Wat je even kwijt wilt #25

Neem kokoswater en kalium!!!

1 like

Hoe werkt dat eigenlijk als je de pil slikt? Kan je dan elk moment bepalen of je ongesteld wordt? Zo van, vandaag komt het niet heel slecht uit, dus ik slik hem niet? En word je ook ongesteld op de dag dat je dan stopt met de pil slikken?
Ik ben soms wel 9 dagen ongesteld, maar een stopweek is toch maar 7 dagen. Zou ik dan twee dagen langer doorbloeden of niet?
Zoveel vragen

@Hatsmetflats

Ik neem donderdagavond mijn laatste pil en word dan ergens tussen zondagavond en maandagmiddag ā€˜ongesteld’. Voor ik aan de pil ging was ik altijd 7-8 dagen aan het bloeden, nu nog maar 5, ben op vrijdag altijd weer klaar. Ik slik altijd twee strips en las dan een stopweek in, tenzij het slecht uitkomt ivm vakantie oid, dan stop ik gewoon na 1 strip zodat ik tijdens mijn vakantie niet ongesteld ben. Meer dan 2 strips gaat bij mij ook altijd mis met doorbraakbloedingen.

1 like

Verleng of verkort je je stopweek dan? Want anders kan dat toch niet? Tenminste mijn laatste pil is altijd op dinsdag en de eerste op woensdag en dat is echt al 8 jaar zo

Gerelateerd hieraan vind ik het altijd heel stom als ik de pil ga halen en de apothekersassistent dan zegt zo, heb je weer voor een half jaar, en ik dan denk nee, ik heb zes strips voor 21 dagen, dat is wat anders. En zelfs al zou je niet doorslikken zonder stopweek elke maand, dan nog is het geen half jaar.

4 likes

Als ik dit zou doen, zou het bij mij zo mis gaan hahah. Dan zou ik de ene keer ineens een stopweek van 8 dagen hebben en de andere keer van 5 ofzo. :joy:

Maar dan ga je daarna dus ook verder met dat halve stripje?

Mijn rookmelder gaat ineens af. Ik schrik me weer de tering. Maar ik ruik/zie helemaal niks. Kan het zijn door de wind? Ik woon in een nogal slecht geĆÆsoleerd huis.

Is bij mijn ouders eens gebeurd omdat de batterij bijna leeg was en vervangen moest worden. Misschien daarom?

Nee dat is een ander piepje. Hij ging nu echt af om hij ā€˜iets’ detecteerde.

Ooh dan geen idee :thinking:

Instant gratification generation

2 likes

Ik ben net bij de huidtherapeut geweest voor een gerstekorrel in de hoek van m’n oog. Wat een hel. Drie jaar geleden ook laten doen de dag na het zetten van m’n spiraal. Nou doe mij liever nog een spiraal dan. Deze keer heeft ze het wel eerst handmatig geprobeerd maar lukt niet om alles weg te krijgen dus moest het alsnog aangestipt worden met zo’n coagulatie ding. Heb echt zitten janken in die stoel haha. Wat een nare pijn is dat. En nu afwachten of ie helemaal weg is, anders moet ik nog een keer :sob:

Dalijk met Mn nichtje en haar vriendinnetje naar de bioscoop. Dit logeerpartijtje is voor haar ook een beetje een vakantie dus blij dat ik wat leuks met de kan doen

3 likes

Iemand naar ā€œThis is Hollandā€ geweest? Was het leuk? :slight_smile:

Ja vrienden van mij en ze vonden het heel erg leuk! Ik wil zelf misschien ook gaan

Ik heb geen kater ofzo maar ik voel me alsof ik 87 ben en de nijmeegse vierdaagse in een dag heb gelopen.

3 likes

Ah chill dankje! Ja je hebt nu 2e kaartje gratis bij AH dus leek me leuk

Ging net m’n auto ophalen. Reed half de berm in en heb ā€˜m 2x laten afslaanšŸ˜‚ maar ik ben thuis hoor hahahaha

18 likes

Oeh ik vond hem best intens, al vanaf de eerste aflevering al. Ben benieuwd hoe jij hem vindt!

1 like