Hm ja, goede vraag wel hoor. Ik ben er zelf ook niet heel goed in.
Ik heb dat wel vaker gehoord van mensen, schijnt echt een rot vent te zijn😂
Hahaha ja wel sneu eigenlijk. Hoop dat je vriend er overheen komt 

Die video 

(Nicki en Cardi hebben het duidelijk niet zelf uitgevonden allemaal)
@anon50122296 zo kut is dat he, aan midden in de zomer jarig zijn
Hoop dat je er desondanks morgen toch een leuke dag van kunt maken 
Ik heb een keer gehad dat ik mezelf vol stond te gieten met drank op een congres (was het eind en men werd geacht te netwerken) toen ik opeens naast me hoorde: “Zeg Infidel, waar droom je van?”.
Maar die was klein en mediocre.
Ik vind het irritant dat Paul zo de boventoon voert bij de the great British bake off. Prue is ook jury, waarom streeft niemand een handshake van haar na. Een keer gezien, bij Daisy, dat ze vroeg om een handshake van Prue dacht ik.
Kan me voorstellen dat het voor veel mensen lastig is
Wat jammer. Wilde je toch niet iets gaan doen met die 5 mensen of had je vooral zin om het met meer mensen te vieren?
Wat rot
je je verjaardag nog wel op een andere dag/manier vieren?
Alvast van harte gefeliciteerd in ieder geval 
Ik heb/had dat ook en sporten helpt echt. Ik ga dan vaak wel meteen uit werk of eerst even iets lichts eten. Maar niet te lang anders ga ik niet.
En meer lezen wil ik ook, wat ik nu doe is telefoon en afstandsbediening verder weg liggen en boek gewoon pakken.
En wat hierboven is gezegd, werk op werk laten.
Maak een openbare playlist op Spotify en noem die als de titel van de cd kunnen we allemaal meegenieten. 
Waar is hij nog je scharrel. Hij moet je in je waarde laten.
Nee serieus, als jij dat niet wilt vanwege angsten niet doen. Enige risico met angsten is dat je wereld kleiner word. Blijf jezelf uitdagen. Maar doe het niet als dit een stap te ver is. Rustig opbouwen, en je overwinningen vieren.
Ik ga nu beginnen aan de vierde bake off aflevering. Is het hierna genoeg geweest…? Who knows.
Is er niet iemand in je omgeving die voor enkele dagen/dagdelen op je kind kan passen zodat jij even een adempauze hebt en je even op je eigen well being kan richten?
Awh wat vervelend < 3 Komt het vooral omdat je uit je ritme bent? Weet niet of je op tips en zo zit te wachten, maar ik hoop dat je misschien toch nog een beetje van je vrije tijd kunt genieten, en eventueel ook de goede hulp krijgt met betrekking tot het psychische vlak?
Nou ja hier heb je ook niet zo veel aan, wou je alleen in elk geval een hart onder de riem steken!
En een weekendje weg met je man en dat iemand op je kind past. Een dagje wellness en een fijn hotel? Of alleen of met iemand anders.
Misschien dan een dag + overnachting in een chill hotel met spa? Dat kan soms ook al heerlijk zijn! Mij helpt het soms ook om als ik binnen somber zit te weten en te piekeren even een stukje te wandelen en frisse lucht op te snuiven.
Maar kun je dit ook met je man bespreken, dat je je zo voelt?

Heb zo’n hoofdpijn en ben net ongesteld geworden, dus heb naast buikpijn ook ontzettende honger en drang naar eten. Liefst zoveel en slecht mogelijk.
Had net mn vader aan de telefoon en toen moest ik bijna huilen.
En mn tiet doet ook al pijn 
Mijn vriend gaf me net terwijl hij half naakt was een pot ben & jerry’s love is… gewikkeld in een handdoek omdat het anders te koud is om vast te houden