Ik ben net bij de huidtherapeut geweest voor een gerstekorrel in de hoek van m’n oog. Wat een hel. Drie jaar geleden ook laten doen de dag na het zetten van m’n spiraal. Nou doe mij liever nog een spiraal dan. Deze keer heeft ze het wel eerst handmatig geprobeerd maar lukt niet om alles weg te krijgen dus moest het alsnog aangestipt worden met zo’n coagulatie ding. Heb echt zitten janken in die stoel haha. Wat een nare pijn is dat. En nu afwachten of ie helemaal weg is, anders moet ik nog een keer 
Dalijk met Mn nichtje en haar vriendinnetje naar de bioscoop. Dit logeerpartijtje is voor haar ook een beetje een vakantie dus blij dat ik wat leuks met de kan doen
Iemand naar “This is Holland” geweest? Was het leuk? 
Ja vrienden van mij en ze vonden het heel erg leuk! Ik wil zelf misschien ook gaan
Ik heb geen kater ofzo maar ik voel me alsof ik 87 ben en de nijmeegse vierdaagse in een dag heb gelopen.
Ah chill dankje! Ja je hebt nu 2e kaartje gratis bij AH dus leek me leuk
Ging net m’n auto ophalen. Reed half de berm in en heb ‘m 2x laten afslaan😂 maar ik ben thuis hoor hahahaha
Oeh ik vond hem best intens, al vanaf de eerste aflevering al. Ben benieuwd hoe jij hem vindt!
Wat voor smoes had je gebruikt? Was het echt iets in de trant van “even naar de wc” of eerder “moet nu weg, m’n zus gaat bevallen” 
Ik zie de moeder(?) van mijn nieuwe bovenbuurman zijn ramen wassen en ik realiseer mij ineens dat ik dat nog steeds niet heb gedaan sinds ik hier woon maar dat het wel nodig moet gebeuren. Kut 
Ik had verteld over mn autisme (vooraf) en zei dat ik me niet goed voelde…
(Overigens háát ik misbruik maken van diagnose, maar op dat moment dacht ik heb er zo vaak écht last van dat ik er ook wel een keer voordeel van mag hebben
)
Ik dacht fat het echt een serie was met vervolg afleveringen maar het zijn steeds korte afleveringen apart? Ik was blijkbaar ook bij het laatste seizoen begonnen dus ik was nogal in de war.
Haha je kunt de serie los volgen inderdaad, want het zijn allemaal losse afleveringen. Dus beginnen in het laatste seizoen is helemaal niet erg.
Aha! Tja, een smoes is een smoes. Ik hou ook niet van misbruik maken van diagnoses, maar als je al eenmaal besluit een met een bullshitverhaal iemand te laten zitten op een date, dan maakt het weinig uit of je autisme gebruikt of een diarreeaanval verzint of zoiets. Het is in elk geval beter dan “even naar de wc” en dan niet meer terugkomen. Al kan ik me dat ook wel voorstellen als de date echt heel dramatisch verloopt…
Nee hele vage avond rare mannen hahaha.
Ik weet niet waarom maar ik wil alleen maar slapen of op de bank liggen en doen alsof ik niet besta. Super moe futloos en nergens zin in…
Nee ik ben al weer onder weg naar huis maar ik ga nog naar spanje hahaha.
Hiha ik zweer dat er net dakpannen zijn weggewaaid.
Ik weet het niet zeker maar kan misschien wel. Hier ging de rookmelder op zolder vorig jaar een keer af toen het heel warm was (op zolder helemaal). Maar vanochtend was er ook een auto in de straat waarbij ik het alarm hoorde af gaan bij elke harde windvlaag 
Oh no wat rot! Gaat 't wel iets beter al met je vriend, wat dan betekent dat het niet zo lang duurt? Sterkte en beterschap
. Je mist niet veel hoor buiten, met die wind haha