goed om te weten dit, ga er rekening mee houden op die kruispunten in mijn wijk waar dit heel vaak gebeurt!
Ik ben op vakantie en voel me zo gelukkig.
Heb zo een zwaar jaar gehad met twee opnames (voor mezelf) en iemand in mijn gezin waar het niet goed mee gaat.
De zon schijnt, ik ben ver weg en eet heerlijk en fladder echt over de straten.
Ben lekker offline, weinig op mijn tel aan het appen of op social media. Echt even weg. Fijn 
Hahah oh shit. Iemand postte hier dat ze it’s all coming back to me now van Celine Dion 10x had geluisterd, dus ik dacht, dat moet ik ook even luisteren. Stiekem op repeat gehad
, en daarna afgezet en serie gaan kijken. Althans, dat dacht ik… Bleek mijn spotify gewoon nog steeds aan te staan (op een ander kanaal van de versterker) . Heeft dat nummer gewoon zes uur op repeat gestaan hahah. Ohhh shit ik vrees nu al voor mijn meest beluisterde nummers van 2019
Het Tosca, ik vind de hypoallergeen cremes van Et.os eigen merk superchill.
Ik heb net aangeschoten eten besteld via thuisbezorgd. Maar het duurt nog een half uur voordat het er is en wil inmiddels eigenlijk al slapen (met honger dan). Struggles.
VAKANTIEEEEEEEEEE
Ipad en telefoon uit!
Twee weken geen ene moer doen.
Afgezien van zondag naar Berlijn met mijn vriend voor een paar dagen.
Entspannung! Endlich
Hahah was een goed idee he 
Edit: nu heb ik hem dus al weer voor de 3e keer aanstaan :’) Zo heerlijk dramatisch lied.
Lieve Céline is trouwens een leuke Nederlandse film, naar het boek van Hanna Bervoets.
Laf it, echt een van mijn favo nummers
Rolleyes zijn helemaal terecht.
Had het niet naar bedoeld maar zie dat het wel erg bitchy overkomt, sorry.
Fijn! Lekker genieten!
Ik heb deze week twee biechten die ik in het biechttopic heb geplaatst opgebiecht in real life en mijn conclusie is dat het altijd veel erger is in je hoofd dan het is. En dat ik me besef dat ik eindelijk met iemand ben waarbij ik dat durf zonder bang te zijn.
Oke ik ben toen meteen in slaap gedonderd en nu pas wakker geworden dus best een goede score al zeg ik het zelf
Bedankt, ik ga er naar op zoek