Wat voor smoes had je gebruikt? Was het echt iets in de trant van “even naar de wc” of eerder “moet nu weg, m’n zus gaat bevallen” 
Ik zie de moeder(?) van mijn nieuwe bovenbuurman zijn ramen wassen en ik realiseer mij ineens dat ik dat nog steeds niet heb gedaan sinds ik hier woon maar dat het wel nodig moet gebeuren. Kut 
Ik had verteld over mn autisme (vooraf) en zei dat ik me niet goed voelde…
(Overigens háát ik misbruik maken van diagnose, maar op dat moment dacht ik heb er zo vaak écht last van dat ik er ook wel een keer voordeel van mag hebben
)
Ik dacht fat het echt een serie was met vervolg afleveringen maar het zijn steeds korte afleveringen apart? Ik was blijkbaar ook bij het laatste seizoen begonnen dus ik was nogal in de war.
Haha je kunt de serie los volgen inderdaad, want het zijn allemaal losse afleveringen. Dus beginnen in het laatste seizoen is helemaal niet erg.
Aha! Tja, een smoes is een smoes. Ik hou ook niet van misbruik maken van diagnoses, maar als je al eenmaal besluit een met een bullshitverhaal iemand te laten zitten op een date, dan maakt het weinig uit of je autisme gebruikt of een diarreeaanval verzint of zoiets. Het is in elk geval beter dan “even naar de wc” en dan niet meer terugkomen. Al kan ik me dat ook wel voorstellen als de date echt heel dramatisch verloopt…
Nee hele vage avond rare mannen hahaha.
Ik weet niet waarom maar ik wil alleen maar slapen of op de bank liggen en doen alsof ik niet besta. Super moe futloos en nergens zin in…
Nee ik ben al weer onder weg naar huis maar ik ga nog naar spanje hahaha.
Hiha ik zweer dat er net dakpannen zijn weggewaaid.
Ik weet het niet zeker maar kan misschien wel. Hier ging de rookmelder op zolder vorig jaar een keer af toen het heel warm was (op zolder helemaal). Maar vanochtend was er ook een auto in de straat waarbij ik het alarm hoorde af gaan bij elke harde windvlaag 
Oh no wat rot! Gaat 't wel iets beter al met je vriend, wat dan betekent dat het niet zo lang duurt? Sterkte en beterschap
. Je mist niet veel hoor buiten, met die wind haha
Klacht indienen!!
Ik schrik ervan hoeveel ik heb uitgegeven in 1.5 dag…
Hahaha oh die film. Zo mooi.
Ik had echt weer een onvergetelijke dag:
Eerst doe ik een kluisje op slot met het sleuteltje nog in het kluisje… Ik had nét het slotje dicht gedaan en toen dacht ik nooo. Er moest een betonschaar aan te pas komen :’)
Later in de middag liet ik een autodeur waaien tegen een andere auto aan. Schade. Maar ik stond erbij van ehhh. En ik zei “wil je iets van me ofzo…” (ik bedoelde geld of m’n nummer maar wilde het niet zo expliciet zeggen om eerlijk te zijn, heb geen aansprakelijkheidsverzekering en ook niet zoveel geld dat dit er makkelijk bij kan…). Maar die man zei “Ach het is al een oudje, laat maar”. Toen dacht ik mooiii en ben ik snel ingestapt en gezegd tegen mijn date dat hij snel moest wegrijden voor ze zich zouden bedenken :’). Ik vond mijn date al zo stil en niet geïnteresseerd in de situatie, wat blijkt nou; had hij zijn deur ook tegen een andere auto laten waaien die schade had aan kentekenplaat. Omg :’)
Oh en ik heb nooit echt oog voor ons verschil in huidskleur, mijn date denk ik wel meer omdat hij daar (negatieve) ervaringen mee heeft qua vriendinnen/dates en mensen die er iets (racistisch) van vinden. Maar hij zei dat een oudere man helemaal naar onze hand in hand zat te staren en zich nog helemaal omdraaide om ons na te kijken. Raarrrr. En ik ben benieuwd of ik er nu meer op ga letten en dan ook meer mensen zie kijken ofzo? Heb dit met mijn ex nooit gehad, misschien is een stad ook nog anders dan “het platteland”. Zat ook te denken aan het dorp waar ik ben opgegroeid, daar zijn denk ik 20 mensen met een donkere huidskleur, hij zal wel opvallen :’)
Zit hier een dierenarts op het forum? Krieltje heeft een plekje op haar kop, waarschijnlijk van vechten. Hoe kan ik dat het beste schoonmaken? Mag dat überhaupt? Het is geen poesje dat iets laat merken als ze ziek is ofzo, dus heb ook geen idee of ik hiermee naar de dierenarts moet gaan?
Heb evt foto’s in de spoiler
Hoe moeten wij nou weten of die kaassoufles nog te vreten zijn. Bak ze ff voor me dan proef ik wel
Ja dat is 1,5 maand en diep gevroren, primaaa
Afgelopen week was het een jaar geleden dat iemand uit mijn gezin overleed. Zojuist kwamen mijn vriendinnen met een mega grote knuffel beer aanzetten. Vind het zo lief 

Ben zo blij dat ik eindelijk goede vriendinnen heb.