Wat je even kwijt wilt #25

Klacht indienen!!

1 like

Ik schrik ervan hoeveel ik heb uitgegeven in 1.5 dag…

Hahaha oh die film. Zo mooi.

Ik had echt weer een onvergetelijke dag:
Eerst doe ik een kluisje op slot met het sleuteltje nog in het kluisje… Ik had nĆ©t het slotje dicht gedaan en toen dacht ik nooo. Er moest een betonschaar aan te pas komen :’)

Later in de middag liet ik een autodeur waaien tegen een andere auto aan. Schade. Maar ik stond erbij van ehhh. En ik zei ā€œwil je iets van me ofzoā€¦ā€ (ik bedoelde geld of m’n nummer maar wilde het niet zo expliciet zeggen om eerlijk te zijn, heb geen aansprakelijkheidsverzekering en ook niet zoveel geld dat dit er makkelijk bij kan…). Maar die man zei ā€œAch het is al een oudje, laat maarā€. Toen dacht ik mooiii en ben ik snel ingestapt en gezegd tegen mijn date dat hij snel moest wegrijden voor ze zich zouden bedenken :’). Ik vond mijn date al zo stil en niet geĆÆnteresseerd in de situatie, wat blijkt nou; had hij zijn deur ook tegen een andere auto laten waaien die schade had aan kentekenplaat. Omg :’)

Oh en ik heb nooit echt oog voor ons verschil in huidskleur, mijn date denk ik wel meer omdat hij daar (negatieve) ervaringen mee heeft qua vriendinnen/dates en mensen die er iets (racistisch) van vinden. Maar hij zei dat een oudere man helemaal naar onze hand in hand zat te staren en zich nog helemaal omdraaide om ons na te kijken. Raarrrr. En ik ben benieuwd of ik er nu meer op ga letten en dan ook meer mensen zie kijken ofzo? Heb dit met mijn ex nooit gehad, misschien is een stad ook nog anders dan ā€œhet plattelandā€. Zat ook te denken aan het dorp waar ik ben opgegroeid, daar zijn denk ik 20 mensen met een donkere huidskleur, hij zal wel opvallen :’)

Zit hier een dierenarts op het forum? Krieltje heeft een plekje op haar kop, waarschijnlijk van vechten. Hoe kan ik dat het beste schoonmaken? Mag dat überhaupt? Het is geen poesje dat iets laat merken als ze ziek is ofzo, dus heb ook geen idee of ik hiermee naar de dierenarts moet gaan?

Heb evt foto’s in de spoiler

Samenvatting

Hoe moeten wij nou weten of die kaassoufles nog te vreten zijn. Bak ze ff voor me dan proef ik wel

8 likes

Ja dat is 1,5 maand en diep gevroren, primaaa

1 like

Afgelopen week was het een jaar geleden dat iemand uit mijn gezin overleed. Zojuist kwamen mijn vriendinnen met een mega grote knuffel beer aanzetten. Vind het zo lief :heart::heart::heart:
Ben zo blij dat ik eindelijk goede vriendinnen heb.

51 likes

Het ziet er al aardig droog uit dus dat is goed. Voor de zekerheid nog even wassen met betadine kan geen kwaad, maar ik weet niet of ze dat toe laat. Even goed in de gaten houden of het niet gaat ontsteken de komende dagen want vechtwonden zijn vaak heel smerig.

3 likes

Ik heb vandaag drie handmaid’s tale afleveringen gekeken, toen Utopia van gister teruggekeken en nu ga ik door met the great British bake off.

1 like

Klinkt als n lekker weekend

2 likes

Wat lief! Sterkte :heart:

1 like

Mijn iPhone7+ is weg voor reparatie dus heb nu mijn oude 5s. Alsof ik een speelgoed telefoon heb :joy::sob: ZO KLEIN

is toch HEERLIJK ik mis soms hoe klein m’n iphone 4 was haha. Lekker makkelijk vast te houden en in je zak te stoppen

1 like

Altijd als ik ergens alleen op een bankje zit hoop ik dat er een lange knappe vreemdeling naast me komt zitten die vraagt waar ik over nadenk

Het gebeurt nooit

Echt jammer

22 likes

Hahaha ik kwam hier ook pas eeb paar maanden geleden achter :heart_eyes:

Heb dat jasje al 10 jaar :see_no_evil:

1 like

Ah neeee love zo groot! Ik doe nu 3x zo lang over berichten typen omdat ik met
mijn worstenvingers steeds verkeerd typ.

Ik heb net hetzelfde paar schoenen dat ik bij Zalando had besteld ergens anders besteld voor de helft goedkoper :sunglasses: Scheelt weer 50eu.

2 likes

Ik ga zometeen dronken bij Mcdonalds bestellen. Wish me lick.

9 likes