Heel veel sterkte, en goed dat je hulp zoekt <3
Ik zit SpongeBob te kijken. Zo leuk
hahaha
Beter als politie op je hielen wat vriend hier kijkt 
Ik ga straks uit maar ben nu al misselijk. Dit wordt wat
Hahaha soms kan dat ook wel Interessant zijn! Haha
Het is zaterdagavond en ik heb net met mân ouders Max Vakantieman gekeken terwijl ik aan het breien was. Ik voel me echt 60 nu.
Het waait hier zo hard, dat ik op een bepaald moment van mijn fiets viel. Het zag er mega dom uit en er zal morgen wel een blauwe plek op mijn been verschijnen 
Ugh ik ben al een paar dagen vaak misselijk. Ik kan niet zoveel eten en heb ook al moeten overgeven. Begin nu al paranoïde te worden dat ik zwanger ben ofzo. Normaal beginnen mijn maandstonden maandag dus fingers crossed. Anders maar een test halen⊠
Misschien naar huis lopen i.p.v. de bus nemen kan mijn hoofd wat meer leegmaken. Is maar 20 min lopen, thanks!
Oh dat is echt een goed idee! Op hele nare dagen voel ik me altijd beter na een wandeling, al is het maar een kwartier. Even je hoofd leeg en wat frisse lucht doet een mens goed.
Ik merk dat ik de laatste tijd steeds verdrietiger word om mijn gezondheid. De hallux valgus aan mijn rechtervoet is weer verder uitgezet en het doet allemaal zoveel pijn. Alsof iemand constant met een mespuntje aan het prikken is in die knobbel.
Ik ben mijn leven er op aan het aanpassen en voel dat, ondanks dat ik écht er alles aan doe (steunzolen, goed schoeisel, veel op blote voeten lopen thuis) zo hard aan het achteruit gaan ben. En eigenlijk wil ik gewoon naar de huisarts en in huilen uitbarsten want ik weet niet hoe lang ik dit nog trek man.
En mijn omgeving toont superweinig begrip. Want ik ben jong, zoveel pijn kan het toch niet doen? Ik kan toch nog wel eventjes doorzetten?
Oke einde verhaal.
Ik had op die leeftijd een prachtige tekening gemaakt voor Bassie. Echt hard aan gewerkt, want Bassie was mijn held. Mijn ouders hebben 1,5 uur met mij in de rij gestaan zodat ik die tekening kon geven, wilde âie âm niet hebben⊠Gewoon helemaal niet. Mijn vader heeft nog net niet die rode neus van zân kop getrokken 

Mijn moeder en ik zijn al ruim 10 jaar Bravo fans (die Amerikaanse tv zender) en kijken vrijwel alle afleveringen van âThe real Housewivesâ en nu komt er dus in november in New York âBravoconâ, een 3 daags evenement waar alles draait om die programmaâs en waar je dus die reality stars kunt meeten etc en ik wil hier zooooo graag heen!!!
Heb net eens berekend hoe duur het zou worden incl vlucht, hotel (4 nachten) en kaartjes en dan komt het dus uit op ongeveer 2000âŹ. Dus 1000⏠per persoon.
Ik weet dat mân moeder er momenteel liever geen geld aan uitgeeft ivm renovaties en zelf heb ik eigenlijk ook hard mân geld nodig ivm het opstarten van mân eigen bedrijfje dus financieel gaat het eigenlijk niet.
Maar ik kan dit toch niet aan me voorbij laten gaan
Ik denk dat ik gewoon aan mijn oma of vriend ga vragen of ik het mag lenen 
Wil dan het liefst dit als verrassing voor mân moeders verjaardag regelen. Oh mensen ik wil dit zo graag!
Ik ben zo ontzettend moe maar wacht op het telefoontje van Mn nichtje en haar vriendinnetje om haar op te halen. Moet zo Mn best doen om niet in slaap te vallen
Een operatie zal bij mij inderdaad ook onvermijdelijk zijn. Echter word ik elke keer tegengehouden voor verdere behandeling omdat âik nog zo jong benâ en mijn voeten dus nog heel flexibel zijn. Met een operatie neem je die flexibiliteit weg, en dat begrijp ik ook. Maar moet ik dan elke dag janken van de pijn, pijnstillers slikken, naar de masseur en chiropracter gaan omdat de klachten doorwerken naar de rest van mijn lichaam?
Ik typ dit nu ook alweer met tranen in mijn ogen omdat het gewoon allemaal zo hopeloos voelt. Ik ben 23 maar het voelt alsof ik vastzit in een lichaam van een 50-jarige.
Ik ben sowieso van plan om snel terug te gaan naar de huisarts om dit alles wat ik hier nu typ een keer uit te spreken. Maar ik wil niet weer naar de podoloog gestuurd worden die alweer met die klote zooltjes aan komt kakken.
Half 2 is een prima tijdstip om vissticks in de oven te gooien. 
Ik heb nu alles van oitnb gezien en oh 

Ik ben al wakker en wil ontbijten straks,maar ik moet ontbijt halen en de winkel gaat pas om 9 uur open 
Vervelend zoân dag waarop alles misgaat, lijkt dan wel Murphyâs Law.
Je weet dat een WA-verzekering verplicht is bij een auto in in ieder geval NL & BE? Stel dat je wel om wat voor reden dan ook een ongeval veroorzaakt dat kan de schade op jou persoonlijk verhaald worden⊠dat loopt al snel in de duizenden euroâsâŠals er sprake is van letsel misschien wel de 10.000 / tonnen (ik werk voor bij een verzekeraar en behandel letsel). Miss bedoelde je wel een andere verzekering, maar wou je toch even waarschuwen.