Wat je even kwijt wilt #25

Met betrekking tot autodilemma: mijn zusje voorgelegd en die irriteerde zich zo erg dat ze de situatie heeft opgezocht:

https://www.rijschoolvandaag.nl/nieuwsarchief/wat-is-de-juiste-volgorde-van-voorrang/

Juiste antwoord is dus gegeven, maar was niet wat degene die het meest overtuigd was van haar eigen gelijk zei.

18 likes

haha! Case Closed

:sunglasses:

1 like

hmm dat is zo lekker :drooling_face:

1 like

Verdorie.

1 like

Hahah ik heb dit ook ooit gehad, hoop niet dat ze me op de camera’s hebben zien zoeken op elke verdieping
 Daarnaast heb ik ook nog een auto waarvan er ongeveer 100 in elke parkeergarage staan
 Moet er vast stom uit hebben gezien hahah :joy:

1 like

Gewoon doorrijden dus

1 like

Ik moet de tv harder zetten want het regent zo erg :star_struck:

1 like

Okay
 ik pas op de katten van Mn beste vriendin en iedere keer als ik dat doe gebeurd er iets

Eerste keer; katten aan de dia
Tweede keer ; katten met maag problemen
Derde keer ; vreemde kat in huis + 2 dode vogels

En nu kwam ik net hier en stond de enorm enge 100jarige buurvrouw in een T-shirt en onderbroek in de deur opening mij raar aan te kijken

horror
 pure horror

4 likes

Oke, hoi, ik wilde even zeggen dat ik nieuw ben hier. Nu heb ik een tijdje meegelezen, maar eigenlijk wilde ik me steeds liever in discussies mengen, vragen beantwoorden, vragen stellen of gewoon iets kwijt willen. Dus bij dezen, ik ben Tosca!

En om maar gelijk met de deur in huis te vallen: heeft iemand een goede tip voor dagcreme tegen een vette huid en een glimmend gezicht? Ik ben er klaar mee om al glimmend door het leven te gaan deze dagen.

15 likes

Mn arme kat wil niet naar binnen komen. Hoop maar dat ie ergens droog zit

ah m’n vriendin heeft een hond geadopteerd :star_struck: zo leuk!!

een andere vriendin krijgt bijna een baby maar dat interesseert me echt nul

17 likes

Jeetje. Alweer mis op Schiphol met tanken. Niet normaal.

Ik heb zo’n hekel aan mensen die nooit actief meedoen in groepsapps. Als in: op anderen reageren. Ze gooien alleen hun eigen dingen erin, maar reageren nooit op anderen. Die mensen negeer ik nu dus ook gewoon. Heb het overigens niet over een paar keer (Dat snap ik), maar echt over structureel en dagelijks. Koop dan lekker een dagboek ofzo.

7 likes

Ik werk echt in de verkeerde sector, kan er zo hard van balen als ik moet werken in een weekend :weary: en ik heb vaak maar 1 of 2 weekenden vrij in de maand dus echt heerlijk

Voelde me heel somber en rot dus ben de badkamer gaan poetsen en daarna lang gaan douchen en m’n haar goed gewassen. Voel me nu gelijk een stukje beter. Én voor het eerst in dagen gedoucht (i know, lekker vies. Doe ik nooit als ik me slecht voelđŸ€ą) Ă©n een schone badkamer. Nu twijfel ik om nog in m’n journal te gaan werken of om te gaan lezen in bed

13 likes

Heeft iemand toevallig een goede last-minute in zijn broekzak zitten? :woman_shrugging:

Super goed van je! Ik zou inderdaad even journalen en dan lekker slapen!

Ik heb al de hele avond nare flashbacks van een keer dat ik een jongen echt super lullig en slecht behandeld heb :frown: Is al 3 jaar geleden ofzo, maar was op een studiefeestje en was iets van half jaartje uit met m’n ex en ik was toe aan nieuw vlees. Hij was jonger dan ik en ik was dronken en wond hem zo om m’n vinger en vroeg of hij mee naar huis ging. Maar hij organiseerde dat feest en moest blijven tot eind dus ik gaf hem m’n adres waarna ik dronken thuis in slaap ben gevallen. Bleek hij voor de deur gestaan te hebben en gebeld etc. Later afgesproken voor een nieuwe date en ik sprong er al na een uur bovenop ofzo. Seks viel (voor mij) erg tegen en chemie was gelijk weg. Hij bleek allergisch voor m’n kat en kreeg dikke ogen. Ik zei als echte bitch: Hmm misschien ga je beter thuis slapen, want ik slaap slecht met anderen. Hij wilde pertinent blijven, wilde niet meer zo laat op pad (ergens begrijpelijk). De volgende dag de deur uitgewerkt en toen hij appte heb ik hem geghost. Echt zo ontzettend gemeen. Alleen app contact toen ik hem moest vertellen dat ik een SOA had :speak_no_evil:. Heb hem later ook nog wel eens een excuses-berichtje gestuurd maar daar heeft hij nooit op gereageerd (begrijpelijk).
Voel me er nog steeds vet vaak slecht over, please tell me dat ik niet de enige bitch ben

2 likes

Mijn bitchy actie
 you’re not alone :sweat_smile:

ik heb een (2e date, na een blinddate) jongen in de bios laten zitten terwijl we als date samen naar de film gingen, hij bleef zitten om de film te kijken, ik heb een smoes gebruikt en ben weggegaan

4 likes

Dank voor je mede-biecht

1 like

Tag me dan gewoon :roll_eyes:
Maar goed om te weten dit, ga er rekening mee houden op die kruispunten in mijn wijk waar dit heel vaak gebeurt!