Met betrekking tot autodilemma: mijn zusje voorgelegd en die irriteerde zich zo erg dat ze de situatie heeft opgezocht:
https://www.rijschoolvandaag.nl/nieuwsarchief/wat-is-de-juiste-volgorde-van-voorrang/
Juiste antwoord is dus gegeven, maar was niet wat degene die het meest overtuigd was van haar eigen gelijk zei.

en ik heb vaak maar 1 of 2 weekenden vrij in de maand dus echt heerlijk
Is al 3 jaar geleden ofzo, maar was op een studiefeestje en was iets van half jaartje uit met mân ex en ik was toe aan nieuw vlees. Hij was jonger dan ik en ik was dronken en wond hem zo om mân vinger en vroeg of hij mee naar huis ging. Maar hij organiseerde dat feest en moest blijven tot eind dus ik gaf hem mân adres waarna ik dronken thuis in slaap ben gevallen. Bleek hij voor de deur gestaan te hebben en gebeld etc. Later afgesproken voor een nieuwe date en ik sprong er al na een uur bovenop ofzo. Seks viel (voor mij) erg tegen en chemie was gelijk weg. Hij bleek allergisch voor mân kat en kreeg dikke ogen. Ik zei als echte bitch: Hmm misschien ga je beter thuis slapen, want ik slaap slecht met anderen. Hij wilde pertinent blijven, wilde niet meer zo laat op pad (ergens begrijpelijk). De volgende dag de deur uitgewerkt en toen hij appte heb ik hem geghost. Echt zo ontzettend gemeen. Alleen app contact toen ik hem moest vertellen dat ik een SOA had
. Heb hem later ook nog wel eens een excuses-berichtje gestuurd maar daar heeft hij nooit op gereageerd (begrijpelijk).